AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Flere menn som skriver og spør om kan treffes ei helg. De bor da ett stykke unna. Jeg spør hva skal vi gjøre da? Date .. svarer de. Hva mener de med det? Jeg tolker det automatisk til at det er kun sex de er ute etter. Tviler på en mann vil bruke en hel helg på å bli kjent med meg lissom. Så fall faller Dovre. Jeg svarer som regel ikke når de ikke kan være mer spesifikke enn det? Sier man ja så kan de jo tolke det til at jeg har godtatt en sexhelg med dem og det er i hvertfall ikke min hensikt. Man blir så utrolig skeptisk når alt er så sexfiksert på dating fronten. Jeg har hele veien spilt med åpne kort på at jeg ser etter en kjæreste. Anonymkode: b2b00...b5d 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Jepp sex og puling Er du ute etter forhold så er det uansett best å date noen i nærheten. Lang distanse gjør at relasjonen aldri får utviklet seg fra dating til noe mer seriøst for man får møttes for sjeldent til at gnisten opprettholdes og man kommer nærmere hverandre Anonymkode: b05df...4fd 8
Bombasi Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 Høres ut som om at du har truffet på "flere menn" som er på fettjakt, ja. Avvis dem og slett først som sist hvis du ikke er interessert i sex. Er ikke vits i å dra det videre.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Men det går jo ikke å kjøre langt for en kort date. Eksen min og jeg bodde åtte timers kjøretur unna hverandre og valgte å hoppe i det på første date; jeg dro til han en helg, dvs to netter. Men vi hadde selvfølgelig blitt kjent på telefon i forkant og hadde avklart "reglene" i forkant; bl a to soverom og ellers ikke noe press pg forventninger. Alt var veldig avslappet og hyggelig da jeg var der. Vi ble etterhvert et par og var sammen i flere år. Anonymkode: 1f32f...600 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 Har vært på et par sånne møter når jeg har vært på jobbreiser. Jeg har forholdt meg til det de skriver på melding; de vil møtes for et måltid og en hyggelig prat, eller møtes ved et kafebord. Når man kommer så er det temmelig penlyst at det ikke var intensjonen, siden de begynner å fiske etter hvor man overnatter og den type ting. Har også opplevd at noen prøver å dreie over på grisepreik omtrent før man har hilst skikkelig. Da er det bare å stikke av. Ville aldri ha reist ens ærend noe sted for en date, Kommer aldri til å møte noen formål igjen noen sinne. Det er bare løgnere. Anonymkode: 8cb8e...8b3 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 Jeg synes det høres ut som om de du nevner kun er ute etter å få seg noe, ja. Selv hadde jeg ikke giddet å reise eller ta imot, for den del, en date som kom langveisfra med mindre vi hadde fått veldig god kontakt. Jeg er i en lignende situasjon som det du er, har fått kontakt med en via nettdating, men vi fikk veldig god kontakt, han tok fly og kom til min by for noen uker siden. Jeg gjorde det tidlig klart at jeg ikke var komfortabel med at han skulle overnatte hos meg første gang, og det var helt ok for ham, han bodde en natt på hotell, og vi møtte hverandre begge dagene. Neste besøk er planlagt, da skal han bo hos meg, det er mitt initiativ, men jeg har gjort det klart at det er ingen sexgaranti, det tar vi som det kommer, det blir kanskje sex, kanskje ikke, og jeg har inntrykk av at han godtar det. Anonymkode: f16c4...4b7 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg synes det høres ut som om de du nevner kun er ute etter å få seg noe, ja. Selv hadde jeg ikke giddet å reise eller ta imot, for den del, en date som kom langveisfra med mindre vi hadde fått veldig god kontakt. Jeg er i en lignende situasjon som det du er, har fått kontakt med en via nettdating, men vi fikk veldig god kontakt, han tok fly og kom til min by for noen uker siden. Jeg gjorde det tidlig klart at jeg ikke var komfortabel med at han skulle overnatte hos meg første gang, og det var helt ok for ham, han bodde en natt på hotell, og vi møtte hverandre begge dagene. Neste besøk er planlagt, da skal han bo hos meg, det er mitt initiativ, men jeg har gjort det klart at det er ingen sexgaranti, det tar vi som det kommer, det blir kanskje sex, kanskje ikke, og jeg har inntrykk av at han godtar det. Anonymkode: f16c4...4b7 Da har du vel ikke rukket å få så mye følelser vel enda? Føler deg frem Anonymkode: b2b00...b5d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 Men hvordan ser du for deg å finne deg kjæreste, blant alle disse som bor langt unna, om du ikke vil treffe dem en helg? Hvis du snakker med flere som bor langt unna, og du vil ha kjæreste, så regner jeg med du har en del løsningsforslag som ikke inngår møtes en helg? Har du sagt at ennhelg er mye, men du kan reise til dem for en middag? Eventuelt møtes på midten for å gå en tur sammen? Anonymkode: 06ec0...682 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 De skal bare ha oppvartning og sex en helg. Så blir de stille når de kommer hjem, var visst ikke klar for noe seriøst allikevel. Anonymkode: 43057...b29 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #10 Skrevet 10. april 2023 Jeg ville aldri møtt noen utenbys fra, eller reist for å møte noen. Blir veldig press på overnatting. Og sex Som kvinne må du ha exit-mulighet med menn første date Anonymkode: 23bba...acb 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #11 Skrevet 10. april 2023 Altså, man skal ha mer selvrespekt enn å reise langt for en one night stand. Hadde de vært interessert i noe mer, ville de ha reist til deg. Ikke invester i menn som ønsker å få alt servert på sølvfat fra første stund. Anonymkode: 266ba...b69 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #12 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men hvordan ser du for deg å finne deg kjæreste, blant alle disse som bor langt unna, om du ikke vil treffe dem en helg? Hvis du snakker med flere som bor langt unna, og du vil ha kjæreste, så regner jeg med du har en del løsningsforslag som ikke inngår møtes en helg? Har du sagt at ennhelg er mye, men du kan reise til dem for en middag? Eventuelt møtes på midten for å gå en tur sammen? Anonymkode: 06ec0...682 De kunne ha reist til henne, eller de kunne ha møttes på midten. Mannen bodde i et annet land da vi møtte hverandre. Vi møttes i et tredje land, som ligger mellom våre. Så reiste vi til hverandre etter tur. Jeg hadde aldri giddet å betale masse penger for reise bare for en kuk. Kuk har man nok av hjemme i byen, hvis det er det man skal ha. Anonymkode: 266ba...b69 1
vannm75 Skrevet 10. april 2023 #13 Skrevet 10. april 2023 Mange menn (IKKE alle) ser på damer som et jaktbytte, når de har oppnådd målet sitt, å fått de i sengs, går de videre til neste bytte, for å se om de klarer nedlegge neste bytte.. det ligger dypt innehas menns natur.. kall det gjerne primitivt, men bare tenk dere om.. når menn har nådd en viss alder, ca 35 ++, er ikke jaktinstinktet våres like sterkt, og de ser etter andre kvaliteter hod kvinner.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #14 Skrevet 10. april 2023 vannm75 skrev (1 minutt siden): Mange menn (IKKE alle) ser på damer som et jaktbytte, når de har oppnådd målet sitt, å fått de i sengs, går de videre til neste bytte, for å se om de klarer nedlegge neste bytte.. det ligger dypt innehas menns natur.. kall det gjerne primitivt, men bare tenk dere om.. når menn har nådd en viss alder, ca 35 ++, er ikke jaktinstinktet våres like sterkt, og de ser etter andre kvaliteter hod kvinner. Hadde de enda investert i dette jaktbytte, så ville jeg ha forstått. Men dagens menn vil sitte på ræva med hånden i bokseren, sveipe alle til høyre på Tinder, også de uten profilbilde, og så forventer de at damene reiser land og strand til dem for uforpliktende sex. Så syter de over at de er langtidssingle Jeg har også truffet ganske så patetiske menn på 35 +, så det er nok heller personlighet og ikke alderen som er avgjørende. Anonymkode: 266ba...b69 4
vannm75 Skrevet 10. april 2023 #15 Skrevet 10. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde de enda investert i dette jaktbytte, så ville jeg ha forstått. Men dagens menn vil sitte på ræva med hånden i bokseren, sveipe alle til høyre på Tinder, også de uten profilbilde, og så forventer de at damene reiser land og strand til dem for uforpliktende sex. Så syter de over at de er langtidssingle Jeg har også truffet ganske så patetiske menn på 35 +, så det er nok heller personlighet og ikke alderen som er avgjørende. Anonymkode: 266ba...b69 Ja eg satte bare et (forsiktig) tall, det er godt mulig at de finnes på hele skalaen.. men menn flest, roer seg etter at de har passert 45++ Endret 10. april 2023 av vannm75
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #16 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): De kunne ha reist til henne, eller de kunne ha møttes på midten. Mannen bodde i et annet land da vi møtte hverandre. Vi møttes i et tredje land, som ligger mellom våre. Så reiste vi til hverandre etter tur. Jeg hadde aldri giddet å betale masse penger for reise bare for en kuk. Kuk har man nok av hjemme i byen, hvis det er det man skal ha. Anonymkode: 266ba...b69 Men hun vil jo ikke treffe dem en helg... Verken hos seg, hos dem, eller ett annet sted. Hun vil tydeligvis kun møtes for en kjapp date, til tross for avstanden, for en helg er for lenge... Jeg går ut i fra at du og mannen ikke møttes i ett tredje land kun for en tur på kino eller en middag, for å så vente noen uker til neste gang? Anonymkode: 06ec0...682
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #17 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men hun vil jo ikke treffe dem en helg... Verken hos seg, hos dem, eller ett annet sted. Hun vil tydeligvis kun møtes for en kjapp date, til tross for avstanden, for en helg er for lenge... Jeg går ut i fra at du og mannen ikke møttes i ett tredje land kun for en tur på kino eller en middag, for å så vente noen uker til neste gang? Anonymkode: 06ec0...682 Mannen og jeg definerte oss som et par før vi møttes fysisk. Så flyttet vi sammen fire måneder senere. Vi er ikke representative for vanlig dating uten forpliktelser. Anonymkode: 266ba...b69
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #18 Skrevet 11. april 2023 ts her. Ro ned jeg har ikke giddet å møte noen som foreslår å møtes en helg. Jeg bare skjønner at de ikke skjønner det. At jeg ikke kan møte dem en helg sånn uten videre når jeg har aldri sett dem før. Kan jo hende det vrenger seg inni meg når jeg møter dem. Da vil jeg som noen skrev ha exit mulighet. Anonymkode: b2b00...b5d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå