AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Del Skrevet 8. april 2023 God kveld, Jeg har en baby på 3 mnd hjemme, og har i de siste dagene kjent på murringer i korsrygg, hodepine, trøtthet og ømme bryst. Har også vært ekstremt andpusten.. Og i kveld dukket kvalmen opp og metallsmak i munnen.. Som det står i overskriften så går jeg på cerazette, og ut fra symptomene jeg har så begynner jeg å lure på om jeg kan være gravid. Er det noen som har opplevd å bli gravid på cerazette? Det er forresten 3 uker siden samleiet så synes symptomeme er litt ekstreme. Evt 8 uker siden. Anonymkode: da56d...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Del Skrevet 8. april 2023 Ta en test hjemme og bestill time hos legen. Anonymkode: c07c9...ffd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3 Del Skrevet 9. april 2023 Ta en test? Anonymkode: d385c...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 9. april 2023 #4 Del Skrevet 9. april 2023 Når begynte du på p pillen? Ta en test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #5 Del Skrevet 9. april 2023 Føler jeg har noen av samme symptomer, men har tatt to tester som har vært negative og begynte og blø litt utpå dagen i dag Anonymkode: 44e42...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Del Skrevet 10. april 2023 Positiv test her. Ts Gått på pillene fra 1 uke etter fødsel Anonymkode: da56d...946 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #7 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (På 10.4.2023 den 22.44): Positiv test her. Ts Gått på pillene fra 1 uke etter fødsel Anonymkode: da56d...946 Gratulerer! Håper det går bra 😊 Anonymkode: 44e42...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #8 Del Skrevet 16. april 2023 Ble gravid to ganger på cerazette. Første gang etter en runde med diare, det reduserer virkningen. Andre gangen fordi det gikk en halv dag mer enn vanlig før ny pille, da jeg gikk tom på grunn av forsinket hjemreise. I følge legen burde jeg ha brukt kondom en uke etterpå for å være helt sikker. Men veldig glad og takknemlig for barna, selv om det ikke var planlagt Anonymkode: 9765d...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #9 Del Skrevet 16. april 2023 Blitt gravid på den 2 ganger, første gang vet jeg ikke hvorfor, da veldig nøye bruk, og ikke noe sykdom. Andre gang diare en dag. Anonymkode: 09697...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå