AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Hvilke type menn er dere? Alder, sivil status,- og hvorfor finner dere det interessant å være her? Anonymkode: 314e6...f8a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 Tja, til tider god underholdning her. Er innom når jeg kjeder meg. Anonymkode: 164fc...0f9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 30, ikke singel. Er her for å diskutere med kvinner fordi det er gøy. Mange av dem er vant til at deres irrasjonelle meninger ikke blir møtt med motstand i det virkelige liv. Hvordan dette slår ut på et debattforum er morsomt å følge med på. Anonymkode: 7f60e...add 4
Bumoa Skrevet 9. april 2023 #5 Skrevet 9. april 2023 Mann 41, liker å diskutere aktuelle tema og får for lite av det i real life. Greit å se hva andre tenker om ting. Kunne gjort det på Facebook, men da må du vise dine meninger foran alle dine bekjente. Det er ikke alltid like kjekt. Det virker som om kvinneguiden er det mest besøkte diskusjonsforumet her til lands. Prøvde diskusjon.no men det virker litt mindre besøkt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 30, ikke singel. Er her for å diskutere med kvinner fordi det er gøy. Mange av dem er vant til at deres irrasjonelle meninger ikke blir møtt med motstand i det virkelige liv. Hvordan dette slår ut på et debattforum er morsomt å følge med på. Anonymkode: 7f60e...add Du er nå søt da. Selv om kjæresten din er et nek (fordi du ikke har sjans på bedre) så betyr ikke det at det gjelder alle kvinner, kjære deg 😘 Anonymkode: 44e75...ffd 1
nisselue Skrevet 9. april 2023 #7 Skrevet 9. april 2023 Jeg finner det interessant fordi jeg finner kvinner og deres meninger interessante. Dessverre er mine meninger uønskede på KG så jeg har sluttet å debattere her. Leser om Baneheia da det er noen meget godt informerte som skriver der. Utover det har all annen aktivitet blitt avsluttet. ...bortsett fra denne posten som forhåpentligvis får stå.
TheHairyToothfairy Skrevet 9. april 2023 #8 Skrevet 9. april 2023 Vetta faen hvorfor jeg er her, i grunnen. Gammel vane? Jeg er gift og 136 år.
Daryl Dixon Skrevet 9. april 2023 #9 Skrevet 9. april 2023 Tidsfordriv pga mye fritid. Har liten interesse av å diskutere og provosere i de største diskusjonstrådene. Holder egentlig fint med dialoger, med greie brukere jeg har funnet kjemi med. Men og mye å lese, og litt tips å plukke opp i enkelte tråder da. Er samboer og 36år.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #10 Skrevet 9. april 2023 TheHairyToothfairy skrev (57 minutter siden): Vetta faen hvorfor jeg er her, i grunnen. Gammel vane? Jeg er gift og 136 år. En vampyrs perspektiv er alltid friskt og spennende! Anonymkode: 76be0...d27 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #11 Skrevet 9. april 2023 Setter stor pris på at dere her, menn! Vit at dere er mye mer spennende og interessante enn damer ❤️ jeg er dame selv, og har mest kvinnelige venner. Samtidig er det helt topp å ha mannlige kolleger, menn i vennegjengen, foretrekker også mannlige fastleger osv. Dere ser på verden ofte på en helt annen måte enn venninnene mine, og det føles mer troverdig å få anerkjennelse fra en mann når det gjelder utseende og personlighet. Menn tøyser mer med meg enn kvinner gjør. Blir mye bedre stemning. F.eks på jobb er det stor forskjell på hvordan en mann snakker til meg, enn en kvinne. Det hele blir mer gøy. Noen betraktninger på hvorfor det er sånn? TS. Anonymkode: 314e6...f8a 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #12 Skrevet 9. april 2023 Jeg er også veldig takknemlig for at dere er her❤️ (K41) Anonymkode: 6148c...0ba
norw Skrevet 9. april 2023 #13 Skrevet 9. april 2023 Slutten av 30-årene, singel. Skulle gjerne hatt et mer kjønnsnøytralt alternativ, men dropper ikke et forum pga navnet.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #14 Skrevet 9. april 2023 Rutinert gammal sau seint i femtiåra. Snublet innom her før jul engang, husker ikke helt hvordan. Er her for underholdningen egentlig. Kan øse av min enorme livsvisdom når jeg er I det lune hjørnet. Har levd med samme Hjørdisen i flere år. Anonymkode: 3bbd2...5b3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #15 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Du er nå søt da. Selv om kjæresten din er et nek (fordi du ikke har sjans på bedre) så betyr ikke det at det gjelder alle kvinner, kjære deg 😘 Anonymkode: 44e75...ffd Akkurat sånne innlegg som dette jeg tenkte på. Takk for eksempelet ❤️ Anonymkode: 7f60e...add 1
Kokeplate Skrevet 11. april 2023 #16 Skrevet 11. april 2023 36, samboer, synes det lave kunnskapsnivået her er svært underholdende (og bekymringsfullt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå