AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Noen tips? Hår (lengde, frisyre), klær (farge,stil), hvilken type waist på buksa (high, mid eller low), kroppsfasong, bmi, høyde, vekt??? Og hva betyr det når en mann måler meg med blikket for deretter å gi meg et lurt smil, eller si at jeg er fin?! Hva er i tankene hans da?? Anonymkode: 63352...fb2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Det handler mest om humøret mitt. De fleste damer er fine og hvis jeg har vært på isolert på hyttetur på fjellet så kan det være at en lokal dame i bygda kan trigge meg. Anonymkode: 6989f...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Noen tips? Hår (lengde, frisyre), klær (farge,stil), hvilken type waist på buksa (high, mid eller low), kroppsfasong, bmi, høyde, vekt??? Yikes har du tenkt til å justere deg selv til en hver detalj for menns skyld? Da syns jeg synd på deg as Anonymkode: 42a99...20f 3 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Glitrende klær kan få meg til å snu meg Anonymkode: 6989f...2f6
Sphere Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 De få gangene jeg snur meg handler det om hennes flørtende blikk, smil, sjarm og utstråling. Sier han at du er fin, vil jeg tro han synes du er fin, da. 4
Mountain Man Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Noen tips? Hår (lengde, frisyre), klær (farge,stil), hvilken type waist på buksa (high, mid eller low), kroppsfasong, bmi, høyde, vekt??? Og hva betyr det når en mann måler meg med blikket for deretter å gi meg et lurt smil, eller si at jeg er fin?! Hva er i tankene hans da?? Anonymkode: 63352...fb2 Rompa. Skal mye til for at jeg ikke snur meg etter en dame. Men er dem anorestix eller extremt overvektig snur jeg meg nok ikke... Men generelt sett klarer jeg ikke å la være å snu meg etter Damer. For dere er de mest fullkomne skapninger. 🥰 Men veldig sexy med tights eller ettersittende skinnbukser da.. Endret 8. april 2023 av Mountain Man 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Noen tips? Hår (lengde, frisyre), klær (farge,stil), hvilken type waist på buksa (high, mid eller low), kroppsfasong, bmi, høyde, vekt??? Og hva betyr det når en mann måler meg med blikket for deretter å gi meg et lurt smil, eller si at jeg er fin?! Hva er i tankene hans da?? Anonymkode: 63352...fb2 Damer som skiller seg ut fra den grå massen. Det tyder på godt selvbilde. Sånn generelt, høye damer med langt hår. Foretrekker high waist på buksene. Atletisk kropp, litt muskler. Ikke digre pupper eller rumpe. Anonymkode: dd00c...e04 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Damer som skiller seg ut fra den grå massen. Det tyder på godt selvbilde. Sånn generelt, høye damer med langt hår. Foretrekker high waist på buksene. Atletisk kropp, litt muskler. Ikke digre pupper eller rumpe. Anonymkode: dd00c...e04 Mye enig. Hun er naturlig, uten fillers og løse vipper, og hun har god holdning. Da kan jeg finne på å snu meg. Anonymkode: 890b2...2ca 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 Når du spør slik, ts, vil du få ulike svar fra ulike menn - og ingen av dem trenger være menn som du blir tiltrukket av. Vær fornøyd med deg selv og den du er, og kle deg i klær som du føler deg vel i - det er da du har best utstråling og dermed er mest tiltrekkende for menn som liker deg. Du trenger ikke en gang kle deg trendy eller spesielt flott, for så lenge du er fornøyd med deg selv og den du er, så vil det gjøre at du utstråler noe tiltrekkende for de fleste. Vær deg selv Anonymkode: c8ac1...17a 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #10 Skrevet 8. april 2023 Tettsittende bukse (f. eks dungeri eller thights) eller noe som fremhever rumpen. Alternativt skjørt som er tettsittende og gjerne kort. Bonus om man ser beina,men snur meg primært for en kikk på rumpen. Ellers må hun være ung og slank. Helst BMI under 20. Timeglass figur er å foretrekke. Gjerne formfull eller thigh gap. Helst en kombo av alt. 😍 Anonymkode: c3473...eb6 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #11 Skrevet 8. april 2023 lol til "formfull" med bmi under 20. For min del: snur meg etter kvinner med brede hofter, fordi stor rumpe er hot og treffer urmennesket i meg. Hun kan gjerne også være generelt stor. Da snur jeg meg også lett. Anonymkode: 0ba36...d08 11 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #12 Skrevet 8. april 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: ❤️ til "formfull" med bmi under 20. Anonymkode: 0ba36...d08 Tror du skrev feil. Ser du skrev "lol" når du sikkert mente å bruke hjerteemoji eller noe lignende. Men slapp av, jeg fikset sitatet ditt. 😛 Hun her har BMI på ca undervektig om ikke under. 43kg. Godt voksen dame. Kunne snudd meg etter hun. Hadde ikke blitt skuffet. Anonymkode: c3473...eb6 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #13 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det handler mest om humøret mitt. De fleste damer er fine og hvis jeg har vært på isolert på hyttetur på fjellet så kan det være at en lokal dame i bygda kan trigge meg. Anonymkode: 6989f...2f6 «Han tar alt på to ben» er utrykket vi bruker da😁 Anonymkode: 1b29a...843 1 1
Jegern Puahate Skrevet 9. april 2023 #14 Skrevet 9. april 2023 -En fortryllende bakende. -Et subtilt forførerisk blikk. -Et elskverdig smil. -Kultivert etikette og smakfullt antrekk. -Upåtatt selvsikkerhet. 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #15 Skrevet 9. april 2023 Skinnbukse , eller noe annet rocka 🥳🤩 Anonymkode: 216aa...844
Krist1an Skrevet 9. april 2023 #16 Skrevet 9. april 2023 Hun siste jeg snudde meg etter hadde på seg godt brukte arbeisklær, hun hadde sagspon i håret og et smil som fikk meg til å snu meg. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #17 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du skrev feil. Ser du skrev "lol" når du sikkert mente å bruke hjerteemoji eller noe lignende. Men slapp av, jeg fikset sitatet ditt. 😛 Hun her har BMI på ca undervektig om ikke under. 43kg. Godt voksen dame. Kunne snudd meg etter hun. Hadde ikke blitt skuffet. Anonymkode: c3473...eb6 Jeg er ikke den du siterte. Men det er mulig fordi det ser ut som hun er veldig lav. Anonymkode: 67fe1...b1d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #18 Skrevet 9. april 2023 Selvtillit! 😍 Den type energi kan ikke fakes, den må bygges. Anonymkode: c21d3...d7c 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #19 Skrevet 9. april 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke den du siterte. Men det er mulig fordi det ser ut som hun er veldig lav. Anonymkode: 67fe1...b1d Vet ikke helt hva du sikter til. Gidder ikke lete opp tall men om jeg husker riktig er hun er 155cm, 23 år. Veier 43kg som er BMI på rett under 18 om jeg husker riktig. Hun veide 39kg før mye styrketrening. Som gir BMI på nærmere 16. Hadde en flott og formfull rumpe da også. Viktorias Secret modeller er høye. De har tradisjonelt hatt en BMI på ca 17. Pene og formfulle damer. Høy eller lav. Poenget mitt er det finnes rikelig med damer som er formfulle selv om de er undervektige. Så med det i bakhode. Selvsagt kan kvinner ha BMI på under 20 og være formfulle. Det er en grunn til at det er idealet. Kvalitetsformer over kvantitetsformer! Anonymkode: c3473...eb6 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #20 Skrevet 9. april 2023 En fast og passe rund rompe. Gjerne fremhevet av en sexy jeans. En tights som viser for mye kan fort bli ekkelt med mindre man er en innertier, noe de færreste er. Fillers og mye sminke er også turn off. Langt, velstelt og løst hår er sexy. Anonymkode: 78488...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå