AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Hei Er det noen her som har opplevd å miste følelsene for mannen sin, men har klart å få dem tilbake? Hvordan klarte du det, og hvor lang tid tok det? Hvor stor er sjansen for at man klarer å få følelsene tilbake hvis man har fått varme følelser for en annen men har ikke kontakt med den andre? Anonymkode: 7ff98...cc3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Jeg mistet følelsene for mannen for mange år siden. Jeg hadde bare innfunnet meg med det, men så møtte jeg en ny. Nå vil jeg gå, men familien holder meg tilbake. Anonymkode: cfc22...46e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: ee741...128 13 år Anonymkode: 7ff98...cc3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg mistet følelsene for mannen for mange år siden. Jeg hadde bare innfunnet meg med det, men så møtte jeg en ny. Nå vil jeg gå, men familien holder meg tilbake. Anonymkode: cfc22...46e Vet han om at du har mistet følelsene? Hvordan er sexlivet? Anonymkode: 7ff98...cc3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet han om at du har mistet følelsene? Hvordan er sexlivet? Anonymkode: 7ff98...cc3 Ja. Ikke-eksisterende. Anonymkode: cfc22...46e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 13 år Anonymkode: 7ff98...cc3 13 år på oss og Anonymkode: cfc22...46e
Mille89 Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): 13 år på oss og Anonymkode: cfc22...46e Hvordan håndterer dere det da?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja. Ikke-eksisterende. Anonymkode: cfc22...46e Hvordan reagerer mannen på det? Her er han veldig frustrert og lei seg 😟 Anonymkode: 7ff98...cc3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan reagerer mannen på det? Her er han veldig frustrert og lei seg 😟 Anonymkode: 7ff98...cc3 Det samme her. Han er stille og lei seg, og det hjelper dessverre ikke på. Anonymkode: cfc22...46e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #10 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det samme her. Han er stille og lei seg, og det hjelper dessverre ikke på. Anonymkode: cfc22...46e Hvor lenge har det vært sånn? Har dere prøvd parterapi? Har dere barn? Anonymkode: 7ff98...cc3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #11 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvor lenge har det vært sånn? Har dere prøvd parterapi? Har dere barn? Anonymkode: 7ff98...cc3 Vi har ikke troen på parterapi verken han eller jeg. (Kjenner et par i bransjen og det er mye humbug.) Men vi har googlet og lest og prøvd alle triks til ingen nytte. Ja, vi har barn og det er per nå kun derfor vi fremdeles bor sammen. Enn dere? Anonymkode: cfc22...46e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #12 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi har ikke troen på parterapi verken han eller jeg. (Kjenner et par i bransjen og det er mye humbug.) Men vi har googlet og lest og prøvd alle triks til ingen nytte. Ja, vi har barn og det er per nå kun derfor vi fremdeles bor sammen. Enn dere? Anonymkode: cfc22...46e Ja, har barn. Vanskelig dette 😟 Anonymkode: 7ff98...cc3
Tone83 Skrevet 9. april 2023 #13 Skrevet 9. april 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Vi har ikke troen på parterapi verken han eller jeg. (Kjenner et par i bransjen og det er mye humbug.) Men vi har googlet og lest og prøvd alle triks til ingen nytte. Ja, vi har barn og det er per nå kun derfor vi fremdeles bor sammen. Enn dere? Anonymkode: cfc22...46e Du tror ikke på parterapi men har prøvd triks fra Google? 🤪
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #14 Skrevet 9. april 2023 Tone83 skrev (2 timer siden): Du tror ikke på parterapi men har prøvd triks fra Google? 🤪 Du får de samme svarene fra Google som du får fra en parterapeut. (En tittel som alle forøvrig kan ta uten noe som helst kvalifisert bakgrunn.) Anonymkode: cfc22...46e
Tone83 Skrevet 9. april 2023 #15 Skrevet 9. april 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Du får de samme svarene fra Google som du får fra en parterapeut. (En tittel som alle forøvrig kan ta uten noe som helst kvalifisert bakgrunn.) Anonymkode: cfc22...46e En av fordelen med parterapi er jo en uavhengig tredjepart som ser ting fra et annet perspektiv. Det er jo bare å finne noen med kvalifikasjoner da.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #16 Skrevet 9. april 2023 Tone83 skrev (17 minutter siden): En av fordelen med parterapi er jo en uavhengig tredjepart som ser ting fra et annet perspektiv. Det er jo bare å finne noen med kvalifikasjoner da. En parterapeut vil ikke ta parti med noen. Hen vil komme med forslag til hva man kan gjøre for å forbedre situasjonen, få paret til å tenke igjennom hva som er bra og hva man falt for hos hverandre til å begynne med. Hen vil foreslå å gjøre ting sammen, fortrinnsvis aktiviteter hvor man ser hverandres ‘spennende’ sider, kanskje aktiviteter hvor man ser den andre i nytt lys. Blant annet. Alt dette vet vi og alt er forsøkt. Anonymkode: cfc22...46e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #17 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, har barn. Vanskelig dette 😟 Anonymkode: 7ff98...cc3 Har dere forsøkt parterapi da? Ja, enig at det er vanskelig. Følelsene er og blir borte. Anonymkode: cfc22...46e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #18 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har dere forsøkt parterapi da? Ja, enig at det er vanskelig. Følelsene er og blir borte. Anonymkode: cfc22...46e Vi har forsøkt parterapi. For min del er det ekstra vanskelig fordi jeg er betatt av en annen Anonymkode: 7ff98...cc3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #19 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har forsøkt parterapi. For min del er det ekstra vanskelig fordi jeg er betatt av en annen Anonymkode: 7ff98...cc3 Det er jeg og. Men ifølge folk her inne vil han ikke ha meg. Vil din ha deg? Anonymkode: cfc22...46e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #20 Skrevet 9. april 2023 Ja, det vil han. Men jeg kjenner han ikke godt nok til å vite om vi hadde fungert som par. Hvorfor tror du/de ikke han vil ha deg? Jeg har bestemt meg for å utelukke han andre i spørsmål om å bli eller gå, hvis jeg går må jeg gå fordi forholdet ikke fungerer mer og ikke for å gå inn i forhold med en ny. Og skulle det ende med skilsmisse, så tar jeg heller kontakt med han andre da hvis han fortsatt er ledig. Anonymkode: 7ff98...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå