AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Eller kan det gå over av seg selv? Har feber,vondt i ansiktet,tenner og nesa er tett og hodet verker. Anonymkode: 33122...934
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Sjelden det gis ut antibiotika til slik så er ikke så stor vits. Kjøp heller Fenu Max på apotek eller helsekost. det hjelper fort. Anonymkode: f4c6d...802 1
Andro Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Vanligvis går det over av seg selv. Unngå trekk, hold deg varm, drikk mye vann og ikke overanstreng deg. Bruk nesespray noen dager, og skyll nesa med saltvann flere ganger i døgnet. Ikke vær blyg for å trenge paracet. Går ikke det verste over i.l.a 3-4 dager så synes jeg at du skal oppsøke lege. Noen ganger er det nødvendig med antibiotika. Min medfølelse. Har slitt mye med det, men er bedre nå.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sjelden det gis ut antibiotika til slik så er ikke så stor vits. Kjøp heller Fenu Max på apotek eller helsekost. det hjelper fort. Anonymkode: f4c6d...802 Dessverre stengt nå 😭 Anonymkode: 33122...934
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 Topsi skrev (1 minutt siden): Bruk nesespray Ja det skal jeg love deg! Anonymkode: 33122...934
gakk Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 Det hjelper veldig å skylle et par ganger med Neil Med neseskylling flaske som man klemmer på. Kjøpes på apoteket. Jeg gjør det hver gang bihulene tettes, og det har virkelig hjulpet med å unngå at det blir for betent. Utrolig hvor mye slim som kommer ut som man ikke klarer å få ut ved å bare pusse nesen.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 Kjøp saltvannshorn på apoteket, så har du til neste gang. Begynte å skylle hver morgen for 20 år siden. Ikke hatt bihulebetennelse etter det. Og det hornet varer evig. Anonymkode: 74568...cde
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 Alt er stengt nå og vil være det i 2 dager. Har bare smertestillende nå.. Har heldigvis mye men bare lurte på om jeg må ringe legevakten å få antibiotika 🤧 Anonymkode: 33122...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå