AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Hvilken kombinasjon av omstendigheter eller faktorer var det som gjorde at du valgte akkurat din partner? Helt ærlig, tror du at du hadde valgt din partner om du hadde møtt en annen person som du fikk bedre kjemi med og likte bedre før du møtte din nåværende partner? Hva gjør deg så sikker på at du hadde eller ikke hadde det? Anonymkode: 5ac85...b2c
Brunello Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Hva mener du egentlig? Jeg hadde selvsagt ikke gjort det slutt med en eventuell annen partner jeg hadde bedre kjemi med enn med min nåværende partner om jeg hadde truffet den andre partneren først. 3 2
starken Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 Hvis jeg hadde møtt en annen mann før min nåværende partner, som jeg hadde skikkelig bra kjemi med, så hadde jeg antakeligvis aldri møtt min nåværende partner. Jeg har møtt mange flotte folk, men han jeg er sammen med nå må være den flotteste.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Brunello skrev (6 minutter siden): Hva hvis dere møter en dere har bedre kjemi osv med nå? Velger dere fremdeles partneren deres? I så fall hvorfor? Anonymkode: 5ac85...b2c
Trolltunge Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 Da hadde jeg selvfølgelig valgt den andre, og vært ute av markedet da jeg traff min mann. Min mann valgte jeg på grunn av at jeg hadde best kjemi med ham, og fikk sterke følelser for ham. 1
Trolltunge Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva hvis dere møter en dere har bedre kjemi osv med nå? Velger dere fremdeles partneren deres? I så fall hvorfor? Anonymkode: 5ac85...b2c Tester ikke kjemi med andre når jeg har partner. Skulle jeg oppleve spontan tiltrekning og kjemi med noen trekker jeg meg umiddelbart bort og leker ikke med ilden. Jeg har valgt partner, og har ingen grunn til å søke videre. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 Jeg har alltid likt ham, og var forelska i ham da jeg var barn. Vi lekte sammen. Jeg stoler uforbeholdent på ham. Veiene våre skiltes i ungdommen. Hver våre studier, hver våre kjærester, helt ulike yrkesveier. Selv om vi bor ganske nær hverandre har vi ikke hatt noe særlig kontakt i voksenlivet, men vi har sendt hverandre det blikket... når vi har vært i samme lokale noen ganger. Noen ganger har vi stoppet og pratet med hverandre når vi tilfeldigvis har støtt på hverandre, og stemningen har vært helt elektrisk, selv om vi har stått i dagligvarebutikken og snakket om hverdagslige ting, eller sett hverandre i skiløypa. Omstendighetene har aldri tillatt oss å ta kontakt eller si noe om følelser, for vi har aldri vært single samtidig. Jeg ble skilt, og det gikk et års tid, der han påfallende ofte har gått turer eller på annen måte har oppholdt seg i nærheten av der jeg bor. Så sendte han meg en melding en sommerkveld, og lurte på om jeg hadde kaffe dersom han tok med is. Han kom, vi drakk kaffe og spiste is på balkongen og snakka om løst og fast, før han fortalte ærendet sitt. Han sa at han alltid har vært tiltrukket av meg, og alltid har angret på at han ikke var mer modig i ungdommen. Da skulle han ha sjekka meg opp, og mente at livet hadde vært bedre om det ble oss. Han forførte meg, og siden har det vært oss. Ingen kunne gitt meg bedre "kjemi" om det var det som var eneste kriteriet, og ingen har hatt anledning til å møte meg før ham. Anonymkode: 108f0...cb4 3
starken Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva hvis dere møter en dere har bedre kjemi osv med nå? Velger dere fremdeles partneren deres? I så fall hvorfor? Anonymkode: 5ac85...b2c God kjemi betyr jo ikke forelskelse, kan jo ha gode vennskap. Jeg har jo sterke følelser for kjæresten min og ønsker å lage et liv sammen med han. De følelsene forsvinner ikke bare fordi jeg møter noen andre.
Brunello Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva hvis dere møter en dere har bedre kjemi osv med nå? Velger dere fremdeles partneren deres? I så fall hvorfor? Anonymkode: 5ac85...b2c Det er en utfordring mange har hatt opp gjennom tidene, og noe helt annet enn det tråden handler om. Noen tror gresset er grønnere på den andre siden, mens andre blir. Mange kommer ikke opp i situasjonen, da de ikke lar seg selv bli kjent med andre så godt at det blir en problemstilling. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #10 Skrevet 8. april 2023 Jeg står midt i det nå. Jeg hadde god kjemi da jeg valgte partneren min. Vi giftet oss og fikk barn. Nå har jeg møtt en ny, en jeg har enda bedre kjemi med enn mannen min. Det er et dilemma. Bli hos han med litt kjemi (eller nesten ingenting igjen,) eller gå for han nye med myyyye mer kjemi? Anonymkode: 7f020...6cf
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #11 Skrevet 8. april 2023 Jeg har møtt menn før min partner som jeg hadde like god eller bedre kjemi med, men vennekjemi så derfor valgte jeg ikke noen av de. Anonymkode: a8fdb...8f2
Blåjojo Skrevet 8. april 2023 #12 Skrevet 8. april 2023 Siden kjemien mellom oss var tilstede ganske tidlig og lenge før jeg falt for han som partner, så hadde jeg nok ikke byttet han ut med noen andre. Den er like mye tilstede 6 år etter at vi først møttes, og jeg har møtt ganske mange på disse årene som jeg har god kjemi med. Men ingenting som slår det vi har bygget opp over flere år.
Mountain Man Skrevet 8. april 2023 #13 Skrevet 8. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilken kombinasjon av omstendigheter eller faktorer var det som gjorde at du valgte akkurat din partner? Helt ærlig, tror du at du hadde valgt din partner om du hadde møtt en annen person som du fikk bedre kjemi med og likte bedre før du møtte din nåværende partner? Hva gjør deg så sikker på at du hadde eller ikke hadde det? Anonymkode: 5ac85...b2c Når jeg valgte min nåværende kone gjennom mer en 20 år ble jeg stormende forelsket så er meget fornøyd med valget. 🥰 Men siden jeg altid har drømt om en dominant dame ville jeg nok endt opp med den første som virkelig tok komandoen om det hadde skjedd før jeg møtte kona mi. Men i dag har heldigvis også min kone omfavnet sin dominante natur og blitt Sjef i "eget hus" som betyr at jeg er den som nå lyder og har fått den dominante Dama jeg har drømt om siden jeg gikk på barneskola. Men siden alle jenter og damer underkastet seg meg opp gjennom ville jeg raskt ha endt opp med ei anna om det kom ei som tok komandoen fra første stund! Endret 8. april 2023 av Mountain Man
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå