Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på en bursdagsfest i kveld med ganske mange mennesker, og har en lys kjole. Må nok ha strømper, og har et par hudfarvede stayups liggende. Er litt for og mot og jeg "tør" bruke de eller om jeg heller bør ta på ei sort strømpebukse, i lav denier. Har jo skjønt at hudfarvede strømper blant enkelte er motemessig selvmord, og vil jo ikke bli snakket om ... Hva hadde du gjort?  

Anonymkode: 9da97...f6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hudfargede strømper ikke er særlig pent og minner mye om gammel bestemor (ikke at det er noe galt) men hadde enten droppet det, eller valgt sorte strømper, om du absolutt må ha noe. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå uten strømper

Anonymkode: 4ac4b...7d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå uten strømpebukse. Hvis det er en lys sommerkjole passer det ikke med mørk strømpebukse heller. 

Anonymkode: d19a0...19d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lys kjole og sorte strømper? Hudfargede strømper motemessig selvmord? 😅 Her har jeg ikke fulgt med i timen 🤣 håper det ble en bra fest 😊

Anonymkode: 1a1ac...fed

• Liker 8
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal på en bursdagsfest i kveld med ganske mange mennesker, og har en lys kjole. Må nok ha strømper, og har et par hudfarvede stayups liggende. Er litt for og mot og jeg "tør" bruke de eller om jeg heller bør ta på ei sort strømpebukse, i lav denier. Har jo skjønt at hudfarvede strømper blant enkelte er motemessig selvmord, og vil jo ikke bli snakket om ... Hva hadde du gjort?  

Gå for hudfarget! De er faktisk innafor å bruke.

Anonymkode: 33278...db4

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har jo skjønt at hudfarvede strømper blant enkelte er motemessig selvmord, og vil jo ikke bli snakket om

Bare hvis man ligger sånn cirka 20 år i bakevja.

Anonymkode: 7655f...aed

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare hvis man ligger sånn cirka 20 år i bakevja.

Anonymkode: 7655f...aed

På Kg er det alltid upopulært med hudfargede strømper :ler:  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De kongelige bruker hudfargede strømpebukser hele tiden,også de britiske. De som påstår det er så veldig ut, kler seg sikkert i joggebukser. Nei, hudfargede strømpebukser kler det meste,og det gir fine ben.

Anonymkode: 1b1db...bc1

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De kongelige bruker hudfargede strømpebukser hele tiden,også de britiske. De som påstår det er så veldig ut, kler seg sikkert i joggebukser. Nei, hudfargede strømpebukser kler det meste,og det gir fine ben.

Anonymkode: 1b1db...bc1

Jeg liker hudfargede strømpebukser godt så lenge jeg kan finne noen som faktisk matcher hudfargen min. Synes det er rart at det er vanskeligere å finne bleke nok hudfargede strømper her enn i Italia feks. 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

nude strømper har vært innafor de siste 15 årene.

Anonymkode: c8154...6e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare se på prinsesse Kate. Tror ikke hun er klar for å begå motemessig selvmord.

Anonymkode: 57130...b74

AnonymBruker
Skrevet
Frøkensina skrev (12 timer siden):

Jeg liker hudfargede strømpebukser godt så lenge jeg kan finne noen som faktisk matcher hudfargen min. Synes det er rart at det er vanskeligere å finne bleke nok hudfargede strømper her enn i Italia feks. 😅

jeg synes ikke det er vanskelig å finne nude som er naturlige og veldig lyse, men det koster litt dessverre. Wolford har fine, lyse strømper. De er ofte i 2 for 3 tilbud, og har god nok kvalitet til at de kan brukes flere ganger hvis du er litt forsiktig.

Anonymkode: c8154...6e8

Skrevet

Hudfargede strømper brukt "riktig" er som makeup for beina og kan ikke sammenliknes med sånne tjukke, beige bestemorstrømper som noen nevner.

Som flere andre her skriver, så er det viktig å finne riktig farge, altså så nær din egen hudfarge som mulig. De bør heller ikke være for tykke, maks 20 den., men 10 eller 15 er bedre. Til slutt bør de ikke være for blanke eller for matte, en silkematt type synes jeg ser best ut, men matt er absolutt bedre enn blank 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hudfargede strømper/strømpebukser ser veldig fint ut til sommerkjoler...☺️

Anonymkode: c561b...385

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...