Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg synes underlivet begynner å lukte mye raskere nå som er jeg gravid og jeg svetter der nede. Er det flere som har det sånn?! Har vært til gynekolog to ganger, og han sier alt ser normalt ut og at det ikke er bakteriell vaginose. 

Anonymkode: 2d2fe...aec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! Jeg synes underlivet begynner å lukte mye raskere nå som er jeg gravid og jeg svetter der nede. Er det flere som har det sånn?! Har vært til gynekolog to ganger, og han sier alt ser normalt ut og at det ikke er bakteriell vaginose. 

Jeg har ikke opplevd det, jeg synes det lukter ekstra "godt" der under graviditeten. 🤣

Anonymkode: 0f6f5...290

AnonymBruker
Skrevet

Heldig du da 😂 for dette er ikke noe gøy! TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg luktet helt insane i slutten av 1. og starten av 2. trimester. Helt sykt.

Dusjet nedentil 1-2 ganger daglig (bidet) en periode.

Samboer påstår også at han syntes det luktet annerledes etter jeg hadde vært og tisset siste dagene før vi fant ut jeg var gravid😂

Anonymkode: 5eaf4...69e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan skrive under på den! Er helt krise 🥹

Anonymkode: bd677...b44

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen tips?  TS

AnonymBruker
Skrevet

Ja, gravid i 2 trimester nå og det lukter sterkt, fort! Et par timer etter dusj føler jeg at det lukter igjen 😭 ekkelt!

Jeg har ingen tips, bortsett fra at jeg har kjøpt noen parfymefrie, skånsomme våtservietter og vasker raskt over hver eneste gang jeg er på do. 

Anonymkode: 19d67...eda

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, gravid i 2 trimester nå og det lukter sterkt, fort! Et par timer etter dusj føler jeg at det lukter igjen 😭 ekkelt!

Jeg har ingen tips, bortsett fra at jeg har kjøpt noen parfymefrie, skånsomme våtservietter og vasker raskt over hver eneste gang jeg er på do. 

Anonymkode: 19d67...eda

Overdreven vask vil jo bare øke lukten og risiko for å påvirke ph-verdien negativt. 

Anonymkode: 0f6f5...290

AnonymBruker
Skrevet

Her var det helt krise i 3.tri 😂🆘 var så hoven og svett der nede. Følte nesten andre rundt meg kunne lukte, selvom jeg hadde normal hygiene. Jeg kjøpte intimdeodorant i desperasjon. Syns det funka litt😂

Anonymkode: d950d...f40

AnonymBruker
Skrevet

Gynekologen min sier det er hormonforandringer som gjør det 🙈 TS

AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere som har snakket med lege/gynekolog eller jordmor om det? TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...