AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Hei! Jeg synes underlivet begynner å lukte mye raskere nå som er jeg gravid og jeg svetter der nede. Er det flere som har det sånn?! Har vært til gynekolog to ganger, og han sier alt ser normalt ut og at det ikke er bakteriell vaginose. Anonymkode: 2d2fe...aec
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg synes underlivet begynner å lukte mye raskere nå som er jeg gravid og jeg svetter der nede. Er det flere som har det sånn?! Har vært til gynekolog to ganger, og han sier alt ser normalt ut og at det ikke er bakteriell vaginose. Anonymkode: 2d2fe...aec Jeg har ikke opplevd det, jeg synes det lukter ekstra "godt" der under graviditeten. 🤣 Anonymkode: 0f6f5...290
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 Heldig du da 😂 for dette er ikke noe gøy! TS Anonymkode: 2d2fe...aec
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Jeg luktet helt insane i slutten av 1. og starten av 2. trimester. Helt sykt. Dusjet nedentil 1-2 ganger daglig (bidet) en periode. Samboer påstår også at han syntes det luktet annerledes etter jeg hadde vært og tisset siste dagene før vi fant ut jeg var gravid😂 Anonymkode: 5eaf4...69e 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #5 Skrevet 9. april 2023 Kan skrive under på den! Er helt krise 🥹 Anonymkode: bd677...b44
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Skrevet 9. april 2023 Noen som har noen tips? TS Anonymkode: 2d2fe...aec
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #7 Skrevet 9. april 2023 Ja, gravid i 2 trimester nå og det lukter sterkt, fort! Et par timer etter dusj føler jeg at det lukter igjen 😭 ekkelt! Jeg har ingen tips, bortsett fra at jeg har kjøpt noen parfymefrie, skånsomme våtservietter og vasker raskt over hver eneste gang jeg er på do. Anonymkode: 19d67...eda
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #8 Skrevet 9. april 2023 34 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, gravid i 2 trimester nå og det lukter sterkt, fort! Et par timer etter dusj føler jeg at det lukter igjen 😭 ekkelt! Jeg har ingen tips, bortsett fra at jeg har kjøpt noen parfymefrie, skånsomme våtservietter og vasker raskt over hver eneste gang jeg er på do. Anonymkode: 19d67...eda Overdreven vask vil jo bare øke lukten og risiko for å påvirke ph-verdien negativt. Anonymkode: 0f6f5...290
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #9 Skrevet 9. april 2023 Her var det helt krise i 3.tri 😂🆘 var så hoven og svett der nede. Følte nesten andre rundt meg kunne lukte, selvom jeg hadde normal hygiene. Jeg kjøpte intimdeodorant i desperasjon. Syns det funka litt😂 Anonymkode: d950d...f40
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #10 Skrevet 9. april 2023 Gynekologen min sier det er hormonforandringer som gjør det 🙈 TS Anonymkode: 2d2fe...aec
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #11 Skrevet 12. april 2023 Noen av dere som har snakket med lege/gynekolog eller jordmor om det? TS Anonymkode: 2d2fe...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå