Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva koster et lite kjøkken ca? 

Anonymkode: 29ace...6a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du beholde vegger/gulv/tak/elektrisk/rør/hvitevarer, eller må du bytte ut alt? 

Hvor stort er rommet, og har du tenkt å kjøpe fra Ikea eller dyrere? 

Enormt mye som spiller inn

Anonymkode: 38692...dc4

Skrevet

Det kommer vel helt an på leverandøren din, og hvor mange kvadrat kjøkkenet er, og hvor mange skap og diverse løsninger og innmat du skal ha inne i skapene... Det er umulig å si. 

Har du tatt mål og funnet ut hvor mange underskap og ev overskap du skal ha? Hvitevarer integrert?

AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten komme med litt mer informasjon, ellers blir det som å spørre hvor langt et tau er.

Hvis det kun er snakk om å rive ut det gamle for så å legge nytt gulv, fikse vegger, og sette inn nye skap og benkeplater, samt at mesteparten gjøres med egeninnsats og uten at rør og elektrisk trengs ågjøres så mye med, så trenger det ikke å koste så mye, kanskje 50-60k. Er det en mer sånn totalrenovering og du ønsker å flytte både rør og elektrisk, få inn spotter i taket, samt få fagfolk til å ta alt så kan det fort koste 300-400k.

Anonymkode: 2803d...d56

AnonymBruker
Skrevet

Nytt kjøkken får du for alt fra 30 000 til 300 000, og sikkert mer om du vil. Kommer alt an på str, hvor mye annet enn innredning som skal fikses, hvor eksklusivt du vil ha det og hbor mye fancy greier du vil ha.

Anonymkode: 5f6d6...7ef

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: a9ca4...aa1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan nok kjøpe kjøkken helt ned i 20 tusen om du ønsker. Vårt kostet nesten 400 tusen med alle hvitevarer, montering, elektriker og rørlegger. En venninne av meg brukte 60 tusen på kjøkken fra ikea uten hvitevarer.

Anonymkode: 8638d...83b

AnonymBruker
Skrevet

Og hva slags benkeplate du vil ha. Vår kostet 100 000 fordi det er stein. Men man kan jo få i laminat veldig billig

Anonymkode: f8079...5f5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at et kjøkken på ikea koster 8000kr. Jeg må få nye stikkontakter. Ellers må kjøkkenet bare monteres. Hva koster montering?

AnonymBruker
Skrevet

Vi betalte 180 000 kr for vårt kjøkken fra Sigdal 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 1a19b...f41

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg ser at et kjøkken på ikea koster 8000kr. Jeg må få nye stikkontakter. Ellers må kjøkkenet bare monteres. Hva koster montering?

Du har jo fått svar. Det er umulig å si hva ting koster til DITT kjøkken fordi størrelsen avgjør, fordi du forteller ikke noe om kjøkkenets størrelse og hva du skal ha, og dette er det som avgjør hvor mye som skal monteres.

Det er selvfølgelig stor forskjell i pris på å montere en enkel skaprekke på 2,5 meter kontra et kjøkken på 15 kvadrat med skap og overskap på begge sider. Det tar lenger tid og kanskje flere montører = dyrere pris.

Anonymkode: 2a01a...aa7

AnonymBruker
Skrevet

Det som koster flesk er jo rørlegger, elektriker og snekker.

Anonymkode: 5bcab...74b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...