AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 At jeg rett og sett ikke er meg 100%. At ganske mye må gjøres på hans premisser. Han skjønner ikke engelsk så godt så alle filmer hvor det snakkes fort liker han ikke får han får ikke med seg teksten. Så mye av det jeg liker ser vi ikke pga for han ser dumt på meg når jeg ler og synes det er slitsom. Han er glad i å handle og se etter ting på nett handel Jeg må spare og trenger ikke så mye . Like vel så kommer det side opp og ned med ting jeg må kjøpe. Sier jo at jeg ikke trenger eller ikke kan men det glemmer han . Han synes det er så gøy. Han har ikke råd til konserter show eller middag ute. Dårlig råd sier han Men større garderobe enn meg og mine barn til sammen. Viss jeg vil ut så får jeg høre det siden ikke kunne kjøpe de tingene han ville jeg skulle kjøpe. Men jeg ville litt ut for å få litt luft under vingene og se litt folk Få litt mentalt påfyll . Men siden jeg ikke kjøpe den støvsuger fra dyson isten for den litt gammel Men forsatt fult brukbar så er jeg sløste. Jeg blir gal. Han er en snill mann Men har en del rare meninger. Er jeg teit som reagere på dette. Er dette noe som kommer med å ha et forhold. Anonymkode: 0cbcb...b3b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Er dere samboere med felles økonomi, eller bor dere hver for dere? Og hvordan er det mulig å være så dårlig i engelsk i våre dager, der alt på tv er på engelsk, samt mye av det man finner på internett? Er han ikke vokst opp med engelskundervisning på skolen også? Anonymkode: 34ad5...8a2 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er dere samboere med felles økonomi, eller bor dere hver for dere? Og hvordan er det mulig å være så dårlig i engelsk i våre dager, der alt på tv er på engelsk, samt mye av det man finner på internett? Er han ikke vokst opp med engelskundervisning på skolen også? Anonymkode: 34ad5...8a2 Han er over 30 og ja der han kommer fra suger de fleste på engelsk. Bor heldigvis ikke sammen hadde blitt sprø tror jeg . Anonymkode: 0cbcb...b3b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Han høres litt spesiell ut. Høres også ut som dere har helt ulike prioriteringer. Anonymkode: d21f7...e0d 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han er over 30 og ja der han kommer fra suger de fleste på engelsk. Bor heldigvis ikke sammen hadde blitt sprø tror jeg . Anonymkode: 0cbcb...b3b Mens jeg hadde blitt sprø av måten du skriver på om du hadde vært min partner. Vi har alle vårt. Anonymkode: 654fe...e21 7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mens jeg hadde blitt sprø av måten du skriver på om du hadde vært min partner. Vi har alle vårt. Anonymkode: 654fe...e21 Helt sikkert. Vet jeg skriver som jeg tenker så jeg vet jeg kan irritere noen som krever det helt korekte. . Vi er ikke perfekte noen av oss. Derfor spurte jeg hva andre synes . Anonymkode: 0cbcb...b3b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #7 Skrevet 13. april 2023 Jeg har tro det eller ei vært i et tilsvarende forhold. Og moralen er: kan man ikke kommunisere, så ikke gidd. Det vil bli for mage misforståelser underveis. Spesielt når dere har noe i forholdet som må løses. Har dere forskjellige holdninger til økonomi, så ikke gidd. Det er ingen fremtid med hensyn til å bo sammen hvis ting er så forskjellig. Anonymkode: eb329...6f0 2
Carrot Skrevet 13. april 2023 #8 Skrevet 13. april 2023 (endret) Altså om du er kjæreste med en du ikke føler du har så mye til overs for og som du ville blitt sprø av å bo sammen med er det kanskje på tide å spørre seg selv hvorfor du er sammen med han? Du kan ikke forandre mennesker rundt deg, enten ta de som de er eller fase de ut.. men hvor kommer den delen om dobbelmoral inn? Endret 13. april 2023 av Carrot 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #9 Skrevet 14. april 2023 Jeg "synes" at alle er forskjellige og ingen er perfekte. Hvis man blir gal/irritert over måten kjæresten er, så er det kanskje et tegn på at dere ikke passer sammen, eller at du er lei av han, og dermed ikke lenger synes uperfekthetene er sjarmerende. Anonymkode: b80fd...1f0
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #10 Skrevet 14. april 2023 Kjæreste....det betyr den som er den kjæreste du har ( bortsett fra unger osv) Han her høres ikke ut som dét 😏 Anonymkode: 483b0...082
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #11 Skrevet 14. april 2023 Norsk er nok ikke TS sitt morsmål. Derfor skriver hun så dårlig. Det er ikke slik at man må slite seg gjennom ett forhold. Alle har negative sider, men det må være noe man kan leve med. Anonymkode: e4b84...385 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #12 Skrevet 14. april 2023 Han hadde ikke vært noe for meg. Anonymkode: fcb26...b36
Engel Skrevet 14. april 2023 #13 Skrevet 14. april 2023 Hvorfor er du sammen med en mann du ikke har noe felles med? Her stemmer jo hverken interesser eller verdier.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #14 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 15.00): Han skjønner ikke engelsk så godt så alle filmer hvor det snakkes fort liker han ikke får han får ikke med seg teksten. Så mye av det jeg liker ser vi ikke pga for han ser dumt på meg når jeg ler og synes det er slitsom. Anonymkode: 0cbcb...b3b Så se filmer som er på hans morsmål eller dubbet dit, da. Den norske evnen til å lese undertekster er ganske spesiell. Anonymkode: ad4f7...a77
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #15 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 15.00): Han er glad i å handle og se etter ting på nett handel Jeg må spare og trenger ikke så mye . Like vel så kommer det side opp og ned med ting jeg må kjøpe. Sier jo at jeg ikke trenger eller ikke kan men det glemmer han . Han synes det er så gøy. Han har ikke råd til konserter show eller middag ute. Dårlig råd sier han Men større garderobe enn meg og mine barn til sammen. Viss jeg vil ut så får jeg høre det siden ikke kunne kjøpe de tingene han ville jeg skulle kjøpe. Men jeg ville litt ut for å få litt luft under vingene og se litt folk Få litt mentalt påfyll . Men siden jeg ikke kjøpe den støvsuger fra dyson isten for den litt gammel Men forsatt fult brukbar så er jeg sløste. Anonymkode: 0cbcb...b3b Det er ikke uvanlig at et par er uenig i hva det er viktigst å bruke penger på. Det er ingen fasit på om klær, underholdning, ting eller elektronikk er viktigst å prioritere. Det viktige er å respektere at man er ulike. Anonymkode: ad4f7...a77
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #16 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 16.24): Mens jeg hadde blitt sprø av måten du skriver på om du hadde vært min partner. Vi har alle vårt. Anonymkode: 654fe...e21 Det kan se ut som at verken hun eller typen er fra Norge, så vi får være litt snille med de. Men ja... Jeg hadde nok også blitt sprø, selv om det ikke var det verste jeg har sett Anonymkode: b8bf4...f31 2
kri.star Skrevet 14. april 2023 #17 Skrevet 14. april 2023 On 4/8/2023 at 4:24 PM, AnonymBruker said: Bor heldigvis ikke sammen hadde blitt sprø tror jeg Tror kanskje du har svaret ditt der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå