Gå til innhold

Besteforeldre som vil gi påskeegg etter påske

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Mamajune11 skrev (55 minutter siden):

Vi løste årets godteri-pushing med å gi besteforeldre og oldeforeldre et komprimiss; halve egget med eventuelt leker, halve snop. 
Vi sa også at nøtter, svisker etc er like gøy for de minste. De vet jo ikke eggene «skal» fylles med snop. Svigers var drit flinke i år, det var én liten sjokolade i eggene! Resten leker, tusj, klistremerker etc. 

eh ja for det er mye bedre med masse gaver🙄

Anonymkode: adb31...bec

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 hours ago, Heidi40 said:

Bare ett? Det er da vel mer en nok.

her får man ett egg hver på påskeaften og blir det tomt damme dag,ja da er det tomt

Hun skrev ikke “ett egg”, hun skrev “et egg”. Hun mente altså ikke det du feilaktig påpeker. 

Anonymkode: f47d9...56f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde sagt klart nei. Vet besteforeldre til vår sønn kommer til å prøve seg med å gi påskeegg etter påske her også. Det kommer ikke til å skje, og det er absolutt en kamp jeg er villig til å ta.

Anonymkode: 95173...dd1

Hvorfor det? Du kan jo heller lære barna dine å porsjonere dette godteriet de får ut på helgene fremover. Så det er absolutt ikke en kamp det er verdt å ta, men ønsker man å være utakknemlig så kjør på.. 

Anonymkode: 1a803...ab7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor det? Du kan jo heller lære barna dine å porsjonere dette godteriet de får ut på helgene fremover. Så det er absolutt ikke en kamp det er verdt å ta, men ønsker man å være utakknemlig så kjør på.. 

Enig! Jeg hadde blitt så glad dersom mine foreldre tok seg bryet å kjøpe egg til mine. Dere er så heldige! Svigermor pleide å gi, men hun er ved dårlig helse nå og klarer ikke i år. Vi satt så pris på tanken, og kunne ikke funnet på å henge oss opp i dette eller “ta kampen”. Verdien i det minnet for barna er langt større. Godteriet kan, som du også nevner over, porsjoneres ut. Tenk heller på gleden det gir besteforeldre å gi og barna sine minner av at besteforeldre gav. Blir helt matt hva folk lager kamper av. Stram nå heller inn på godterier ellers da. 🙈 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Fordi vi foreldre kjøper påskeegg. Det er helt unødvendig med fem fulle påskeegg, for det blir det om alle skal få kjøpe. 

Anonymkode: 95173...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Enig! Jeg hadde blitt så glad dersom mine foreldre tok seg bryet å kjøpe egg til mine. Dere er så heldige! Svigermor pleide å gi, men hun er ved dårlig helse nå og klarer ikke i år. Vi satt så pris på tanken, og kunne ikke funnet på å henge oss opp i dette eller “ta kampen”. Verdien i det minnet for barna er langt større. Godteriet kan, som du også nevner over, porsjoneres ut. Tenk heller på gleden det gir besteforeldre å gi og barna sine minner av at besteforeldre gav. Blir helt matt hva folk lager kamper av. Stram nå heller inn på godterier ellers da. 🙈 

Men etter påske?!!!!!!! Kanskje i mai?!

Anonymkode: 451f8...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det som slår meg er at hun venter på trygda…..

Anonymkode: 03ffb...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det som slår meg er at hun venter på trygda…..

Anonymkode: 03ffb...631

Hun jobber....

Anonymkode: 451f8...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...