Gå til innhold

Spør dere om fritidsinteresser på første date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva tenker dere hvis daten nesten ikke har interesser og bare svarer: «Strikking og reising»? 

Anonymkode: 85aca...80e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om det før første date.. og hvis svaret er kort prøver jeg å spørre om noe lignende for å se om jeg får et annet svar. 

Noe galt med strikking? Det er noe som kan gjøre cirka hele tiden. 

Reising ser jeg ikke på en fritidsineresse sånn sett.. det er mer langtids enn hverdag..

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg spør. Ikke alle som har noe hobby eller noe men er vell egentlig mer hva de liker og gjøre i hverdagen og hva de liker ekstra godt å gjøre 😊 man blir godt kjent på å vite de små tingene , noen liker og skru , noen liker og lage mat , noen er ekstra glad i film , motor osv og det er ting som gjør dem glad 😊

Anonymkode: a95a3...4cd

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det står jo i profilen.

Anonymkode: 9e278...fdc

Skrevet

Det vet man jo vanligvis før daten? Og så er det jo veldig mange som egentlig ikke har en spesiell hobby, men det trenger jo ikke være noe galt med det?

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg sannsynligvis spurt om før dagen, hvis vi møtes på Tinder eller noe. Jeg klaffer nok best med noen som har fritidsinteresser å fylle tiden sin med, da jeg bruker mye tid på mine. Dersom vi har like interesser er det selvsagt best. Vil liksom ikke føle at kjæresten sitter og venter på at jeg skal bli ferdig...

Anonymkode: 02604...8c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det hadde jeg sannsynligvis spurt om før dagen, hvis vi møtes på Tinder eller noe. Jeg klaffer nok best med noen som har fritidsinteresser å fylle tiden sin med, da jeg bruker mye tid på mine. Dersom vi har like interesser er det selvsagt best. Vil liksom ikke føle at kjæresten sitter og venter på at jeg skal bli ferdig...

Hvilke interesser har du da? 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilke interesser har du da? 

Hovedinteressen er en type sport jeg ikke ønsker å nevne fordi miljøet er relativt lite. I tillegg er jeg veldig glad i friluft, og jeg trener en del. Skal jeg være sammen med noen må de nesten ha en aktiv livsstil, ellers blir det en dårlig match. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og hva tenker dere hvis daten nesten ikke har interesser og bare svarer: «Strikking og reising»? 

Jeg er mer opptatt av interesser og hva fritiden brukes på, en hva han jobber med.

Hva han jobber med er egentlig ganske uinteressant. Mye viktigere hva han tilbringer tiden han ikke jobber med.

Anonymkode: 4269a...bcf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Profilen? Tinder?

Vi er ganske mange som ikke har Tinder, men dater mye. 

Anonymkode: 4269a...bcf

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at dette er noe man kanskje spør om før date, og dersom det er noe en ønsker å vite mer om, eller en har felles hobby/interesser kan man snakke om dette på date. Men om man sitter og snakker om de samme tingene man har skrevet om på date blir det litt kjedelig.

Anonymkode: 6a40e...331

AnonymBruker
Skrevet

Nei, lenge før. Grøsser ved tanken på forhold som omtrent bare består av middag og sex, så vi MÅ dele en del holdninger, verdier og interesser. Tinderprofiler uten innhold går som regel rett til venstre, med mindre bildene faktisk sier mer enn tusen ord. 

Anonymkode: a028f...86f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De aller fleste får jo tiden til å gå selv om de ikke har noen spesielle interesser ... Det er vel de færreste som sitter hjemme og bare glor i veggen.

Skrevet

Dersom jeg skulle begynne med dating av fremmede, er det ganske mye jeg ville ha kartlagt før jeg gadd å treffe noen. Veldig mye egentlig. 
For å treffe meg måtte man ha sagt noe om hvem man er: Holdninger, verdier, interesser, fritidsinteresser, preferanser, ikke-røyk og litt meninger. Noen har sikkert litt av dette i en profil, men jeg tipper at det ville vært mye jeg lurte på også.
Måtte ha utlevert seg nok til at jeg var interessert i å få vite mer over et bord. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lol da hadde jeg dratt ! 

Anonymkode: 0b6b0...ce6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Lol da hadde jeg dratt ! 

Anonymkode: 0b6b0...ce6

Hva med bare trening ofte, Netflix og venninner? Noe bedre? 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør om fritidsinteresser innen tre spørsmål om det er på Tinder. Har vi ikke chatte før daten så spør jeg om det på første date ja. 

Reising er en innholdsrik interesse. Utrolig mye man kan få ut av å reise! Lære historie, kultur, sightseeing, kunst, språk, mat, planteliv, dyreliv, lokalsamfunn, politikk ++++ Så istedet for å si bare "reising" kan du jo spesifisere hva du liker å lære og gjøre og få ut av reise. Så du kan si f eks "jeg er veldig glad i å lære om nye kulturer, historie, mat fra forskjellige deler av verden, språk, hvordan politikk i forskjellige deler av verden påvirker samfunnet, så derfor liker jeg å reise når jeg kan. Men jeg liker også rolige kvelder hjemme å strikke en genser eller to 😊"

Anonymkode: 56535...c7f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med bare trening ofte, Netflix og venninner? Noe bedre? 🙈

Alle ser på Netflix, alle liker å reise, og alle har venner, så det blir overflødig. "Trening" er ca. like spennende som "spising" eller "husarbeid". Driver du med kajakk eller thaiboxing eller noe sånt så skriv det da, men å løpe på en tredemølle kan knapt kalles en interesse, det er noe man gjør av nødvendighet.

Anonymkode: a028f...86f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et klart rødt flagg. Det er utrolig mange som strikker og ser nettflix og sparer til den årlige "sydenturen"

Anonymkode: 8bc9d...9e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du vet at det finnes folk som ikke er på Tinder, ikke sant?

Anonymkode: 51114...45d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...