AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Og hva tenker dere hvis daten nesten ikke har interesser og bare svarer: «Strikking og reising»? Anonymkode: 85aca...80e
svartkatt Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Spør om det før første date.. og hvis svaret er kort prøver jeg å spørre om noe lignende for å se om jeg får et annet svar. Noe galt med strikking? Det er noe som kan gjøre cirka hele tiden. Reising ser jeg ikke på en fritidsineresse sånn sett.. det er mer langtids enn hverdag..
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 Ja jeg spør. Ikke alle som har noe hobby eller noe men er vell egentlig mer hva de liker og gjøre i hverdagen og hva de liker ekstra godt å gjøre 😊 man blir godt kjent på å vite de små tingene , noen liker og skru , noen liker og lage mat , noen er ekstra glad i film , motor osv og det er ting som gjør dem glad 😊 Anonymkode: a95a3...4cd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Nei, det står jo i profilen. Anonymkode: 9e278...fdc
Gjest ti10 Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 Det vet man jo vanligvis før daten? Og så er det jo veldig mange som egentlig ikke har en spesiell hobby, men det trenger jo ikke være noe galt med det?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 Det hadde jeg sannsynligvis spurt om før dagen, hvis vi møtes på Tinder eller noe. Jeg klaffer nok best med noen som har fritidsinteresser å fylle tiden sin med, da jeg bruker mye tid på mine. Dersom vi har like interesser er det selvsagt best. Vil liksom ikke føle at kjæresten sitter og venter på at jeg skal bli ferdig... Anonymkode: 02604...8c3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det hadde jeg sannsynligvis spurt om før dagen, hvis vi møtes på Tinder eller noe. Jeg klaffer nok best med noen som har fritidsinteresser å fylle tiden sin med, da jeg bruker mye tid på mine. Dersom vi har like interesser er det selvsagt best. Vil liksom ikke føle at kjæresten sitter og venter på at jeg skal bli ferdig... Anonymkode: 02604...8c3 Hvilke interesser har du da? Anonymkode: 85aca...80e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 35 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilke interesser har du da? Anonymkode: 85aca...80e Hovedinteressen er en type sport jeg ikke ønsker å nevne fordi miljøet er relativt lite. I tillegg er jeg veldig glad i friluft, og jeg trener en del. Skal jeg være sammen med noen må de nesten ha en aktiv livsstil, ellers blir det en dårlig match. Anonymkode: 02604...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og hva tenker dere hvis daten nesten ikke har interesser og bare svarer: «Strikking og reising»? Anonymkode: 85aca...80e Jeg er mer opptatt av interesser og hva fritiden brukes på, en hva han jobber med. Hva han jobber med er egentlig ganske uinteressant. Mye viktigere hva han tilbringer tiden han ikke jobber med. Anonymkode: 4269a...bcf 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #10 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det står jo i profilen. Anonymkode: 9e278...fdc Profilen? Tinder? Vi er ganske mange som ikke har Tinder, men dater mye. Anonymkode: 4269a...bcf
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #11 Skrevet 8. april 2023 Tenker at dette er noe man kanskje spør om før date, og dersom det er noe en ønsker å vite mer om, eller en har felles hobby/interesser kan man snakke om dette på date. Men om man sitter og snakker om de samme tingene man har skrevet om på date blir det litt kjedelig. Anonymkode: 6a40e...331
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #12 Skrevet 8. april 2023 Nei, lenge før. Grøsser ved tanken på forhold som omtrent bare består av middag og sex, så vi MÅ dele en del holdninger, verdier og interesser. Tinderprofiler uten innhold går som regel rett til venstre, med mindre bildene faktisk sier mer enn tusen ord. Anonymkode: a028f...86f 2
Gjest ti10 Skrevet 8. april 2023 #13 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det hadde jeg sannsynligvis spurt om før dagen, hvis vi møtes på Tinder eller noe. Jeg klaffer nok best med noen som har fritidsinteresser å fylle tiden sin med, da jeg bruker mye tid på mine. Dersom vi har like interesser er det selvsagt best. Vil liksom ikke føle at kjæresten sitter og venter på at jeg skal bli ferdig... Anonymkode: 02604...8c3 De aller fleste får jo tiden til å gå selv om de ikke har noen spesielle interesser ... Det er vel de færreste som sitter hjemme og bare glor i veggen.
Andro Skrevet 8. april 2023 #14 Skrevet 8. april 2023 Dersom jeg skulle begynne med dating av fremmede, er det ganske mye jeg ville ha kartlagt før jeg gadd å treffe noen. Veldig mye egentlig. For å treffe meg måtte man ha sagt noe om hvem man er: Holdninger, verdier, interesser, fritidsinteresser, preferanser, ikke-røyk og litt meninger. Noen har sikkert litt av dette i en profil, men jeg tipper at det ville vært mye jeg lurte på også. Måtte ha utlevert seg nok til at jeg var interessert i å få vite mer over et bord.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #15 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og hva tenker dere hvis daten nesten ikke har interesser og bare svarer: «Strikking og reising»? Anonymkode: 85aca...80e Lol da hadde jeg dratt ! Anonymkode: 0b6b0...ce6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #16 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Lol da hadde jeg dratt ! Anonymkode: 0b6b0...ce6 Hva med bare trening ofte, Netflix og venninner? Noe bedre? 🙈 Anonymkode: 85aca...80e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #17 Skrevet 8. april 2023 Jeg spør om fritidsinteresser innen tre spørsmål om det er på Tinder. Har vi ikke chatte før daten så spør jeg om det på første date ja. Reising er en innholdsrik interesse. Utrolig mye man kan få ut av å reise! Lære historie, kultur, sightseeing, kunst, språk, mat, planteliv, dyreliv, lokalsamfunn, politikk ++++ Så istedet for å si bare "reising" kan du jo spesifisere hva du liker å lære og gjøre og få ut av reise. Så du kan si f eks "jeg er veldig glad i å lære om nye kulturer, historie, mat fra forskjellige deler av verden, språk, hvordan politikk i forskjellige deler av verden påvirker samfunnet, så derfor liker jeg å reise når jeg kan. Men jeg liker også rolige kvelder hjemme å strikke en genser eller to 😊" Anonymkode: 56535...c7f 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #18 Skrevet 8. april 2023 38 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med bare trening ofte, Netflix og venninner? Noe bedre? 🙈 Anonymkode: 85aca...80e Alle ser på Netflix, alle liker å reise, og alle har venner, så det blir overflødig. "Trening" er ca. like spennende som "spising" eller "husarbeid". Driver du med kajakk eller thaiboxing eller noe sånt så skriv det da, men å løpe på en tredemølle kan knapt kalles en interesse, det er noe man gjør av nødvendighet. Anonymkode: a028f...86f 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #19 Skrevet 9. april 2023 Det er et klart rødt flagg. Det er utrolig mange som strikker og ser nettflix og sparer til den årlige "sydenturen" Anonymkode: 8bc9d...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #20 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei, det står jo i profilen. Anonymkode: 9e278...fdc Du vet at det finnes folk som ikke er på Tinder, ikke sant? Anonymkode: 51114...45d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå