Gå til innhold

Tipps til gode spørsmål som kan avdekke overvekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har gode ideer til spørsmål man kan stille for å finne ut hvor mye ei dame veier? Mange damer som ikke oppgir dette og tar bilder i speil og kun ansikt så de ser mye slankere ut enn de egentlig er.

Anonymkode: 58984...92c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å, Gisp, treffe henne? Før du dømmer henne?

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Er du overvektig? 🤷‍♀️

Anonymkode: 372a5...7ea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slutt med nettdating!

Møt heller potensielle partnere i det virkelige livet og tør å spørre om en date slik.

Anonymkode: 7046c...1ad

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror man trygt klarer å styre unna de fleste kvinner om skriveferdighetene er på nivå med «tipps».

Anonymkode: 7476b...d39

• Liker 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare skrive til henne "veier du over 40 kg så er jeg ikke interessert, men veier du under 40 kg så er jeg hypp på en date. Så hva blir det til?"

Da burde du jo få svar på om hun er hypp på en date?

Anonymkode: 25bbb...eaa

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du ikke bare skrive til henne "veier du over 40 kg så er jeg ikke interessert, men veier du under 40 kg så er jeg hypp på en date. Så hva blir det til?"

Anonymkode: 25bbb...eaa

Lolz

Anonymkode: f4f34...c71

AnonymBruker
Skrevet

Om hun ikke har bilder som viser hele kroppen og ansiktsbilde er tatt ovenfra så kan man bare anta at hun er overvektig og gå videre til neste. 

Anonymkode: a4d5d...293

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan vel flette litt inn i samtalen om hva du liker og ikke. F.eks. at du er glad i å ta vare på kroppen din, er slank og veltrent selv og foretrekker at din partner er det samme.

Anonymkode: d09fe...bc6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare bla forbi dem uten bilde av kroppen. Jeg er selv småtykk og har skreve det på profilen min. Har ikke lyst å møte menn som ikke liker det. Alle går forskjellig preferanse når det kommer til kropp så det er ikke noe værre. Har ikke noe pene tenner heller så viser ikke tenner på bilde og prøver å skjule i virkeligheten. Noen tips til hvordan jeg kan si jeg har stygge tenner? Uten at profilen blir sc og lagt ut på hele sosiale medier 

Anonymkode: fdb0f...c54

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke bilde av hele kroppen min, selvom jeg får veldig mange "gode" tilbakemeldinger på den.. (Menn, ser ut til å like kroppen min, var poenget.) 

Men, ansiktet mitt er ifølge meg selv det beste, også synes jeg egentlig bilder er kleint, og jeg  hater å bli tatt bilde av. Så ja jeg er en av de som har omtrent kun selfies av ansiktet mitt. 

Synes de der speil bildene er skikkelig kleine også.. Blæh.. Men, man "må" vel kanskje da, siden dere tror man er feit vist ikke? 

Wtf... 

Nei! jeg er tynn med saftig rompe 🙄

Anonymkode: 6de48...538

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

: 25bbb...eaa

Ikke interessert i date noen over 40 kg??? Jeg tror og håper det ikke er barn ts er ute etter 

Anonymkode: a46f9...439

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hold meg oppdatert hvis du finner utav det! Jeg har motsatt problem.

Foretrekker jenter med litt å ta i, men utfra bilder på Tinder a) finnes det eksepsjonelt få av dem, b) jenter legger kun ut bilder av ansikt (automatisk nei for min del), eller c) jenter legger kun ut bilder hvor de ser tynne ut, og dermed lurer meg :)

Anonymkode: 7e686...009

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har riktignok nylig prøvd meg på Woo Plus, men det er ganske lite utvalg i Norge dessverre 😔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nei! jeg er tynn med saftig rompe 🙄

Anonymkode: 6de48...538

mmmm deg fikk jeg lyst på! :)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hold meg oppdatert hvis du finner utav det! Jeg har motsatt problem.

Foretrekker jenter med litt å ta i, men utfra bilder på Tinder a) finnes det eksepsjonelt få av dem, b) jenter legger kun ut bilder av ansikt (automatisk nei for min del), eller c) jenter legger kun ut bilder hvor de ser tynne ut, og dermed lurer meg :)

Bare å gå innpå sider som har sorteringsfunksjon på vekt. Møteplassen har det. Tror Sukker og muligens andre har det. F.eks at man kan søke på "litt rund" eller "rundere". På samme måte kan man søke på "tynn". Men da kommer det nesten ikke opp noen. 😭 Rikelig utvalg av lubne og overvektige damer. 

Anonymkode: a4d5d...293

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

mmmm deg fikk jeg lyst på! :)

Jeg også, hvis hun bare ikke hadde skrevet «rompe».

Anonymkode: fa65c...be9

Skrevet

Hvis du har øyne du kan se med kan du fint se om hun er overvektig ut fra bilde av helfigur, uavhengig av speil.

Er ikke så komplisert

AnonymBruker
Skrevet

Ville spurt om mat-interesse og trening. («Hvilke restauranter liker du?», «liker du å lage mat?», «nevn dine tre favorittretter», «favorittbrus?», «hvor lenge klarer du å stå i planke?»)

Hvis favorittbrusen er Pepsi Max/cola zero så ville jeg styrt unna. 

Jeg har til gode å se en overvektig person klare å stå i planke..,

Anonymkode: 7ec37...c83

Gjest Tulleruska
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har riktignok nylig prøvd meg på Woo Plus, men det er ganske lite utvalg i Norge dessverre 😔

Jeg har vært der selv. Synes ikke den appen er så bra dessverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...