AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Del Skrevet 8. april 2023 Det er seiglivet myte rundt om i verden at det flommer over at damer i Russland. Denne myten er særlig seiglivet i midtøsten. Men faktumet er at det er flere menn enn kvinner i Russland også. Frem til aldersgruppen 60+. Da dør mennene i så stort omfang at kvinner havner i overtall. Men det er altså i 60-årene. Lenge etter fruktbarhet. Så med mindre man er ute etter partner i pensjonsalder, så er ikke noe lettere å få russisk dame enn andre steder. Lei av denne myten om at russiske kvinner er desperate etter menn og er villig til å ligge med hvem som helst. Anonymkode: 46f65...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg har ikke en gang hørt om disse "mytene" før jeg kom over denne tråden... Anonymkode: 15874...6c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg har hørt den myten Anonymkode: d88c0...d30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #4 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg har en mistanke om at det ikke flommer over av kvinner i Russland, fordi bemerkelsesverdig mange av dem finner seg en mann og flytter til land som f.eks Norge. Mer en halvparten av renholderne i kommunen jeg bor i er damer fra Russland som er gift med norske menn og jeg tror bestemt russiske damer også gifter seg med menn fra andre vestlige land og flytter dit. Har aldri møtt en russisk mann som kom hit for å gifte seg med en norsk dame og har knapt møtt et russisk par, selv om det bor mange polakker og litauere som kommer hit som par. Jeg må si at jeg skjønner dem litt, da russiske menn ofte er harde på flaska og at de i tillegg har lov til å slå kona, uten at det er straffbart. Anonymkode: 483ca...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #5 Del Skrevet 15. april 2023 Tull påstander. I krigen mot Ukranina så har det dødd en hel generasjon med unge menn og Russland har mistet ca 30 000 unge menn... Anonymkode: 89594...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #6 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (På 15.4.2023 den 13.16): Jeg har en mistanke om at det ikke flommer over av kvinner i Russland, fordi bemerkelsesverdig mange av dem finner seg en mann og flytter til land som f.eks Norge. Mer en halvparten av renholderne i kommunen jeg bor i er damer fra Russland som er gift med norske menn og jeg tror bestemt russiske damer også gifter seg med menn fra andre vestlige land og flytter dit. Har aldri møtt en russisk mann som kom hit for å gifte seg med en norsk dame og har knapt møtt et russisk par, selv om det bor mange polakker og litauere som kommer hit som par. Jeg må si at jeg skjønner dem litt, da russiske menn ofte er harde på flaska og at de i tillegg har lov til å slå kona, uten at det er straffbart. Anonymkode: 483ca...dbc Hvor i alle dager har du fra at det er lov for menn å slå kvinner uten at det er straffbart? 🧐 Anonymkode: c2afa...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #7 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor i alle dager har du fra at det er lov for menn å slå kvinner uten at det er straffbart? 🧐 Anonymkode: c2afa...a61 https://www.uckg.org/putin-signs-law-to-decriminalise-domestic-abuse-in-russia/ https://www.cbsnews.com/news/russia-domestic-abuse-survivors-face-uphill-battle/ https://www.hrw.org/news/2017/01/23/russia-bill-decriminalize-domestic-violence https://news.sky.com/story/how-russias-decision-to-decriminalise-domestic-violence-is-continuing-to-kill-12250780 Anonymkode: c8e80...b35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 17. april 2023 #8 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor i alle dager har du fra at det er lov for menn å slå kvinner uten at det er straffbart? 🧐 Anonymkode: c2afa...a61 Vold mot kvinner er et stort utbredt problem i Russland. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå