Gå til innhold

Myten om at det er overskudd av kvinner i Russland

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er seiglivet myte rundt om i verden at det flommer over at damer i Russland. Denne myten er særlig seiglivet i midtøsten.

Men faktumet er at det er flere menn enn kvinner i Russland også. Frem til aldersgruppen 60+. Da dør mennene i så stort omfang at kvinner havner i overtall. Men det er altså i 60-årene. Lenge etter fruktbarhet. 

Så med mindre man er ute etter partner i pensjonsalder, så er ikke noe lettere å få russisk dame enn andre steder. 

Lei av denne myten om at russiske kvinner er desperate etter menn og er villig til å ligge med hvem som helst. 

Anonymkode: 46f65...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ikke en gang hørt om disse "mytene" før jeg kom over denne tråden... 

:bond: 

Anonymkode: 15874...6c2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en mistanke om at det ikke flommer over av kvinner i Russland, fordi bemerkelsesverdig mange av dem finner seg en mann og flytter til land som f.eks Norge.  Mer en halvparten av renholderne i kommunen jeg bor i er damer fra Russland som er gift med norske menn og jeg tror bestemt russiske damer også gifter seg med menn fra andre vestlige land og flytter dit. Har aldri møtt en russisk mann som kom hit for å gifte seg med en norsk dame og har knapt møtt et russisk par, selv om det bor mange polakker og litauere som kommer hit som par. 

Jeg må si at jeg skjønner dem litt, da russiske menn ofte er harde på flaska og at de i tillegg har lov til å slå kona, uten at det er straffbart. 

Anonymkode: 483ca...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tull påstander. I krigen mot Ukranina så har det dødd en hel generasjon med unge menn og Russland har mistet ca 30 000 unge menn...

Anonymkode: 89594...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.4.2023 den 13.16):

Jeg har en mistanke om at det ikke flommer over av kvinner i Russland, fordi bemerkelsesverdig mange av dem finner seg en mann og flytter til land som f.eks Norge.  Mer en halvparten av renholderne i kommunen jeg bor i er damer fra Russland som er gift med norske menn og jeg tror bestemt russiske damer også gifter seg med menn fra andre vestlige land og flytter dit. Har aldri møtt en russisk mann som kom hit for å gifte seg med en norsk dame og har knapt møtt et russisk par, selv om det bor mange polakker og litauere som kommer hit som par. 

Jeg må si at jeg skjønner dem litt, da russiske menn ofte er harde på flaska og at de i tillegg har lov til å slå kona, uten at det er straffbart. 

Anonymkode: 483ca...dbc

Hvor i alle dager har du fra at det er lov for menn å slå kvinner uten at det er straffbart? 🧐

Anonymkode: c2afa...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvor i alle dager har du fra at det er lov for menn å slå kvinner uten at det er straffbart? 🧐

Anonymkode: c2afa...a61

Vold mot kvinner er et stort utbredt problem i Russland.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...