Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg bor ikke sammen, vi har hver våre jobber som er krevende men er sammen stort sett hver helg og i ferier. Vi var sammen noen dager nå i påsken før jeg dro hjem for å være med venner. Men tidligere har jeg vært vant til at kjærester tar kontakt daglig, ringer eller bare sender en mld. Han her sender kanskje ikke en mld kanskje på en dag eller to og synes det er helt greit. Er det normalt? Ser han er mye på sosiale medier osv men sier ikke noe til meg. Er jeg for kravstor eller for godt vant? 

Anonymkode: a05d9...b90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lager du en greie ut av dette? Er ingenting som er normalt, dere må selv finne ut hvordan dere vil ha det. Man må jo ikke ha kontakt hver dag.

Du er også fri til å sende melding eller å ringe når du vil :) Så ikke sitt å vent.

Tid fra hverandre styrker forholdet.

Anonymkode: 13fe2...aed

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Abendstern
Skrevet

Du er for kravstor. Han er kjæresten din, ikke hunden din.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Abendstern said:

Hunden min? 🤣🤣🤣Der var det en som var litt på tuppa 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Abendstern skrev (1 minutt siden):

Kvinner flest har sine forventninger....krever at mannen skal forstå hva de trenger 😂

Så starter man å overanalysere....hva man er vandt med fra før..så er det i gang, sånn er det å være kvinne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor lager du en greie ut av dette? Er ingenting som er normalt, dere må selv finne ut hvordan dere vil ha det. Man må jo ikke ha kontakt hver dag.

Du er også fri til å sende melding eller å ringe når du vil :) Så ikke sitt å vent.

Tid fra hverandre styrker forholdet.

Hehe du har rett, og jeg er i grunnen en person som liker min egen tid så i grunnen ikke det store problemet når jeg tenker meg om. Har tatt kontakt og får alltid svar så jeg skal jekke meg ned 😂

• Liker 1