Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg bor ikke sammen, vi har hver våre jobber som er krevende men er sammen stort sett hver helg og i ferier. Vi var sammen noen dager nå i påsken før jeg dro hjem for å være med venner. Men tidligere har jeg vært vant til at kjærester tar kontakt daglig, ringer eller bare sender en mld. Han her sender kanskje ikke en mld kanskje på en dag eller to og synes det er helt greit. Er det normalt? Ser han er mye på sosiale medier osv men sier ikke noe til meg. Er jeg for kravstor eller for godt vant? 

Anonymkode: a05d9...b90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lager du en greie ut av dette? Er ingenting som er normalt, dere må selv finne ut hvordan dere vil ha det. Man må jo ikke ha kontakt hver dag.

Du er også fri til å sende melding eller å ringe når du vil :) Så ikke sitt å vent.

Tid fra hverandre styrker forholdet.

Anonymkode: 13fe2...aed

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Abendstern
Skrevet

Du er for kravstor. Han er kjæresten din, ikke hunden din.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Abendstern said:

Hunden min? 🤣🤣🤣Der var det en som var litt på tuppa 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Abendstern skrev (1 minutt siden):

Kvinner flest har sine forventninger....krever at mannen skal forstå hva de trenger 😂

Så starter man å overanalysere....hva man er vandt med fra før..så er det i gang, sånn er det å være kvinne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor lager du en greie ut av dette? Er ingenting som er normalt, dere må selv finne ut hvordan dere vil ha det. Man må jo ikke ha kontakt hver dag.

Du er også fri til å sende melding eller å ringe når du vil :) Så ikke sitt å vent.

Tid fra hverandre styrker forholdet.

Hehe du har rett, og jeg er i grunnen en person som liker min egen tid så i grunnen ikke det store problemet når jeg tenker meg om. Har tatt kontakt og får alltid svar så jeg skal jekke meg ned 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

I en dating fase syns jeg det er helt greit men i et forhold bør man ha lyst til å være i kontakt hver dag.

Jeg er ikke needy og liker alenetid men når jeg begynte å ikke ha interesse for å snakke med kjæresten hver dag lenger var når kjærligheten fra min side begynte å dø ut og jeg syns samtalene våre bare var kjedelige. 

Anonymkode: 18fe1...d13

AnonymBruker
Skrevet

Folk er forskjellige. Han kan være like glad i deg som du er i han selv om han ikke har behov for daglig kontakt. Du er nok i hjertet hans hele tiden, og han tenker nok på deg selv om han ikke skriver/ringer.

Anonymkode: 933bf...d01

AnonymBruker
Skrevet

Er man sammen ser jeg det som naturlig å avklare hvilke tanker, forventninger, ønsker og behov begge har om det å ha og ta kontakt. Om man er veldig ulik på dette området må man snakke sammen for å forstå hverandres behov og gjerne komme til en ordning som begge er komfortable med.

Ts, hvis typen din tar kontakt annenhver dag, og du tar konakt annenhver dag - da har dere jo kontakt hver dag ;)

Anonymkode: ac93a...aaa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i over to år, og vi har ikke alltid kontakt hver dag. Vi bor hver for oss pga barn fra før (begge er skilt). Vi har begge barna våre mer enn halve tiden, har krevende jobber og en husholdning å drive. Da er det fantastisk å ikke ha en kjæreste som må ringes hver dag. Vi sender meldinger omtrent daglig, men det er ingen krise om det blir en dag uten kontakt. Noen dager snapper vi mye, andre dager lite. Vi treffes i helger og ferier, både med og uten barn. Det fungerer veldig godt for oss 😊

Anonymkode: d05e8...971

AnonymBruker
Skrevet

Veldig spesielt å feire påsken med venner og ikke kjæresten din da. Han er sikkert såret. 

Anonymkode: a15ec...721

Skrevet

Nei, du er ikke for kravstor. Sånt er viktig i forhold. Ganske gjennomskubart hva han legger i forholdet om han pleier det så lite… 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke datet en uke en gang en som ikke hadde daglig kontakt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke kravstor. Har selv vært i et avstandsforhold i seks år. Vi har hatt kontakt hver eneste dag disse seks årene. Hvis det hadde forekommet dager uten kontakt, så hsddr vi nok også sagt fra om det på forhånd til hverandre.

Etter at jeg var hos min kjæreste i påsken, så tok han kontakt for å høre om jeg hadde kommet meg vel hjem. Og jeg gjør det samme for han. I min verden er det normalt. 

Anonymkode: d988a...cf7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...