Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og føler meg enda langt nede. Føler en sånn sorg, håpløshet og fortvilelse. Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: 34b5d...eb9

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når det har gått 4 mnd og sorgen fortsatt er like stor så hadde du hatt godt av noen samtaler med en psykolog. Jeg hadde det på samme måte og jeg låste meg inne og ting ble bare verre, jeg levde og grodde sorgen og håpløsheten, tilslutt tvang venner og familie meg til en psykolog og jeg snakket med fastlegen og det hjalp meg masse. Ellers må du bare tvinge deg selv opp og ut døren, gå på jobb, trening, opprett en dating app, lag deg god mat, vær med venner. Vet alt dette høres klisje og ut og tåpelig når man har det så vondt, men det hjelper. En annen ting som hjalp meg masse var å gå på nettet og begynne å planlegge en lengre reise et sted, jeg endte opp med en storbyferie med masse nye inntrykk, men ikke noe romantisk. Dette går bra, jeg lover 🌷

Anonymkode: 0d73d...aa6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du fortsatt har kontakt med han så bryt all kontakt. Slett han på sosiale medier og ikke følg med på noe han gjør. Ikke hør på musikk dere hørte sammen, ikke gå steder dere pleide å være sammen. Gi det noen måneder til så har du det bra igjen :)

Anonymkode: 1056b...e70

• Nyttig 1
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du fortsatt har kontakt med han så bryt all kontakt. Slett han på sosiale medier og ikke følg med på noe han gjør. Ikke hør på musikk dere hørte sammen, ikke gå steder dere pleide å være sammen. Gi det noen måneder til så har du det bra igjen :)

Anonymkode: 1056b...e70

Følg dette, det fungerer. Vil gjerne legge til at du ikke bør gjøre samme tingene som dere gjorde sammen. Gjem også bort alt som du eventuelt har fått av han.

Disse rådene blir selvfølgelig litt mer vanskelig hvis dere har barn sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...