Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Baby er 6 mnd, og jeg byttet til sittedelen i dag. Hun ligger jo helt flatt nå til å begynne med. Må jeg da bruke selene på henne? 

Anonymkode: a0717...e2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kan jo vri seg og krype..??

AnonymBruker
Skrevet

Kan være greit at hun venner seg til selene. 

Anonymkode: fba5b...343

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du MÅ ingenting. Om du trenger å bruke seler er helt opp til deg å vurdere og bestemme ut i fra situasjonen. Jeg har sjeldent brukt seler i vogn på mine barn, de har ikke prøvd å klatre ut av vogna og jeg er jo tilstede hele tiden for å passe på. 

Anonymkode: 51840...2bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine hadde detti ut av vognen uten sele/jeg måtte til enhver tid holdt fast og passet på. Jeg ser ikke helt fordelen med å ikke bruke sele? Altså, hva er det som gjør at du tenker det er kjekt å droppe de eventuelt?

Anonymkode: a139d...2e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt min på 6 mnd i selene med en gang. Hun likte å sitte litt opp også, så føltes tryggere å ha henne spent fast.

Anonymkode: 67d70...79c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her har vi aldri trengt å bruke seler til vår nå 2-åring, hun klatrer ikke ut av vogna :) Hun godtar seler i bhg, så se an barnet. 

Anonymkode: f8e53...8f1

Skrevet

Aldri brukt sele til mine. Vet de gjør det i barnehagen, men har aldri hatt behovet selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en svært aktiv, kvikk og nysgjerrig high need unge på 12 mnd og MÅ bruke sele, ellers er han ute av vogna.

Anonymkode: f42c0...ac4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt seler hele tiden på mine, men de er spinnville utforskere og hadde vært ute av vogna raskere enn jeg har sukk for meg..

Anonymkode: e074a...a40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...