AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Til sommeren skal jeg på telttur med hunden min. Han får vom og hundemat. Jeg kan ikke ha med det på tur, men usikker på om jeg må kjøpe tørrfôr eller om det finnes noe annet lurt. Hva gjør dere andre som råforer? Anonymkode: c7a15...54e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Disney Adult skrev (3 minutter siden): Frysetørket vom! 👍 Arx skrev (1 minutt siden): Frysetørket som nevnt over 🙂 Det var lurt! Blandes det med kokende vann som frysetørret kaffe? (Beklager dumt spørsmål, har bare ikke vært borti det før) Anonymkode: c7a15...54e
Troyamin Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 Frysetørket vom alene, kan bli for sterkt for noen hunder. Så test ut på forhånd om din hund tåler det. Du får frysetørket kjøtt fra vom & hundemat. Selv har jeg vært fornøyd med Mush på tur. Råfôrer ikke til vanlig, men på tur er det greit å ha med noe som ikke veier mye. Derfor frysetørket.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 Troyamin skrev (11 minutter siden): Frysetørket vom alene, kan bli for sterkt for noen hunder. Så test ut på forhånd om din hund tåler det. Du får frysetørket kjøtt fra vom & hundemat. Selv har jeg vært fornøyd med Mush på tur. Råfôrer ikke til vanlig, men på tur er det greit å ha med noe som ikke veier mye. Derfor frysetørket. Takk! Anonymkode: c7a15...54e
NettoppJa Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 Min hund liker ikke frysetørket vom, så da blir det tørrfor på tur. Bruker Orijen Tundra med veldig høyt kjøttinnhold, krever mindre volum ift energi. Gir dette også til daglig/som godbiter/aktivitet, så hun er vant til det.
Paulinetta Skrevet 9. april 2023 #8 Skrevet 9. april 2023 Vi hadde med frossent for som tinte relativt fort og ble veldig ekkelt. Det var den ferien som gjorde at vi gikk over til tørrfôr.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #9 Skrevet 9. april 2023 Min får litt tørrfôr ved siden av Vom - så jeg gir tørrfôr (appetitt) men tenker også at tørrfisk er sunn bra mat og lett å ha med på tur? Anonymkode: fc033...60f
Jodaneida Skrevet 9. april 2023 #10 Skrevet 9. april 2023 Som andre har nevnt, frysetørket vom, evnt fôre med litt tørrfor innimellom så de er vant til/tåler det på tur. Jeg foretrekker tørrfor på tur, da min ene kan bli litt dårlig i magen av frysetørket. Men han bærer maten sin selv, da.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #11 Skrevet 10. april 2023 Bruker frysetørret Mush, ettersom jeg furer med Mush til vanlig. Fungerer supert! Anonymkode: 670ba...72b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #12 Skrevet 10. april 2023 Teltturer og campingturer er grunnen til at jeg fôrer 50% rått og 50% tørrfôr - mye greiere å bruke tørrfôr på tur synes jeg. Så supplerer jeg litt med frysetørret eller boksmat 😊 Anonymkode: 0c0b1...28f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå