AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Når vi møtes, er han ekstremt på. Han nærmest fotfølger meg, han åpner dører, han spanderer, han foreslår ting å gjøre sammen, han tar meg med på turer, han til og med løp etter meg da jeg skulle ta toget for å ta det sammen med meg. Han snakker og deler av tanker og hemmeligheter, han spør om meg og han lurer på når vi møtes igjen. Men så blir det stille. Jeg sender en text og han svarer, men så blir det stille. Jeg spurte han om vi hadde noe på gang, og han svarte at han syntes det var hyggelig at jeg som var en så bra dame likte han, men at det ikke passet med kjæreste der han var i livet. Alle sier at man skal se på handlingene og ikke ordene, men når handlingene sier så tydelig at han liker meg, men ordene ikke, da må jeg jo høre på det han sier? Det som er så forvirrende er at han neste gang vi møtes er enda mer på og intens. Hva vil han egentlig? K40 Anonymkode: 6e418...c84 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når vi møtes, er han ekstremt på. Han nærmest fotfølger meg, han åpner dører, han spanderer, han foreslår ting å gjøre sammen, han tar meg med på turer, han til og med løp etter meg da jeg skulle ta toget for å ta det sammen med meg. Han snakker og deler av tanker og hemmeligheter, han spør om meg og han lurer på når vi møtes igjen. Men så blir det stille. Jeg sender en text og han svarer, men så blir det stille. Jeg spurte han om vi hadde noe på gang, og han svarte at han syntes det var hyggelig at jeg som var en så bra dame likte han, men at det ikke passet med kjæreste der han var i livet. Alle sier at man skal se på handlingene og ikke ordene, men når handlingene sier så tydelig at han liker meg, men ordene ikke, da må jeg jo høre på det han sier? Det som er så forvirrende er at han neste gang vi møtes er enda mer på og intens. Hva vil han egentlig? K40 Anonymkode: 6e418...c84 Han liker deg nok kjempe godt, men er ikke klar for et forhold nå. Det er bra at han er ærlig på det. Da er det nesten du som må ta en vurdering på om du orker å fortsette og treffe han og gi det litt tid, eller om du vil gi det opp . Anonymkode: 4032d...4ec 5 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han liker deg nok kjempe godt, men er ikke klar for et forhold nå. Det er bra at han er ærlig på det. Da er det nesten du som må ta en vurdering på om du orker å fortsette og treffe han og gi det litt tid, eller om du vil gi det opp . Anonymkode: 4032d...4ec Jeg kan vente. ❤️ K40 Anonymkode: 6e418...c84
Btw Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Når vi møtes, er han ekstremt på. Han nærmest fotfølger meg, han åpner dører, han spanderer, han foreslår ting å gjøre sammen, han tar meg med på turer, han til og med løp etter meg da jeg skulle ta toget for å ta det sammen med meg. Han snakker og deler av tanker og hemmeligheter, han spør om meg og han lurer på når vi møtes igjen. Men så blir det stille. Jeg sender en text og han svarer, men så blir det stille. Jeg spurte han om vi hadde noe på gang, og han svarte at han syntes det var hyggelig at jeg som var en så bra dame likte han, men at det ikke passet med kjæreste der han var i livet. Alle sier at man skal se på handlingene og ikke ordene, men når handlingene sier så tydelig at han liker meg, men ordene ikke, da må jeg jo høre på det han sier? Det som er så forvirrende er at han neste gang vi møtes er enda mer på og intens. Hva vil han egentlig? K40 Anonymkode: 6e418...c84 Syns han var ganske tydelig med ord. Man kan jo oppfører seg fin mot noen selv om man ikke ønsker et forhold. Man skal faktisk oppføre seg fin mot folk uansett da. Han ønsker sikkert bare selskap uten forpliktelser. Endret 8. april 2023 av Btw 9 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 Hvorfor løp han etter deg istedet for å gå sammen med deg da dere likevel skulle ta samme tog? Anonymkode: 406fb...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan vente. ❤️ K40 Anonymkode: 6e418...c84 ❤️ bare ikke sett hele livet ditt på vent for han , men tenker at om han liker deg såpass godt, trenger han nok bare litt tid. Jeg er i samme båt, har datet en i 1,5 år , men han er heller ikke klar for å bli eksklusive enda. Men han sier at han er glad i meg og at det er meg han vil ha 🤷♀️ Jeg fikk det bedre med meg selv når jeg ga opp å vente på det, og bare treffes når vi har tid og ha det gøy med det. Jeg gjør mine ting og han styrer med sitt. Så har vi en date ca en gang i mnd . Så får vi se hva tiden bringer. Det hjelper i hvert fall ikke å stresse med det ☺️ Anonymkode: 4032d...4ec 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 Er i samme situasjon. Har møtt en som akkurat har gått ut av et forhold og har barn fra før. Han har ikke sagt rett ut at han ikke vil være kjærester, og jeg har heller ikke spurt, men han sier at vi må gi det tid og ta det sakte. Han er også sparsom på tekstingen men tror det handler mest om alder og det at han er mann 😉 ellers er han veldig hengiven når vi er sammen og jeg trives veldig godt i hans selskap. Prøver å tenke at vi skal bare bygge et godt forhold til hverandre og ha de kjekt sammen så kommer nok det andre etterhvert. Jeg har det ganske fint alene så det er ikke krise om det ikke fungerer på sikt. Anonymkode: 4b5b3...7f0 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor løp han etter deg istedet for å gå sammen med deg da dere likevel skulle ta samme tog? Anonymkode: 406fb...8ca Vi var en gjeng som skulle ut og spise. Han sa han ville gå dit. Jeg sa jeg ville ta 17-toget. Jeg ruslet så mot togstasjonen, og oppdaget noen som kom løpende bak meg. Det var han. Da ville han heller ta toget med meg enn å gå alene. Vi endte så opp på hver vår rad, og da vi gikk av sa han ‘Så nær, men så fjern’ og hintet til at vi ikke fikk sittet sammen. Anonymkode: 6e418...c84
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når vi møtes, er han ekstremt på. Han nærmest fotfølger meg, han åpner dører, han spanderer, han foreslår ting å gjøre sammen, han tar meg med på turer, han til og med løp etter meg da jeg skulle ta toget for å ta det sammen med meg. Han snakker og deler av tanker og hemmeligheter, han spør om meg og han lurer på når vi møtes igjen. Men så blir det stille. Jeg sender en text og han svarer, men så blir det stille. Jeg spurte han om vi hadde noe på gang, og han svarte at han syntes det var hyggelig at jeg som var en så bra dame likte han, men at det ikke passet med kjæreste der han var i livet. Alle sier at man skal se på handlingene og ikke ordene, men når handlingene sier så tydelig at han liker meg, men ordene ikke, da må jeg jo høre på det han sier? Det som er så forvirrende er at han neste gang vi møtes er enda mer på og intens. Hva vil han egentlig? K40 Anonymkode: 6e418...c84 Han synes det er hyggelig med en dame, men han er ikke på jakt etter en kjæreste. Det er konkret, grei og klar tale. Hva er forvirrende med det, ts? Anonymkode: 40791...9e8 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #10 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han synes det er hyggelig med en dame, men han er ikke på jakt etter en kjæreste. Det er konkret, grei og klar tale. Hva er forvirrende med det, ts? Anonymkode: 40791...9e8 Så hva vil han med meg? (Første setningen din er litt selvmotsigende…?) Oppførselen hans tilsier at han vil være med meg, men ordene hans tilsier at han ikke vil. Anonymkode: 6e418...c84
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #11 Skrevet 8. april 2023 Dette med "se på handlinger, ikke ord" passer nok best i situasjoner når det er noen som lover mye, men ikke følger opp det de lover. Du har en motsatt situasjon, da kan du ikke bruke denne "regelen". Anonymkode: da89c...12a 6 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #12 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette med "se på handlinger, ikke ord" passer nok best i situasjoner når det er noen som lover mye, men ikke følger opp det de lover. Du har en motsatt situasjon, da kan du ikke bruke denne "regelen". Anonymkode: da89c...12a Det er bare så tydelig at han er interessert når vi er sammen… Veldig forvirrende. Jeg er 40 år og har aldri fått så klokkeklare tegn fra noen mann før. Anonymkode: 6e418...c84 1
Sofie Maria Skrevet 8. april 2023 #13 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så hva vil han med meg? (Første setningen din er litt selvmotsigende…?) Oppførselen hans tilsier at han vil være med meg, men ordene hans tilsier at han ikke vil. Anonymkode: 6e418...c84 Min mening ts: høres litt ut som love bombing fra en narsisist 🥺. Jeg ville vært forsiktig fremover. De overøser deg med kjærlighet, gaver++ den første tiden også er de varm/kald senere i forløpet. 7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #14 Skrevet 8. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi var en gjeng som skulle ut og spise. Han sa han ville gå dit. Jeg sa jeg ville ta 17-toget. Jeg ruslet så mot togstasjonen, og oppdaget noen som kom løpende bak meg. Det var han. Da ville han heller ta toget med meg enn å gå alene. Vi endte så opp på hver vår rad, og da vi gikk av sa han ‘Så nær, men så fjern’ og hintet til at vi ikke fikk sittet sammen. Anonymkode: 6e418...c84 Det der er dessverre lite indikasjon på romantisk interesse, tenker jeg... Jeg er selv av type anxious avoidant og har lett for å lese svært mye inn i ethvert lite tegn på interesse, sørlig når jrg er betatt. Da har jeg hatt lett for å overtolke alt i beste retning... Føler du er i litt samme gate? Jeg jobber nå med å bli secure attachment og gjennom det arbeidet har jeg forresten lært at uttrykket er feil. Det burde bli korrektert til at handlinger og ord skal matche! Aldri den ene eller den andre, begge deler. Anonymkode: b1f38...31f 3 1
Ananas. Skrevet 8. april 2023 #15 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er bare så tydelig at han er interessert når vi er sammen… Veldig forvirrende. Jeg er 40 år og har aldri fått så klokkeklare tegn fra noen mann før. Anonymkode: 6e418...c84 Han kan jo være interessert i deg «der og da» selv om han ikke er interessert i å forplikte seg til deg. Det er ingen motsetning, selv om mange av oss har en tendens til å innbille seg at det er det. At han har det hyggelig sammen med deg, interesserer seg for deg og behandler deg bra betyr ikke at han har lyst på kjæreste, når han helt eksplisitt sier at det ikke passer i livet hans nå. Noe annet ville vært om han sa at han ikke likte deg bedre enn en venn, og så oppførte seg sånn. 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #16 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når vi møtes, er han ekstremt på. Han nærmest fotfølger meg, han åpner dører, han spanderer, han foreslår ting å gjøre sammen, han tar meg med på turer, han til og med løp etter meg da jeg skulle ta toget for å ta det sammen med meg. Han snakker og deler av tanker og hemmeligheter, han spør om meg og han lurer på når vi møtes igjen. Men så blir det stille. Jeg sender en text og han svarer, men så blir det stille. Jeg spurte han om vi hadde noe på gang, og han svarte at han syntes det var hyggelig at jeg som var en så bra dame likte han, men at det ikke passet med kjæreste der han var i livet. Alle sier at man skal se på handlingene og ikke ordene, men når handlingene sier så tydelig at han liker meg, men ordene ikke, da må jeg jo høre på det han sier? Det som er så forvirrende er at han neste gang vi møtes er enda mer på og intens. Hva vil han egentlig? K40 Anonymkode: 6e418...c84 Han er en av/på fyr, du kan vente deg ihel på dette. Anonymkode: 8291f...8f3 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #17 Skrevet 8. april 2023 Kanskje jeg da skal teste det eldste trikset i boka. Forføre han til sengs og se hva som skjer. Anonymkode: 6e418...c84
Lee Jones Skrevet 8. april 2023 #18 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når vi møtes, er han ekstremt på. Han nærmest fotfølger meg, han åpner dører, han spanderer, han foreslår ting å gjøre sammen, han tar meg med på turer, han til og med løp etter meg da jeg skulle ta toget for å ta det sammen med meg. Han snakker og deler av tanker og hemmeligheter, han spør om meg og han lurer på når vi møtes igjen. Men så blir det stille. Jeg sender en text og han svarer, men så blir det stille. Jeg spurte han om vi hadde noe på gang, og han svarte at han syntes det var hyggelig at jeg som var en så bra dame likte han, men at det ikke passet med kjæreste der han var i livet. Alle sier at man skal se på handlingene og ikke ordene, men når handlingene sier så tydelig at han liker meg, men ordene ikke, da må jeg jo høre på det han sier? Det som er så forvirrende er at han neste gang vi møtes er enda mer på og intens. Hva vil han egentlig? K40 Anonymkode: 6e418...c84 Her må du høre på daten og ikke hva alle sier. Virker som daten din liker å varte opp og liker ditt besøk. Han ser nok ingen fremtid mellom dere og du kan like godt glemme han før du blir fanget i en hekt. Det blir nok i så fall bare vennskap eller FWB. 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #19 Skrevet 8. april 2023 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er selv av type anxious avoidant … Anonymkode: b1f38...31f Nei, det er du ikke; du har bare lest for mye på internett. Anonymkode: 56c56...3f6 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #20 Skrevet 8. april 2023 Lee Jones skrev (1 time siden): Her må du høre på daten og ikke hva alle sier. Virker som daten din liker å varte opp og liker ditt besøk. Han ser nok ingen fremtid mellom dere og du kan like godt glemme han før du blir fanget i en hekt. Det blir nok i så fall bare vennskap eller FWB. Jeg hører ikke på alle? Men så alle tegn han gir meg er bare tøys det da? Syns det er så rart. Hvorfor være så intenst på meg hvis han ikke vil ha meg? Hva er det for noe? Anonymkode: 6e418...c84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå