Fantasia Skrevet 2. januar 2006 #1 Del Skrevet 2. januar 2006 I hvilket fylke/område i Norge finner man de villeste/flotteste fjellene? Spiller ingen rolle om det er ved kysten eller i innlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anette_* Skrevet 2. januar 2006 #2 Del Skrevet 2. januar 2006 I Lofoten? (Har selv ikke vært der, men har hørt det skal være flott) Ellers er det mange fine fjell og vill natur i Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2006 #3 Del Skrevet 2. januar 2006 Vesterålen, i Nordland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #4 Del Skrevet 2. januar 2006 Lyngsalpene i Troms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 2. januar 2006 #5 Del Skrevet 2. januar 2006 Utvilsomt Lofoten. Jeg tok med min søring til Lofoten og han mistet pusten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 2. januar 2006 #6 Del Skrevet 2. januar 2006 Lyngsalpene i Troms og fjellene i Lofoten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 2. januar 2006 #7 Del Skrevet 2. januar 2006 Sunnmørsalpene, Lyngsalpene, Lofoten og ikke minst på Svalbard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 3. januar 2006 #8 Del Skrevet 3. januar 2006 Dette blir jo subjektivt, men jeg slår et slag for Hurrungane i Jotunheimen. http://www.turtagro.no/go.cfm?id=49798 http://www.turtagro.no/go.cfm?id=49771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantasia Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 3. januar 2006 Takk Jeg prøver nemlig å finne ut hvor jeg skal bosette meg. Vil bo på et sted med skikkelige fjell. Men ikke så øde at det er umulig å få seg en jobb. Ja... jeg er sær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 3. januar 2006 #10 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #11 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg har vært på mange fjellturer i Lofoten også, og kan anbefale det Vil anbefale en av de to 'byene', Svolvær eller Leknes, for de andre stedene vil nok virke veldig små og grisgrendte om man er vant til kafeer, folk og butikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strilen Skrevet 3. januar 2006 #12 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg er totalt subjektiv når jeg sier at Sunnmørfjellene er toppen. Jeg er fødd og oppvokst der og bare nyter fjellene og utsikten når jeg er i området. OG det er det som er så greit, du kan være langt unna eller nært , de gir et fantastisk syn uansett. Nå er jeg så idiotisk at jeg har bosatt meg på en annen kant av landet, og er febrilsk på leit hele tiden etter noe som kan minne om sunnmursalpene men det finner jeg ikke. Min far er fra lofoten så jeg har vært der også, men det slår ikke sunnmørsfjellene. Og det å gå fottur i sunnmørsfjellene er en gave i seg selv. Du får ALT ! Det er avanserte turer og lette turer for barn og utrente. Ta en tur til Tafjordfjella eller Strynefjellet, du vil aldri angre ! Jeg lengter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #13 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Jeg er totalt subjektiv når jeg sier at Sunnmørfjellene er toppen. Jeg er fødd og oppvokst der og bare nyter fjellene og utsikten når jeg er i området. OG det er det som er så greit, du kan være langt unna eller nært , de gir et fantastisk syn uansett. Nå er jeg så idiotisk at jeg har bosatt meg på en annen kant av landet, og er febrilsk på leit hele tiden etter noe som kan minne om sunnmursalpene men det finner jeg ikke. Min far er fra lofoten så jeg har vært der også, men det slår ikke sunnmørsfjellene. Og det å gå fottur i sunnmørsfjellene er en gave i seg selv. Du får ALT ! Det er avanserte turer og lette turer for barn og utrente. Ta en tur til Tafjordfjella eller Strynefjellet, du vil aldri angre ! Jeg lengter ← Sunnmørsalpane er faktisk noe for seg selv, det er mange flotte fjell å gå i, og jeg kjenner faktisk flere som har flyttet til Sunnmøre pga naturen og fordi de er så glade i å gå i fjellet Endret 3. januar 2006 av Marillia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantasia Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 3. januar 2006 Takk! Skriv gjerne i hvilket fylke det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #15 Del Skrevet 3. januar 2006 Sunnmørsalpane ligger i Møre og Romsdal. Her kan du lese litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strilen Skrevet 4. januar 2006 #16 Del Skrevet 4. januar 2006 Lengter hjem når jeg ser de vakre bildene.... Her er adresser som funker www.sunnmorealps.com www.tafjord.net www.strynefjellet.com www.nordfjord.no Nyt det ! Eller aller best, ta deg en tur til sommeren på fjellet ! Det er ikke langt fra østlandet, eller vestlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 4. januar 2006 #17 Del Skrevet 4. januar 2006 Skjønner deg godt Strilen. Jeg bor selv i Oslo, og savner djupt og inderlig Sunnmørsnaturen. (Heldigvis har jeg fått sommerjobb i Geiranger. Gleder meg!) Så mitt tips til trådstarter må bli (litt subjektivt dette også): Søk jobb i Ålesund Passe stort og kort vei til fjell og natur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #18 Del Skrevet 5. januar 2006 Flytt til Volda... Der er det sykehus høyskole osv.. aner ikke åssen jobber du vil ha men, der er det fjord & fjell. Og sunnmørsalper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #19 Del Skrevet 6. januar 2006 Ja, heia Volda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå