Gjest gjest Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 ikke sånne stenger.helst noe a la kongerøkelse.eeelsker det,og kommer til å savne den deilige lukta! noen som har godlukter å anbefale? har prøvd meg på dråper i vann over telys,ikke særlig vellykket. så hvis det finnes sånn tørkede greier med stativ a la kongerøkelse, hadde jeg blitt glad!
Gjest Catwoman Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Jeg bruker oljedråper i vann over telys, og det blir mye lukt av det. Kanskje du har for lite olje i? Men hvis du går på apoteket finner du sikkert sånn tørket røkelse.
Gjest Qlio Skrevet 2. januar 2006 #3 Skrevet 2. januar 2006 Black Design har røkelser i alle varianter. Bare å boltre seg. Masse duftlys også.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 Hvorfor ikke bare hamstre litt kongerøkelse på apoteket? På mitt apotek er det halv pris på alle julevarer akkurat nå, inkl. kongerøkelse...
Gjest Madeline Skrevet 2. januar 2006 #5 Skrevet 2. januar 2006 På mitt apotek er det halv pris på alle julevarer akkurat nå, inkl. kongerøkelse... ← Takk for tipset. Da skal jeg innom apoteket en av de nærmeste dagene.
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #6 Skrevet 3. januar 2006 Kjøp te i løsvekt som lukter godt. Det gjør jeg, og legger i sånn telysholder med "tak" over........ Deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå