Gå til innhold

Noen som har mistet jomfrudommen i sen alder, typ over 40 år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker både menn og kvinner. Er  det noen som har klart de "umulige"? Eller skal en bare gi opp? 

Anonymkode: 43fa3...d89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må de være kristne/religiøse for å si det sånn 🙂

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mennesker som ikke vet hva de går glipp av 😂 

Anonymkode: 18eb2...15d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Da må de være kristne/religiøse for å si det sånn 🙂

Hverken kristen eller religiøs 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hverken kristen eller religiøs 🤔

Jo det må de vel være er de pene så mister de den fort eller så vil dem ikke 🙂 selv kjenner jeg ei jente på 25 år hun er sikkert også jomfru (Tyrkisk) dette er vel religiøst?  🙂 

• Liker 2
Skrevet
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Jo det må de vel være er de pene så mister de den fort eller så vil dem ikke 🙂 selv kjenner jeg ei jente på 25 år hun er sikkert også jomfru (Tyrkisk) dette er vel religiøst?  🙂 

Hun må vel være jomfru til hun gifter seg hvis ikke reglene har blitt bedre i Tyrkia for kvinner? 

Skrevet
TLR skrev (3 minutter siden):

Hun må vel være jomfru til hun gifter seg hvis ikke reglene har blitt bedre i Tyrkia for kvinner? 

Hun bor i Norge og jobber på en bensinstasjon jeg kjøper mye ostegrill på 😃 

• Liker 4
Skrevet
Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Hun bor i Norge og jobber på en bensinstasjon jeg kjøper mye ostegrill på 😃 

Hun er sikkert pen. Du får prøve å bli bedre kjent med henne hvis du er singel? 

• Liker 2
Skrevet
TLR skrev (13 timer siden):

Jeg er ungkar :) Hvis rakker,n er hun fin men hun er vel Tyrkisk Muslim så spørsmålet er åssen faren stiller seg til dette hun er født i Norge hun var veldig nysgjerrig på meg så jeg er i tenkeboksen 🙂

Skrevet
15 hours ago, TLR said:

Bare ikke kjør ostegrill-puns med en gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (3 timer siden):

Jeg er ungkar :) Hvis rakker,n er hun fin men hun er vel Tyrkisk Muslim så spørsmålet er åssen faren stiller seg til dette hun er født i Norge hun var veldig nysgjerrig på meg så jeg er i tenkeboksen 🙂

Ja blir fort forbudt og farlig kjærlighet det der. Viser hun interesse for deg da? Utenom at hun er serviceinnstilt og blid? Føler menn generelt har lett dor å forveksle et smil med flørt, til og med fra de som jobber i butikker😄

Anonymkode: 0f52c...e83

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja blir fort forbudt og farlig kjærlighet det der. Viser hun interesse for deg da? Utenom at hun er serviceinnstilt og blid? Føler menn generelt har lett dor å forveksle et smil med flørt, til og med fra de som jobber i butikker😄

Anonymkode: 0f52c...e83

Ja hun viste veldig stor interesse spurte til og med om navn mitt men jeg vet ikke  om jeg klarer og knytte meg til noen mennesker mere  etter at jeg ble revet ut av barndomshjemmet som 3 åring  husket ikke en gang om mobilnummeret mitt for å si det sånn når hun spurte om det hørtes ut som hun var omsorgsfull det var hun som startet samtalen jeg stod der bare og undret over hva dette var for noe ja det er forbudt 😳 mulig hun likte refleksvesten  min fra viking redning :) da hun spurte om nummer var i oppdragssammenheng er også der privat  når jeg er sulten 

Endret av Maskinfører
Skrevet
Maskinfører skrev (2 timer siden):

Ja hun viste veldig stor interesse spurte til og med om navn mitt men jeg vet ikke  om jeg klarer og knytte meg til noen mennesker mere  etter at jeg ble revet ut av barndomshjemmet som 3 åring  husket ikke en gang om mobilnummeret mitt for å si det sånn når hun spurte om det hørtes ut som hun var omsorgsfull det var hun som startet samtalen jeg stod der bare og undret over hva dette var for noe ja det er forbudt 😳 mulig hun likte refleksvesten  min fra viking redning :) da hun spurte om nummer var i oppdragssammenheng er også der privat  når jeg er sulten 

Hvis hun spør etter navnet ditt. Hvorfor skal ei fremmed jente spørre om navnet til kunden hvis hun ikke er interessert? Jeg hadde blitt paff? Du mistet vel nesten stemmen? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Tenker både menn og kvinner. Er  det noen som har klart de "umulige"? Eller skal en bare gi opp? 

Hvordan du skal gå fram avhenger jo helt av kjønn og legning.

Endret av Majer
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (17 timer siden):

Hvordan du skal gå fram avhenger jo helt av kjønn og legning.

Er ikke det som blir spurt om

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 11.48):

Stakkars mennesker som ikke vet hva de går glipp av 😂 

Anonymkode: 18eb2...15d

Hva er det de går glipp av?

Anonymkode: e6cda...bbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...