AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Tenker både menn og kvinner. Er det noen som har klart de "umulige"? Eller skal en bare gi opp? Anonymkode: 43fa3...d89
Maskinfører Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Da må de være kristne/religiøse for å si det sånn 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 Stakkars mennesker som ikke vet hva de går glipp av 😂 Anonymkode: 18eb2...15d 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Da må de være kristne/religiøse for å si det sånn 🙂 Hverken kristen eller religiøs 🤔 Anonymkode: 43fa3...d89
Maskinfører Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hverken kristen eller religiøs 🤔 Anonymkode: 43fa3...d89 Jo det må de vel være er de pene så mister de den fort eller så vil dem ikke 🙂 selv kjenner jeg ei jente på 25 år hun er sikkert også jomfru (Tyrkisk) dette er vel religiøst? 🙂 2
TLR Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jo det må de vel være er de pene så mister de den fort eller så vil dem ikke 🙂 selv kjenner jeg ei jente på 25 år hun er sikkert også jomfru (Tyrkisk) dette er vel religiøst? 🙂 Hun må vel være jomfru til hun gifter seg hvis ikke reglene har blitt bedre i Tyrkia for kvinner?
Maskinfører Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 TLR skrev (3 minutter siden): Hun må vel være jomfru til hun gifter seg hvis ikke reglene har blitt bedre i Tyrkia for kvinner? Hun bor i Norge og jobber på en bensinstasjon jeg kjøper mye ostegrill på 😃 4
TLR Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Hun bor i Norge og jobber på en bensinstasjon jeg kjøper mye ostegrill på 😃 Hun er sikkert pen. Du får prøve å bli bedre kjent med henne hvis du er singel? 2
Maskinfører Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 TLR skrev (13 timer siden): Hun er sikkert pen. Du får prøve å bli bedre kjent med henne hvis du er singel? Jeg er ungkar Hvis rakker,n er hun fin men hun er vel Tyrkisk Muslim så spørsmålet er åssen faren stiller seg til dette hun er født i Norge hun var veldig nysgjerrig på meg så jeg er i tenkeboksen 🙂
knooters Skrevet 9. april 2023 #10 Skrevet 9. april 2023 15 hours ago, TLR said: Hun er sikkert pen. Du får prøve å bli bedre kjent med henne hvis du er singel? Bare ikke kjør ostegrill-puns med en gang. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #11 Skrevet 9. april 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): Jeg er ungkar Hvis rakker,n er hun fin men hun er vel Tyrkisk Muslim så spørsmålet er åssen faren stiller seg til dette hun er født i Norge hun var veldig nysgjerrig på meg så jeg er i tenkeboksen 🙂 Ja blir fort forbudt og farlig kjærlighet det der. Viser hun interesse for deg da? Utenom at hun er serviceinnstilt og blid? Føler menn generelt har lett dor å forveksle et smil med flørt, til og med fra de som jobber i butikker😄 Anonymkode: 0f52c...e83 2 1
Maskinfører Skrevet 9. april 2023 #12 Skrevet 9. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja blir fort forbudt og farlig kjærlighet det der. Viser hun interesse for deg da? Utenom at hun er serviceinnstilt og blid? Føler menn generelt har lett dor å forveksle et smil med flørt, til og med fra de som jobber i butikker😄 Anonymkode: 0f52c...e83 Ja hun viste veldig stor interesse spurte til og med om navn mitt men jeg vet ikke om jeg klarer og knytte meg til noen mennesker mere etter at jeg ble revet ut av barndomshjemmet som 3 åring husket ikke en gang om mobilnummeret mitt for å si det sånn når hun spurte om det hørtes ut som hun var omsorgsfull det var hun som startet samtalen jeg stod der bare og undret over hva dette var for noe ja det er forbudt 😳 mulig hun likte refleksvesten min fra viking redning da hun spurte om nummer var i oppdragssammenheng er også der privat når jeg er sulten Endret 9. april 2023 av Maskinfører
TLR Skrevet 9. april 2023 #13 Skrevet 9. april 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja hun viste veldig stor interesse spurte til og med om navn mitt men jeg vet ikke om jeg klarer og knytte meg til noen mennesker mere etter at jeg ble revet ut av barndomshjemmet som 3 åring husket ikke en gang om mobilnummeret mitt for å si det sånn når hun spurte om det hørtes ut som hun var omsorgsfull det var hun som startet samtalen jeg stod der bare og undret over hva dette var for noe ja det er forbudt 😳 mulig hun likte refleksvesten min fra viking redning da hun spurte om nummer var i oppdragssammenheng er også der privat når jeg er sulten Hvis hun spør etter navnet ditt. Hvorfor skal ei fremmed jente spørre om navnet til kunden hvis hun ikke er interessert? Jeg hadde blitt paff? Du mistet vel nesten stemmen?
Majer Skrevet 9. april 2023 #14 Skrevet 9. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): Tenker både menn og kvinner. Er det noen som har klart de "umulige"? Eller skal en bare gi opp? Anonymkode: 43fa3...d89 Hvordan du skal gå fram avhenger jo helt av kjønn og legning. Endret 9. april 2023 av Majer
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #15 Skrevet 10. april 2023 Majer skrev (17 timer siden): Hvordan du skal gå fram avhenger jo helt av kjønn og legning. Er ikke det som blir spurt om Anonymkode: 43fa3...d89
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #16 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 11.48): Stakkars mennesker som ikke vet hva de går glipp av 😂 Anonymkode: 18eb2...15d Hva er det de går glipp av? Anonymkode: e6cda...bbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå