Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner at jeg trenger et råd eller to fra dere ☺️ Altså, jeg har datet en mann i 1,5 år , dette er en mann jeg har kjent mye lenger, men det er først etter at han ble singel vi fikk øynene opp for hverandre. Vi har begge tenårings barn på hver side. Han viser tydelig at han liker meg kjempe godt, er svigermors drøm, og alltid oppmerksom på meg når vi er på fest osv. Kan se at han kun ser meg i hele rommet om dere forstår . Han sier han er glad i meg, og er super flink på kompelimenter osv. Men han er ikke klar for å definere oss som et par enda. Han sier han enda har mye bagasje han vil bli kvitt først, som salg av huset osv. det har vært en lang prosess, der han har brukt lang tid pga ungene tok skilsmissen tungt. Jeg beundrer han for at han er ærlig og at han setter barna sine først. Men jeg kjenner samtidig at jeg begynner å bli utålmodig her.. Ville dere bare gitt et ultimatum her snart? Det er jo han jeg vil ha, så dette er vanskelig.. Føler ikke at han har meg på gress heller, for han har vært ærlig hele veien om at han ikke enda er helt klar for å binde seg. Men han er for eks ikke redd for å vise hele slekten sin ( som jeg også kjenner godt)  at han dater meg. Sorry langt innlegg uten avsnitt 😅 skriver fra mobil .. 

Anonymkode: e756a...f2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: aefaa...99d

AnonymBruker
Skrevet

En mann som ikke vil forplikte seg etter 1,5 år hadde jeg gått fra. 

Anonymkode: 467bd...b9c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får da avsnitt på mobil også. Jeg skriver også på mobil. 

Jeg skjønner virkelig ikke det med å vente så lenge før man er kjærester. Har aldri opplevd det selv. Alle jeg har vært sammen med har jeg vært kjæreste med fra første øyeblikk. Det betyr jo ikke at man ikke kan gjøre det slutt igjen. 

Samboerskap er noe annet. Det kan man gjerne vente med i mange år, spesielt når man har barn. Jeg har nå hatt en kjæreste i fem år, men vi har ikke noe behov for å bo sammen. Vi er I 40- og 50årene. 

Anonymkode: 3b1be...001

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du får da avsnitt på mobil også. Jeg skriver også på mobil. 

Jeg skjønner virkelig ikke det med å vente så lenge før man er kjærester. Har aldri opplevd det selv. Alle jeg har vært sammen med har jeg vært kjæreste med fra første øyeblikk. Det betyr jo ikke at man ikke kan gjøre det slutt igjen. 

Samboerskap er noe annet. Det kan man gjerne vente med i mange år, spesielt når man har barn. Jeg har nå hatt en kjæreste i fem år, men vi har ikke noe behov for å bo sammen. Vi er I 40- og 50årene. 

Anonymkode: 3b1be...001

Takk for svar ☺️ ja, er enig der. Jeg har absolutt ikke behov for å bo sammen . Trives godt alene da jeg har vært alene i 7 år nå.  Men kjenner jeg snart har et behov for å være eksklusive. 

Anonymkode: e756a...f2e

AnonymBruker
Skrevet

Han holder deg på gress og er fornøyd med den fuck friend ordningen dere har. Når han ikke vil definere dere som et par etter 1, 5 år så skjer det aldri! Hadde han kunnet få kjæreste følelser for deg så hadde det skjedd for lengst. 

Nei her kaster fu bare bort tiden din. Ikke noe vits å stille noe ultimatum. I bestefall sier han greit og at dere mellom dere to privat kan kalle dere kjærester bare for at du skal være fornøyd og han ikke skal miste tilgangen på selskap og sex med full viten om at ingenting endrer seg i relasjonen egentlig og han dumper deg når han har funnet en ny han kan se et seriøst forhold og forelskelse med. 

Hadde jeg vært deg hadde jeg bare tatt på meg hatten og sagt at dette ikke er det du vil lenger og sagt takk for meg. 

Anonymkode: 538c3...5c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...