AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Ørretfilet, oster, kjøtt osv. Alt er så dyrt. Merker dere noe til prisene, eller har dere høy økonomi? Hva synes dere om prisene i matbutikken for tiden? Anonymkode: 3fef3...9a9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ørretfilet, oster, kjøtt osv. Alt er så dyrt. Merker dere noe til prisene, eller har dere høy økonomi? Hva synes dere om prisene i matbutikken for tiden? Anonymkode: 3fef3...9a9 Det sitter jo ikke en å bestemmer prisene og prisene blir bestemt av markedet stort sett. Den norske krona er svak,ergo blir alt vi importerer mye dyrere, hele systemet henger sammen....import,eksport og kronepris opp mot den valutaen vi handler mot. Anonymkode: 86a7f...2b9 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 Alt kan spores tilbake til energisektoren. Det er energispekulantene verden over, spesielt i Europa, som har tjent seg søkkrike på at alle andre i samfunnet må betale mer for alt. Tre energispekulanter ansatt hos en dansk energiaktør, tjente over en milliard i bonus i fjor. Tre stk. La det synke inn. Så mye tjente de på å skvise samfunnet for penger. Alt fordi politikere er så ivrige med å privatisere. De lar seg blende av lobbyisters powerpoint-presentasjoner om hvor bra det vil være om private aktører får kontroll over energiproduksjonen. Og nå betaler vi alle prisen. Anonymkode: 86db2...9b1 3
Bøtteballetten Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Ser jeg får mindre mat for pengene nå enn før. Det føles litt stusselig. Det verste er at det blir spist mer usunn mat siden det er billigst
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 Det går fint. Vi velter oss i velvære og trygghet i landet og har bare godt av å stramme inn lit:-) Anonymkode: 4f5ce...d08 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 Spiser mer vegetar enn kjøtt, så det går fint. Gjort det i mange år allerede og sparer mye på det. Anonymkode: eba74...302
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ørretfilet, oster, kjøtt osv. Alt er så dyrt. Merker dere noe til prisene, eller har dere høy økonomi? Hva synes dere om prisene i matbutikken for tiden? Anonymkode: 3fef3...9a9 Og ørreten er laget i sånn merde? Villfanget ørret er det jeg vil ha. Hvor får man tak i det? Anonymkode: 76343...d17
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og ørreten er laget i sånn merde? Villfanget ørret er det jeg vil ha. Hvor får man tak i det? Anonymkode: 76343...d17 I elva. Anonymkode: 77abd...f34 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 Jeg pleide være fattig, og jeg måtte låne penger til mat og husleie den gang. Hadde aldri klart meg med dagens priser. Heldigvis er det et tilbakelagt kapittel i lviet mitt, men jeg har all sympati med de som sliter. Jeg vet hvordan det er å sitte under et teppe og tilbringe hver dag hjemme fordi jeg ikke har råd å gå noe sted. Samt går ned i vekt til 47kg fordi jeg knapt handler mat og bruker penger på mat Anonymkode: 6a5b0...45d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå