Gå til innhold

Klage på flislegger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har hatt flislegger for å legge marmorfliser. Er det vanlig at flisene blir sånn her? Fugene går flere steder over på flisen og det er også små hull i fugene. 

4C45E1E7-3A2C-4708-AD61-48366A7C15DB.jpeg

Anonymkode: 073f0...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette var rett og slett stygt arbeid. Ville klaget ja!

Anonymkode: 5bf3d...0ed

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hatt flislegger for å legge marmorfliser. Er det vanlig at flisene blir sånn her? Fugene går flere steder over på flisen og det er også små hull i fugene. 

4C45E1E7-3A2C-4708-AD61-48366A7C15DB.jpeg

Når det er hull i fugene så er det for dårlig jobb. At det er litt fugemasse på flisene fjernes bare med kjemikalier.

Anonymkode: 13cba...72c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er det styggeste jeg har sett, ingen profesjonell ville noen gang gjort dette.

Det er kjempe viktig å høre en simpel bakgrunnssjekk på de du velger, så sant det ikke er et veletablert, anerkjent firma/bedrift - VVS bad f.eks. 

Klag, anmeld. Men dette har jeg sett før, også på Tv2 Hjelper deg - og det er sjeldent man får penger igjen eller jobben gjort på nytt når det først er kjeltringer som har gjort det. Så dette kan bli en lang prosess, jeg ville ikke forventet særlig mye.

Anonymkode: 78b43...435

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det vi ser på egentlig?

Hvor store er flisene? Gulv eller vegg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er jobben utført av et norsk firma med norske håndverkere eller er det utført av utlendinger?, uansett så skal det ikke se sånn ut og jeg ville fått fjernet det helt siden grunnarbeidet også kan være dårlig utført. 

Anonymkode: 1b14e...66e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er jobben utført av et norsk firma med norske håndverkere eller er det utført av utlendinger?, uansett så skal det ikke se sånn ut og jeg ville fått fjernet det helt siden grunnarbeidet også kan være dårlig utført. 

Anonymkode: 1b14e...66e

Det er utført av et norsk firma med utenlandsk flislegger. Har ikke betalt enda heldigvis. Ble ganske skuffet, og lurte på om det er jeg som er veldig pirkete.  

ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var elendig utført. Avstanden mellom flisene er ujevn, og det ser ut som flesteparten av flisene ikke ligger plant, dvs et hjørne eller en av sidene er trykt for langt ned i limet slik at motsatte side stikker litt ut.

Eneste måten å få det bra er å gjøre alt på nytt, med en håndverker som vet hva han gjør. Ikke betalt for dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du dokumentasjon på dette og inn i boligmappa ? er det på bad så må de ha våtrom sertifikat 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du klager, ber om at de kommer å tar ned igjen og at en som kan det setter opp nye fliser. Du betaler ikke før du er fornøyd. For dette var slett jobb. De er søren meg ikke vasket over en gang.

Anonymkode: 779f7...3a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke dette er så galt.

Litt dårlig vasket er det her og der, men det er enkelt å rette opp i.

Det som gjør inntrykkt så 'ille' er nok at flisene er uten slipte kanter. Da blir fugene like ujevne. Antar at trådstarter har valgt fliser selv og må da bære ansvaret for akkurat det. 

I mine øyne er det helt feil flis til dette formålet og til de kravene til finish som trådstarter har.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
A-hunter skrev (10 timer siden):

Syns ikke dette er så galt.

Litt dårlig vasket er det her og der, men det er enkelt å rette opp i.

Det som gjør inntrykkt så 'ille' er nok at flisene er uten slipte kanter. Da blir fugene like ujevne. Antar at trådstarter har valgt fliser selv og må da bære ansvaret for akkurat det. 

I mine øyne er det helt feil flis til dette formålet og til de kravene til finish som trådstarter har.

Det at det ikke er slipte kanter så jeg først nå, og det har veldig mye å si på hvor jevnt det er mulig å få det. I tillegg fryktelig upraktisk over en kjøkkenbenk. Om detter noe firmaet har valgt ut, så er det ganske dårlig. Hvor er det vanlig/formålet med uslipte kanter? 

Anonymkode: b2460...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...