Gå til innhold

Hvor ofte harryhandler du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva handler du inn? Kjøtt? Tobakk? Spirit?

Anonymkode: 3de67...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annenhver uke. Men det er ikke så mye lenger enn til norsk butikk, 25 kontra 10 minutter en vei.

Snus, en del dagligvarer, alt av drikkevarer. Som alt i alt er vesentlig billigere der enn her. Men man må følge med om det skal lønne seg.

AnonymBruker
Skrevet

Et par ganger i uken kanskje. Jobber i Sverige og handler det meste der, bortsett fra frukt, grønnsaker og det som er mye billigere her. 

Anonymkode: bb5fd...329

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Bor i Bergen. 
men hadde aldri gjort det om jeg bodde på Østlandet heller. Bruker lite snop, snus og brus, og spiser ikke kjøtt. Det er jo bare drittmat de selger på grensen. Hadde de hatt store varehus med fersk fisk, nydelige grønnsaker med lave priser, hadde jeg glatt dratt over mange ganger i året. 

Anonymkode: 15f1a...eab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Det har jeg ikke hatt muligheten til på flere år. Sist jeg var der ble det vel handlet litt godteri tror jeg.

Anonymkode: 2c059...afd

AnonymBruker
Skrevet

1 gang pr mnd.

Anonymkode: 1c2b9...9b4

• Liker 1
Skrevet

I hvert fall en gang i uken. Kjøtt, brød, drikke, snop og pålegg, samt ymse frossen middager.

AnonymBruker
Skrevet

En gang i måneden omtrent. Bor 50 min fra grensen. Er en voksen og ett barn i denne husholdningen om det har noe å si.

Anonymkode: 10424...7cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så ofte. Men nå «harryhandler» jeg i Tyskland da jeg bor i syd-Sverige. Blir egentlig mest for turen. Det jeg handler er det som er billig, og alkohol. Det hender jeg handler det i Danmark også, om jeg har reiser til Norge. Da flyr jeg fra Kastrup, så bilen står der og jeg kan handle i Danmark før jeg kjører hjemover.

Anonymkode: d7b89...fef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 11.05):

De gangene jeg besøker familien min i Sverige. Kanskje 4 ganger pr år sånn ca

Er ikke så mye å spare lengre. Tobakk og sprit bruker vi ikke så det handler jeg aldri, men pleier å kjøpe inn en del kjøttdeig, noen gode oster, skikkelig falukorv og ikke den tynne saken de kaller falukorv her i Norge. Handler ofte inn litt godis til tantungene som syns godteri fra Sverige er mye mer spennende enn godteri fra Norge 🤷‍♀️😅 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 11.05):

Asiatisk mat, brød, yoghurt og kjøtt hovedsaklig. Røyker ikke og drikke sjeldent. Også capri sun selvsagt.

Anonymkode: 10424...7cd

Skrevet

nå er det ikke vits å harryhandle siden den norske krona er så svak. Nå er det svenskene og danskene som har begynt å harryhandle her

AnonymBruker
Skrevet

Når en bor på andre siden av landet er det ikke mulig. Hadde jeg bodd nærmere så kanskje.

Anonymkode: 37c8a...de7

Skrevet

2 ganger i året. Kjøtt, ertesuppe,.godteri, brus og alt jeg kommer over egentlig 

AnonymBruker
Skrevet

Hver tredje/fjerde måned tenker jeg. Kjøper røyk, vin, øl, godis + tar en tur innom matbutikken, men der handler jeg sjeldent noe fast bortsett fra iste, kaffe og dopapir

Anonymkode: c11a7...965

Skrevet

Aldri i mitt liv gjort, men hadde kanskje kjøpt noe innimellom om jeg bodde supernært.

Måtte blitt type helsekost innimellom. De har enkelte typer reseptfrie greier man ikke får her. 

Jeg kjøper ikke inn godteri utover ukas forbruk, og røyker/drikker ikke alkohol. 

AnonymBruker
Skrevet

Billi flesk, billi øl, billi tobakk 🐽

Anonymkode: ab879...bd9

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (1 time siden):

nå er det ikke vits å harryhandle siden den norske krona er så svak. Nå er det svenskene og danskene som har begynt å harryhandle her

Utvalget er vesentlig bedre, uavhengig av pris. Oh ihvertfall på alle allergivennlige produkter. Der har butikkene i Sverige er kjempestort utvalg til veldig rimelige priser i forhold til her i landet.

Anonymkode: bb5fd...329

AnonymBruker
Skrevet

Før dro vi en gang i måneden. Nå drar vi ca. 3-4 ganger i året. Kjøper snus, og noen ganger vin. Av mat kjøper vi en del vegetarmat, samt ost og annet som frister. Soppbuljong kjøper jeg alltid der for det får jeg ikke til i her hjemme.

Anonymkode: 37425...a34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...