AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0278691511003620 Her er forskningen som beviser at soya lechtin som er i nesten all sjokolade og mye ferdigmat og godteri Proteinpulver og vegansk morsmelkertsatning dette har ikke bare litt østrogen hevende effekt men drastisk mye! Tenk deg hva tror du dette gjør med menn å kvinner? For mye østrogen er kjent for å gjøre mennesker mer emosjonelle. Er dumt at forskningen på dette som gang på gang viser at soya lechtin øker østrogen nivået veldig mye ikke blir tatt serriøst. Soya lechtin er desverre den beste lechtinen til å få en fløyelsmyk konsistens i mat derfor brukes det så mye. Men dette kan også være en av faktorene hvorfor samfunnet utvikler mer depresjon angst hysterisk atferd og feminisering av menn. Jeg har ikke gått på p piller siden jeg var 18 er nå 27 og husker hvor ustabil det gjorde meg og valgte derfor å slutte. Det var som en helt annen emosjonelt verden etter noen måneder uten p piller og p piller har mye estrogen i seg. Jeg tenker bare det kan være lurt å være forsiktig med dette stoffet å holde det unna barn som er i utvikling er jo veldig hormonforstyrrende. Anonymkode: e8aef...5bd 2
Bålkaffe Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0278691511003620 Her er forskningen som beviser at soya lechtin som er i nesten all sjokolade og mye ferdigmat og godteri Proteinpulver og vegansk morsmelkertsatning dette har ikke bare litt østrogen hevende effekt men drastisk mye! Tenk deg hva tror du dette gjør med menn å kvinner? For mye østrogen er kjent for å gjøre mennesker mer emosjonelle. Er dumt at forskningen på dette som gang på gang viser at soya lechtin øker østrogen nivået veldig mye ikke blir tatt serriøst. Soya lechtin er desverre den beste lechtinen til å få en fløyelsmyk konsistens i mat derfor brukes det så mye. Men dette kan også være en av faktorene hvorfor samfunnet utvikler mer depresjon angst hysterisk atferd og feminisering av menn. Jeg har ikke gått på p piller siden jeg var 18 er nå 27 og husker hvor ustabil det gjorde meg og valgte derfor å slutte. Det var som en helt annen emosjonelt verden etter noen måneder uten p piller og p piller har mye estrogen i seg. Jeg tenker bare det kan være lurt å være forsiktig med dette stoffet å holde det unna barn som er i utvikling er jo veldig hormonforstyrrende. Anonymkode: e8aef...5bd Vel, her er en review-studie som har sett på de forskjellige studiene mellom 2010 og 2020, for å sjekke om forskningen tilsier at menn blir feminiserte av å spise soya-basert mat. Denne studien er fra 2021, så den er nyere enn den du siterer fra 2011. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33383165/
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 Bålkaffe skrev (18 minutter siden): Vel, her er en review-studie som har sett på de forskjellige studiene mellom 2010 og 2020, for å sjekke om forskningen tilsier at menn blir feminiserte av å spise soya-basert mat. Denne studien er fra 2021, så den er nyere enn den du siterer fra 2011. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33383165/ Se hvordan asiatiske menn har utviklet seg. Det er ikke mer enn 50 år siden vi europeere begynte å spise soya hver dag. Vi kommer til å uvikle oss å bli som dem hvis vi fortsetter. Østrogenmer et kvinnehormon. Bpa er forbudt i babyflasker og mat sidenmdet er bevist å øke østrogen nibået i kroppen. Det samme med soyalecbtin og andre soyaprodukter bare soya lechtin er mye sterkere. Anonymkode: e8aef...5bd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Se hvordan asiatiske menn har utviklet seg. Det er ikke mer enn 50 år siden vi europeere begynte å spise soya hver dag. Vi kommer til å uvikle oss å bli som dem hvis vi fortsetter. Østrogenmer et kvinnehormon. Bpa er forbudt i babyflasker og mat sidenmdet er bevist å øke østrogen nibået i kroppen. Det samme med soyalecbtin og andre soyaprodukter bare soya lechtin er mye sterkere. Anonymkode: e8aef...5bd Oi var mye skrivefeiø ser jeg. Ødelagt skjerm hehe Anonymkode: e8aef...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 Se på japan kulturen det er menn som fant opp kawaii trenden, se hvordan dem holder seg for munnen når dem tygger å sitter med bena samlet, Se hvor emosjonelt ustabile asiatiske ledere er kina for eksempel nord korea. Lista går videre og videre. Fins ikke noe mer feminin atferd enn asiatiske menn og det kan skyldes for mye østrogen i kostholdet. Anonymkode: e8aef...5bd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 Sjekk termet soy boy.... Anonymkode: 2b142...88d 1
Bålkaffe Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Se hvordan asiatiske menn har utviklet seg. Det er ikke mer enn 50 år siden vi europeere begynte å spise soya hver dag. Vi kommer til å uvikle oss å bli som dem hvis vi fortsetter. Østrogenmer et kvinnehormon. Bpa er forbudt i babyflasker og mat sidenmdet er bevist å øke østrogen nibået i kroppen. Det samme med soyalecbtin og andre soyaprodukter bare soya lechtin er mye sterkere. Anonymkode: e8aef...5bd Du leste ikke linken jeg posta der, altså? 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 Bålkaffe skrev (8 minutter siden): Du leste ikke linken jeg posta der, altså? Jo. Dem målte ikke økningen av estrogen nivået så jeg ser ikke på det som noe bevis. I min link er resultatet at selve østrogen nivået økte. Har du lest min link? Bålkaffe skrev (9 minutter siden): Du leste ikke linken jeg posta der, altså? Anonymkode: e8aef...5bd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 Bålkaffe skrev (11 minutter siden): Du leste ikke linken jeg posta der, altså? Dette er ikke en forksning på soya lechtin. Soya lechtin er mye sterkere en soyaprotein og annet sooyamat nettop fordi østrogenet binder seg bedre i lechtin fettet. Og dermed påvirker oss veldig mye mer enn det å spise tofu og soyasaus gjør. Anonymkode: e8aef...5bd
Bålkaffe Skrevet 8. april 2023 #10 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo. Dem målte ikke økningen av estrogen nivået så jeg ser ikke på det som noe bevis. I min link er resultatet at selve østrogen nivået økte. Har du lest min link? Anonymkode: e8aef...5bd Jo, de målte det? Du er klar over estrogen, som du snakker om, er snakk om en gruppe av forskjellige kjønnshormoner, blant annet estrone, estradiol og estriol?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #11 Skrevet 8. april 2023 Bålkaffe skrev (5 minutter siden): Jo, de målte det? Du er klar over estrogen, som du snakker om, er snakk om en gruppe av forskjellige kjønnshormoner, blant annet estrone, estradiol og estriol? Joda jeg leste feiø. Men dette er ikke en forskning på soyalechtin Anonymkode: e8aef...5bd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #12 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0278691511003620 Her er forskningen som beviser at soya lechtin som er i nesten all sjokolade og mye ferdigmat og godteri Proteinpulver og vegansk morsmelkertsatning dette har ikke bare litt østrogen hevende effekt men drastisk mye! Tenk deg hva tror du dette gjør med menn å kvinner? For mye østrogen er kjent for å gjøre mennesker mer emosjonelle. Er dumt at forskningen på dette som gang på gang viser at soya lechtin øker østrogen nivået veldig mye ikke blir tatt serriøst. Soya lechtin er desverre den beste lechtinen til å få en fløyelsmyk konsistens i mat derfor brukes det så mye. Men dette kan også være en av faktorene hvorfor samfunnet utvikler mer depresjon angst hysterisk atferd og feminisering av menn. Jeg har ikke gått på p piller siden jeg var 18 er nå 27 og husker hvor ustabil det gjorde meg og valgte derfor å slutte. Det var som en helt annen emosjonelt verden etter noen måneder uten p piller og p piller har mye estrogen i seg. Jeg tenker bare det kan være lurt å være forsiktig med dette stoffet å holde det unna barn som er i utvikling er jo veldig hormonforstyrrende. Anonymkode: e8aef...5bd Alle reagerer ulikt på p-piller så hvordan din erfaring var er bare anektdotisk bevis. Ellers har du kommet med én tvilsom link og masse påstander som er begrunnet med hva du tenker og mener. Det er ingen hemmelighet at vi får i oss alt for mange hormonstoffer gjennom maten og at det mest sannsynlig har negativ innvirkning på helsa vår, men at det gjør menn mer feminine og kvinner mer følelsesmessig ustabile må du nok underbygge bedre. Å dra frem eksempler fra asiatiske menn som "oppfører seg feminint" blir veldig tynt når dette er oppførsel som i stor grad handler om innlært adferd og ikke har noe med biologi eller hormoner å gjøre. Anonymkode: ddd26...09f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #13 Skrevet 8. april 2023 Fint, da kan du dra frem den linken hver gang noen(homofober og kvinnehatere) sier at det er likestilling og metoo som feminiserer menn Anonymkode: 8ecb7...84a 1
Bålkaffe Skrevet 8. april 2023 #14 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Joda jeg leste feiø. Men dette er ikke en forskning på soyalechtin Anonymkode: e8aef...5bd Forskningen du har linket til sier ingenting om det du påstår i startinnlegget heller.
Bålkaffe Skrevet 8. april 2023 #15 Skrevet 8. april 2023 Anbefaler deg å lese denne: https://sniglobal.org/origins-of-the-soy-feminization-myth/
Maskinfører Skrevet 8. april 2023 #16 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi var mye skrivefeiø ser jeg. Ødelagt skjerm hehe Anonymkode: e8aef...5bd Skriveleif med andre ord ? God påskeaften 🙂
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #17 Skrevet 8. april 2023 Ts, jeg anbefaler deg å lese artikkelen du har linket til, kanskje du blir beroliget. Anonymkode: 55858...efe 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #18 Skrevet 8. april 2023 Så bra! Kanskje de stabiliserer menns ustabile psyke? Kanskje vi får mindre krig, voldtekt, pedofili og jævelskap om menn blir mindre emosjonelt uastabile? Anonymkode: e56cc...9c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå