AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Er det noen andre som har mistet sin store kjærlighet? Var det en flørt, et lengre forhold eller en dere tidligere var gift med? Tenker dere fortsatt på hen? Anonymkode: 6fc68...9a4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Ja. Var i et forhold i nesten en dekade. Tenker fortsatt på hen, 2 år etter. Anonymkode: c2024...2a0
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 Jeg vet ikke om jeg har mistet min store kjærlighet. Mulig jeg har, det vil bare tiden vise. Anonymkode: 0b78a...14b 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Nei, altså, jeg har blitt dumpet etter 13 årog tatt det tungt. Men jeg tenker som så at min store kjærlighet ikke vil forlate meg. Så det var nok ikke dette, det. Anonymkode: 33d75...60a 2 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Nei, altså, jeg har blitt dumpet etter 13 årog tatt det tungt. Men jeg tenker som så at min store kjærlighet ikke vil forlate meg. Så det var nok ikke dette, det. Anonymkode: 33d75...60a Signerer denne! Anonymkode: f894b...30d 3
Maskinfører Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 Det ble dessverre ikke no (12 år siden) ☹️
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 Ja innimellom har jeg mistet meg selv. Men aldri mer. 🫶 jeg skal heretter gi meg selv den kjærligheten jeg har øst ut til andre. #sa hun bittert😉 Anonymkode: 6802f...75f 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 Ja, han døde for 4 år siden. Anonymkode: 7f94a...d49 15
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #10 Skrevet 8. april 2023 Ja, og jeg har gitt opp alt nå. Anonymkode: 4cee3...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #11 Skrevet 8. april 2023 Jeg har trodd at jeg gjorde det da vi skiltes, men i ettertid er jeg glad for det, for nå vet jeg hva kjærlighet er. Anonymkode: 83d1b...775 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #12 Skrevet 8. april 2023 Ja det har jeg. Mistet iallfall det jeg trodde var min store kjærlighet. Han forlot meg og barna for en annen kvinne. Minstemann var 1 mnd gammel da han møtte henne og han forlot oss 2 mnd senere. Så kan man godt si: Var han da din store kjærlighet om han forlot deg? Muligens i lengden ikke, men jeg var definitivt ikke hans. For min egen del vil jeg si at ja han var min store kjærlighet. Jeg har aldri elsket noen som jeg elsket han. Jeg har aldri elsket noen så godt og ubetinget som han. Han fikk fram det aller beste i meg. En versjon av meg jeg ikke ante visste. Selv da han såret og svek meg, elsket jeg han. Jeg følte også på hans smerte. Tenk så grusomt å være i en posisjon hvor du har det «tilsynelatende» perfekte familielivet. Også forelsker du deg i en kollega. Følelsene er så sterke at du ikke klarer å gå. Du juger for den hjemme. Du kjemper på. Du prøver å bli hos henne (les: meg). Men… det går ikke. Babyen din er bare tre måneder og du pakker veskene dine og går. Forlater alt. Selv da han var det følte jeg for han. For det må jaggu meg ha vært ganske grusomt å være han også. Er jeg bitter og lei meg? Ja, pga sviket og løgnene, men jeg elsket han da og jeg elsker han nå. Så for min del er svaret ja, selv om det ikke gjengjeldes. Anonymkode: f9c04...650 14
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #13 Skrevet 8. april 2023 Jeg ikke ante fantes* skulle det stå😊 Anonymkode: f9c04...650
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #14 Skrevet 8. april 2023 Nei, han har jeg ikke funnet enda. Litt usikker på om han finnes. Anonymkode: eee41...08e 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #15 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, han døde for 4 år siden. Anonymkode: 7f94a...d49 Hvor gamle er dere? Anonymkode: ceed0...050
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #16 Skrevet 8. april 2023 Mistet min førstes , mn gift med min 2. Anonymkode: 29be4...f4c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #17 Skrevet 8. april 2023 Jeg fant noe som lignet mer enn noe annet, men hun greide ikke ta steget ut av det vanskelige forholdet hun var i. Veldig rart å bli middelaldrende, før man får kjenne på dyp og nær tilknytning, og en kommunikasjon av type sjelevenn. Savner deg. Anonymkode: 7771d...83d 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #18 Skrevet 8. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei, altså, jeg har blitt dumpet etter 13 årog tatt det tungt. Men jeg tenker som så at min store kjærlighet ikke vil forlate meg. Så det var nok ikke dette, det. Anonymkode: 33d75...60a Men da svarer du ikke på hva vedkommende spør om. Hun spør direkte om noen HAR mistet sin store kjærlighet. Dette var bare et vasete svar. Anonymkode: c2e9d...0a4 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #19 Skrevet 8. april 2023 56 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det har jeg. Mistet iallfall det jeg trodde var min store kjærlighet. Han forlot meg og barna for en annen kvinne. Minstemann var 1 mnd gammel da han møtte henne og han forlot oss 2 mnd senere. Så kan man godt si: Var han da din store kjærlighet om han forlot deg? Muligens i lengden ikke, men jeg var definitivt ikke hans. For min egen del vil jeg si at ja han var min store kjærlighet. Jeg har aldri elsket noen som jeg elsket han. Jeg har aldri elsket noen så godt og ubetinget som han. Han fikk fram det aller beste i meg. En versjon av meg jeg ikke ante visste. Selv da han såret og svek meg, elsket jeg han. Jeg følte også på hans smerte. Tenk så grusomt å være i en posisjon hvor du har det «tilsynelatende» perfekte familielivet. Også forelsker du deg i en kollega. Følelsene er så sterke at du ikke klarer å gå. Du juger for den hjemme. Du kjemper på. Du prøver å bli hos henne (les: meg). Men… det går ikke. Babyen din er bare tre måneder og du pakker veskene dine og går. Forlater alt. Selv da han var det følte jeg for han. For det må jaggu meg ha vært ganske grusomt å være han også. Er jeg bitter og lei meg? Ja, pga sviket og løgnene, men jeg elsket han da og jeg elsker han nå. Så for min del er svaret ja, selv om det ikke gjengjeldes. Anonymkode: f9c04...650 Høres utrolig vondt ut, men likevel klarer du å forbli et godt menneske selv i det som er så sårt. Jeg var utro mot min eksmann med en kollega og brukte lang tid på å finne ut om jeg skulle gå, og gjorde det tilslutt. Er noe av det verste jeg har følt for eksmannen min er en fantastisk mann, og kollegaen var ikke slik jeg trodde. Så jeg såret et menneske som ikke fortjente det og jeg ble så utrolig såret selv av han nye og føler jeg fortjener det. Anonymkode: c2e9d...0a4 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #20 Skrevet 8. april 2023 Nei. Alle mine forhold som ble slutt er jeg glad det ble slutt i ettertid. Anonymkode: 3ffa0...3ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå