AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Vi skal leie ut første etasje av en tomannsbolig (ikke sokkelleilighet). Boligen er av nyere dato (2018) og enheten er på 75 m2 og inneholder to soverom, bad, lite vaskerom, vindfang, stue/kjøkken og utvendig bod (ikke medregnet i arealet). Det er egen skjermet og opparbeidet hage, egen overbygget terrasse, egen parkering under tak med elbillader, eget inngangsparti, gjesteparkering m.m. Boligen ligger tett på sentrum, og rett ved kollektivtransport til Oslo (som er ca 50 min unna). Alminnelig pris for en utleieleilighet/hybel i vårt område er 10-15.000, men de fleste er sokler eller av mindre størrelse eller dårligere standard. Synes det er litt vanskelig å vite hva vi bør sette som pris. Anonymkode: 87098...4e2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Parkering og hage er jo et stort pluss, som jeg tenker en kan ta litt ekstra for. Så spørs det hva som er inkludert (strøm, tv/Internett, hvitevarer)? Om en har lagt seg for høyt så vil man fort merke det ved liten etterspørsel. Anonymkode: 19eba...c32 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 Jeg ville lagt meg på gjengs leie i området for en leilighet på samme størrelse og standard. +/- 12000 kr kanskje. Anonymkode: 80de3...5d8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Er det hvitevarer med i leien? I så fall; hvilke? Anonymkode: 0e32e...fd5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Parkering og hage er jo et stort pluss, som jeg tenker en kan ta litt ekstra for. Så spørs det hva som er inkludert (strøm, tv/Internett, hvitevarer)? Om en har lagt seg for høyt så vil man fort merke det ved liten etterspørsel. Anonymkode: 19eba...c32 Så ikke denne da jeg skrev mitt innlegg. Enig i at man bør vite om strøm, TV/Internett og hvitevarer er inkludert for å kunne vurdere Anonymkode: 0e32e...fd5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 Alle hvitevarer, altså kjøleskap, frys, mikro, komfyr, induksjonstopp, oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel. Leietaker må tegne eget strømabonnement. Internett kan være inkludert. Tror kanskje 12 er litt lavt. Ser det ligger flere hybler på halve størrelsen i sokkeletasjer ute til den prisen, men det finnes lite som er helt sammenlignbart med vårt. Men med en leiepris på over 12.000 blir kanskje ikke leietakerne så lenge, og vi ønsker jo helst langtidsleietakere. Anonymkode: 87098...4e2 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 tisp: la utleiemegleren ta det. De legger seg på gjengs leie og dere slipper å ha noe med leieforholdet å gjøre. Anonymkode: f6da1...a01
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #8 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 20.04): tisp: la utleiemegleren ta det. De legger seg på gjengs leie og dere slipper å ha noe med leieforholdet å gjøre. Anonymkode: f6da1...a01 Hvor mye tar utleiemegleren for det? Anonymkode: 87098...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå