kaleidoskop Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Jeg ser etter en bilstol som kun er 40-42 cm bred. Ønsker en stol vi kan ha med på reiser. Det er ikke å ha den med på flyet som er så viktig, men at vi har en stol vi kan bruke i bil/taxi/leiebil på destinasjonen. Så for å enklest mulig få med stol, tenket jeg den må kunne tas med inn på fly. Beltefeste er best, da de ofte ikke har isofix i utlandet. Og fremovervendt, da jeg tenker barnet kan ha dette, setet noen år.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Da må du oppgi alder, høye og vekt. Anonymkode: 8f301...a21 2
kaleidoskop Skrevet 8. april 2023 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Da må du oppgi alder, høye og vekt. Anonymkode: 8f301...a21 "stort barn" stol. Fra 4 år og oppover. Vekt tilsvarende alder. Ser stolene ofte går fra 4-12 år. Tenkte derfor det ikke var så relevant med all den informasjonen. Skrev at jeg ønsker å bruke setet i flere år og fremovervendt. Derfor ikke spedbarn 😊
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Jeg reiser mye med fly, men har aldri sett så store barn ha med eget sete inn på fly. Anonymkode: f80b8...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 For barn over 5 år er boostapack veldig grei. Anonymkode: cda71...877 1
kaleidoskop Skrevet 8. april 2023 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg reiser mye med fly, men har aldri sett så store barn ha med eget sete inn på fly. Anonymkode: f80b8...9ae Ikke jeg heller 😊 poenget er heller ikke at barnet skal sitte i en bilstol, men ha en stol på destinasjon. De gangene vi har reist så langt har barnet fått et lite sete for å komme høyere opp når vi bestiller. Da var barnet 2-3 år. Tenkte derfor at om jeg kjøper ett, så har vi med og trenger ikke ta stilling til om vi får ett "dårlig" bilsete (eller om vi i det hele tatt får)
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 kaleidoskop skrev (9 timer siden): "stort barn" stol. Fra 4 år og oppover. Vekt tilsvarende alder. Ser stolene ofte går fra 4-12 år. Tenkte derfor det ikke var så relevant med all den informasjonen. Skrev at jeg ønsker å bruke setet i flere år og fremovervendt. Derfor ikke spedbarn 😊 Hvorfor kan du ikke bare gi ut informasjon som trengs for at vi kan hjelpe deg? 🤔☺️ Anonymkode: 8f301...a21 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 Mener du bilpute? Eller beltestol med rygg? Anonymkode: bef1c...c9a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #10 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Two way Anonymkode: 89e12...bfe Dette, Britax Two Way. Anonymkode: eb8d1...2a0
kaleidoskop Skrevet 9. april 2023 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette, Britax Two Way. Anonymkode: eb8d1...2a0 Supert, takk 😊 skal sjekkes ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå