Gå til innhold

Svigermor har klaget og kommandert meg hele påsken!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endelig er påsken snart over!

Flere her som ikke har en så koselig påske?

Gjerne del 💛 Uansett hva problemene er.

Fint å ikke føle seg så alene i dette 💛

Anonymkode: c1415...08a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymkode: bbce5...be6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en mor som er slik. Derfor er vi nesten aldri hos henne. Gidder ikke bruke gode feriedager med ungene på å være med folk som ikke gir meg noe

Anonymkode: 47102...ec6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Var invitert til svigers som bor i en annen by. Skulle bo hos de. Jeg har aldri vært i den byen og kjæresten ville vise meg litt rundt, f.eks hvor han vokste opp. Det fikk han ikke lov til, for svigermor hadde bestemt alt vi skulle gjøre fra A til Å. Snakket frekt til sin egen sønn, og snakket til han som om han er 5år. Ble sur da han åpnet en pils på terrassen kl 15 i går. Det var vist aaaaaalt for tidlig, og hun assosierte han med alkoholikere. I dag drar vi videre på hotell. Blir middag ute på restaurant. I morgen skal vi på tur der han vokste opp. Skal nok klare å kose oss!

Anonymkode: 0757b...6a4

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Var invitert til svigers som bor i en annen by. Skulle bo hos de. Jeg har aldri vært i den byen og kjæresten ville vise meg litt rundt, f.eks hvor han vokste opp. Det fikk han ikke lov til, for svigermor hadde bestemt alt vi skulle gjøre fra A til Å. Snakket frekt til sin egen sønn, og snakket til han som om han er 5år. Ble sur da han åpnet en pils på terrassen kl 15 i går. Det var vist aaaaaalt for tidlig, og hun assosierte han med alkoholikere. I dag drar vi videre på hotell. Blir middag ute på restaurant. I morgen skal vi på tur der han vokste opp. Skal nok klare å kose oss!

Anonymkode: 0757b...6a4

Så bra dere tok grep😊 Har samboeren din vokst opp med en sånn mor, eller har hun blitt sånn?

Anonymkode: b1326...bcd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...