Snekkerfruen Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Hei! Har reist ifra oppskriften min på høstlua .. noen snille sjeler som har den som kan sende meg bilde så jeg får strikket på påskefjellet :)?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Utrolig hvor mange det er som «reiser fra oppskriften». Anonymkode: 6cf39...c81 1
Snekkerfruen Skrevet 9. april 2023 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Utrolig hvor mange det er som «reiser fra oppskriften». Anonymkode: Oi, det har eg faktisk ikkje tenkt på 🤣 får vente med å begynne til eg er heime igjen!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 Snekkerfruen skrev (13 timer siden): Oi, det har eg faktisk ikkje tenkt på 🤣 får vente med å begynne til eg er heime igjen! Ja det er en gjenganger på div strikkesider på facebook 😅 så mulig du har kjøpt den, for all del, men vanskelig å vite om du bare er ute etter gratis oppskrift også 🙈 Anonymkode: 6cf39...c81
Snekkerfruen Skrevet 9. april 2023 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er en gjenganger på div strikkesider på facebook 😅 så mulig du har kjøpt den, for all del, men vanskelig å vite om du bare er ute etter gratis oppskrift også 🙈 Anonymkode: 6cf39...c81 Ser den no 🤣
Snekkerfruen Skrevet 22. april 2023 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2023 Snekkerfruen skrev (På 9.4.2023 den 20.12): Ser den no 🤣 Ikke sant! Vel, jeg er kommet hjem og lua ble ferdig 🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå