AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Del Skrevet 8. april 2023 Jeg har klart å få influensa denne påsken, og har konstant tette bihuler. Holder på å klikke i vinkel da det går utover nattesøvnen. Noen tips, kjerringråd, hvasomhelst? Det har ikke hjulpet å ligge litt høyt. Anonymkode: 84343...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har klart å få influensa denne påsken, og har konstant tette bihuler. Holder på å klikke i vinkel da det går utover nattesøvnen. Noen tips, kjerringråd, hvasomhelst? Det har ikke hjulpet å ligge litt høyt. Anonymkode: 84343...f64 Damp over varm damp, det utvider slimhinnene og hjelper meg alltid. Kok opp vann, ha i en bolle, ha et håndkle over hodet så det dekker og er tett, pust inn gjennom nese forsiktig og ut munnen. 5 min damp og så litt pause. Fortsett til vannet slutter å dampe. Pass så du ikke brenner ansiktet! Len deg forsiktig ned mot dampen. Anonymkode: c580c...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Damp over varm damp, det utvider slimhinnene og hjelper meg alltid. Kok opp vann, ha i en bolle, ha et håndkle over hodet så det dekker og er tett, pust inn gjennom nese forsiktig og ut munnen. 5 min damp og så litt pause. Fortsett til vannet slutter å dampe. Pass så du ikke brenner ansiktet! Len deg forsiktig ned mot dampen. Anonymkode: c580c...df9 Takk for tips! Dette skal jeg prøve. Anonymkode: 84343...f64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for tips! Dette skal jeg prøve. Anonymkode: 84343...f64 Håper det hjelper deg! Det er så deilig å kjenne sånne små rykninger i bihulene når trykket slipper og snørra får renne litt, og folk snakker om at orgasme er deilig, de skulle prøvd å dampe tette bihuler og kjenne det løsne 😂 Anonymkode: c580c...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lonehill Skrevet 8. april 2023 #5 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har klart å få influensa denne påsken, og har konstant tette bihuler. Holder på å klikke i vinkel da det går utover nattesøvnen. Noen tips, kjerringråd, hvasomhelst? Det har ikke hjulpet å ligge litt høyt. Anonymkode: 84343...f64 Om det kan kalles kjerringråd vet jeg ikke, siden det er skrevet av en lege og publisert i et fagfellevurdert, vitenskapelig tidsskrift, men det kan likevel være interessant lesning for en med influensa. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4463890/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #6 Del Skrevet 8. april 2023 Nesespray med menthol Anonymkode: fb319...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #7 Del Skrevet 8. april 2023 Fenu-max kjøpt på Life eller Apotek1 Anonymkode: 4b1f8...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 8. april 2023 #8 Del Skrevet 8. april 2023 Skyll nesa med saltvann. Kokk opp 1/2 vann med 1 ts salt, og la det kjølne til det er lunkent. Sug inn via nesa. Holder seg ca 1 uke i kjøleskap. Skyll minst et par ganger i døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #9 Del Skrevet 8. april 2023 Tusen takk for tips alle sammen. Har prøvd damp, saltvann og nesespray nå. Har relativt frie luftveier nå, men store smerter i ansiktet/bak øynene/hodet så det renner tårer. Er dette noe å dra til legevakten med? Anonymkode: 84343...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå