Gå til innhold

Er det greit for meg å lyve til kona mi om at jeg gjør som hun ber meg om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at hun tok over styringen i forholdet har hun blitt mer og mer krevende.

Det er noe jeg liker veldig godt. Men jeg sliter med noe av det hun krever. 

Exempelvis vil hun at jeg skal bruke damebind i boxeren fordi jeg har fått problemer med ufrivillig sædavgang etter at hun ble mer dominant i dagliglivet. 

Klesvasken er en av de få ting jeg ikke får lov til å gjøre fordi hun simpelthen ikke syns jeg gjør det bra nok. 

Derfor har hun blitt veldig irritert over at jeg plutselig må kaste så mange boxere på vask. Så det er grunnen til hennes krav. 

Jeg bruker derfor å ta på meg ett av hennes bind på morgenen. Men jeg tar det av når hun ikke ser meg. 

For jeg synes rett og slett det oppleves veldig pinelig å gå rundt med damebind!! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha lest litt av dine innlegg, vil jeg påstå at deres forhold ikke er sunt på noe som helst nivå. 

Oppfordrer deg til å heller holde alt dette privat og kun prate med din kone heretter. 

Anonymkode: c9eb6...cb9

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp flere boxere.

Anonymkode: 2c543...5e4

AnonymBruker
Skrevet

Du får vaske de grisete boxerne bedre da, så slipper hun ta på seg en oppdragerrolle. 

Anonymkode: e536c...d2d

AnonymBruker
Skrevet

Altså🫣 Dette ble bare feil på så mange måter. Hvorfor kan du ikke vaske tøyet ditt selv? Får du ikke lov liksom? 

Anonymkode: aaef5...f16

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ufrivillig sædavgang?

Anonymkode: 3134b...145

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eller kjøp herrebind

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tar av bindene, så vil hun jo se det når hun skal vaske de? 🤔

Anonymkode: a49d9...e1b

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp unisex-bleie👍

Anonymkode: b8342...c90

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ufrivillig sædavgang?

Anonymkode: 3134b...145

Ja. 

Skrevet

Jeg får bare sædavgang eller precum når jeg er rundt henne hjemme. 

Har aldri hatt dette problemet før hun tok komandoen i ekteskapet og har ikke dette problemet når jeg er på jobb og andre steder. 

Skrevet

Nei. For problemet med precum skjer kun når jeg er med henne hjemme. 

Skrevet

Altså🫣 Dette ble bare feil på så mange måter. Hvorfor kan du ikke vaske tøyet ditt selv? Får du ikke lov liksom? 

Anonymkode: aaef5...f16

Jeg gjør alt husarbeid men klesvasken er den ene tingen hun ikke lar meg gjøre. 

Skrevet

Du får vaske de grisete boxerne bedre da, så slipper hun ta på seg en oppdragerrolle. 

Jeg gjør alt annet av husarbeidet. Men klesvasken får jeg ikke lov å gjøre og precum er noe jeg kun får når jeg er sammen med henne hjemme. 

Har aldri hatt problem med precum og ufrivillig sædavgang før hun tok kommandoen i samlivet og jeg har ikke det problemet når jeg er med andre uten henne. 

Så når jeg tar av meg bindet på jobb toalettet som hun gir meg på morgenen kommer jeg ikke hjem med precum i boxeren!!! 

Jeg dusjer 2 ganger daglig og driver selvstendig bedrift så jeg er i høyeste grad renslig. Jeg har også fobi mot skitt og støv. 

At hennes dominans i hjemmet gjør at jeg går rundt med konstant lyst er både fint men også krevende når slikt skjer.  

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 7.37):

Etter å ha lest litt av dine innlegg, vil jeg påstå at deres forhold ikke er sunt på noe som helst nivå. 

Oppfordrer deg til å heller holde alt dette privat og kun prate med din kone heretter. 

Anonymkode: c9eb6...cb9

Det er frivillig å lese dem eller la være. Hvorfor leser du om emner som du ikke vil lese om. Det fremstår ganske patetisk! 🤣

Men fordommer og intoleranse er en fin ting ikke sant... 😉

Endret av Mountain Man
Utfyllende innfo
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får ha damebind på deg når hun er i nærheten, da. Hvilken annen løsning ser du for deg?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du får ha damebind på deg når hun er i nærheten, da. Hvilken annen løsning ser du for deg?

Det er nettopp det jeg gjør nå fordi kun krevde det. 

Men hun krevde eggentlig at jeg skal gå med damebind hele tiden.

Men det er kun er for at hun vil minne meg på hennes dominans i forholdet. 

For problemet med precum er som sagt kun tilstede når hun sjefer med meg hjemme. 

Men samtidig har jeg lovet å være lydig henne i alt og være ærlig. Derfor syns jeg det ikke er noe trivelig å lyve om dette til henne. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 7.37):

Kjøp flere boxere.

Har minst 50 boxere så det er ikke problemet. 

Hun irriterte seg over for mange boxere til vask hver dag men ville nok også understreke sin dominans over meg. 

Men precum problemet skjer kun når hun er sjefete med meg. Aldri ellers. Derfor bruker jeg nå bind i boxeren når jeg er hjemme med henne. 

Men hun krevde eggentlig at jeg skal gå med damebind hele tiden.

Men det er kun for at hun vil minne meg på hennes dominans i forholdet. 

For problemet med precum og ufrivillig sædutløsing er som sagt kun tilstede når 

Men samtidig har jeg lovet å være lydig henne i alt og være ærlig. Derfor syns jeg det ikke er noe trivelig å lyve om dette til henne. 

AnonymBruker
Skrevet
Mountain Man skrev (13 minutter siden):

Hun irriterte seg over for mange boxere til vask hver dag men ville nok også understreke sin dominans over meg

I hovedinnlegget kreve hun at du bruker bind fordi hun irriterer seg over klesvasken. Nå vil du å få dette til å handle om at hun egentlig vil dominere deg. 
Har du overhodet snakket med henne om dette? Det later nemlig til at du tillegger henne meninger og ønsker hun ikke nødvendigvis har. Hva om det kun er så enkelt som at hun irriterer seg over et voksende berg av møkkete boxere, intet mer?
Du får ikke lov til å gjøre klesvasken fordi hun mener du ikke gjør det bra nok. Du får spørre henne hvordan hun vil du skal gjøre det, og så gjøre det etter hennes instruksjoner så hun er fornøyd da. 

• Nyttig 1
Skrevet

Sjefen vil nok snart gi deg sparken på grunn av illojalitet og pliktbrudd.

Men hva er problemet med å bruke enn produkt som er laget for å beskytte tøy. Du går rundt å lekker i undertøyet. Sjefen har en fornuftig løsning.

PS. Du dusjer unødvendig ofte. Kan gi hudproblemer på sikt, og er sløsing.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...