Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har vært en trofast bruker av Redken All Soft lenge, men har lyst på litt forandring.

Jeg har langt, slett, farget hår (farger det 4-5 ganger pr år). Hårstråene er tynne, men det er mange av de. Vasker håret daglig fordi det er en vane + at det blir fort fett. Håret mitt er ikke spesielt slitt, men det kan bli tørt og brusete hvis jeg bruker f.eks volumshampoo og mye styling.

Jeg vurderer disse shampooene:

* Joico K PAK Reconstruct Shampoo

* L'Anza Dry Hair Formula Moisturising Shampoo

* Kerastase Satin Bath 2

* Redken Headstrong

* Alterna Hemp Repair Shampoo

Håper noen kan dele sine erfaringer med meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har både lanza dry har og repair protein.

De er noen av de beste shampooene jeghar prøvdt.

Holder en knapp på repair protein ,da jeg fikk litt flass lignende i håret av dry hair ,Den lukter bruspulver så det er nok mye parfyme i den.

HAR BRUKT ALL SOFT,SEBASTIAN LAMINATES, KERASTASE,,VERD Å PRØVE LANZA.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ville testet ut Satin Bath 1, og heller bruke en balsam til. Satin Bath 2 kan bli for heavy for fine hårstrå.

Skrevet
Jeg ville testet ut Satin Bath 1, og heller bruke en balsam til. Satin Bath 2 kan bli for heavy for fine hårstrå.

Som om jeg skulle sagt det selv...

Skrevet

Jeg kan anbefale deg Joico K-pak sin shampoo, men det forutsetter at du liker lukten av den.

Den lukter ganske kraftig av banan.

Jeg elsker lukten men det er mange som ikke klarer den.

Skrevet
Har både lanza dry har og repair protein.

De er noen av de beste shampooene jeghar prøvdt.

Holder en knapp på repair protein ,da jeg fikk litt flass lignende i håret av dry hair ,Den lukter bruspulver så det er nok mye parfyme i den.

HAR BRUKT ALL SOFT,SEBASTIAN LAMINATES, KERASTASE,,VERD Å PRØVE LANZA.

Jeg skriver under på denne!!!

Dette er helt nydelige produkter.. Har aldri vært borti bedre, og håret ser fantastisk ut!

Nå kan jeg endelig trekke ut striper å gre håret uten at håret floker seg!!

Vært å prøve ja!!!

Gjest gjest1
Skrevet

Takk for alle svar. Jeg tror jeg skal gå for L'Anza repair protein.

Gjest Gjesta
Skrevet
Takk for alle svar. Jeg tror jeg skal gå for L'Anza repair protein.

Husk at proteinshampoer ikke gir noe særlig fuktighet, og at de derfor kan gjøre hår som trenger fukt framfor proteiner tørt.

Gjest gjest1
Skrevet
Husk at proteinshampoer ikke gir noe særlig fuktighet, og at de derfor kan gjøre hår som trenger fukt framfor proteiner tørt.

Ja, jeg vet det. Tenker å bruke Redken All Soft og denne om hverandre. Liker All Soft veldig godt men synes den gir litt for mye fuktighet. Da kan det jo være greit å balansere med en proteinshampoo :) Håret mitt har blitt betydelig mindre slitt og mye sterkere etter at jeg begynte med å tilføre proteiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...