AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Det bor en hann katt i nabolaget som plager alle jente kattene. Om jeg skaffer en jente katt så vil jo også den bli plaget. Kjøper jeg en hann katt, så blir det vell bråk? Betyr det at jeg ikke kan kjøpe katt, pga eksisterende katter her? Jeg er ellers veldig rolig og hjemmeværende (ufør/bilulykke). Ønsker en katt som er selvstendig, som mjauer hei og later seg på sofaen. Vil klare fint å holde kattedo rent osv og har hatt andre dyr tidligere, så jeg vet at det er et langvarig vennskap/familiemedlem. Det vil gå bra å leke mye med katten de første 2 årene, men ser ikke for meg at det skal være vanen i 20 år. Så igjen, en selvstendig katt 😊 Anonymkode: d23bf...16b
tøydokka Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 vet du om den hannkatten i nabolaget er kastrert? Vet du hvem som eier den? Ville først forsikret meg om det før jeg tok til meg en katt. Viss folk vil ha ukastrerte katter, så bør de holdes inne med luftegård.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Bengal, pratsom,selstendig og aktiv rase. Anonymkode: 8eeb1...9f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå