AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Har en uteplass med plen på ca 30 kvadrat. Men det er et fall i hagen på ca 40 cm. Ingen møbler står stødig. Problematisk å fikse hellingen av mange årsaker, så må finne på noe lurt Anonymkode: 85e6c...125
MarenogAron Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Hva er det som gjør at det er vanskelig å fikse hedningene? Hvis området er høyest nærmest huset ville jeg definitivt laget en mur i andre enden og fylt på med jord hvis du vil ha plen. Evt bare laget terrasse på hele området hvis du ikke er så opptatt av å ha gress. Hadde vært fint med noen bilder/skisser og mer konkrete ønsker om hva du ønsker å bruke området til. 2
Brunhilde Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 MarenogAron skrev (2 minutter siden): Hva er det som gjør at det er vanskelig å fikse hedningene? Hvis området er høyest nærmest huset ville jeg definitivt laget en mur i andre enden og fylt på med jord hvis du vil ha plen. Evt bare laget terrasse på hele området hvis du ikke er så opptatt av å ha gress. Hadde vært fint med noen bilder/skisser og mer konkrete ønsker om hva du ønsker å bruke området til. Det er jo sånn at de som ikke tror ofte ikke lar seg overbevise om noe annet. (Unnskyld, klarte ikke å la være). Ellers syns jeg du hadde gode forslag til å fikse på problemet! 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Lage en trapp og grave det flatt på det området som er lavest. Fylle på med blomster og vekster i nedoverbakken. Anonymkode: 958dd...a18 1
MarenogAron Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 Brunhilde skrev (8 minutter siden): Det er jo sånn at de som ikke tror ofte ikke lar seg overbevise om noe annet. (Unnskyld, klarte ikke å la være). Ellers syns jeg du hadde gode forslag til å fikse på problemet! *helningen. Dumme autocorrect! 🙈 1
Mt3 Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 Om det er vanskelig å rette opp så kan du jo bare rette opp det stedet/de stedene du vil ha hagegruppen stående. Om du jevner til og setter pallekarmer til å lage blomsterbed, jordbæråker, grønnsakshage oppi i nedkant og fyller i masse f.eks jord/stein/grus til plassen ovenfor blir stor nok til å sette hagemøbler. Eller bare bygg opp en platting avrettet med steinkant/påler i nedkant. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå