AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Hei! Jeg er en kvinne på 31 som søker litt råd fra noen som har vært i en lignende situasjon. Jeg har blitt følelsesmessig utilgjengelig etter et samlivsbrudd etter mange års samboere for to år siden. Bruddet var hardt for meg. Jeg har datet flere flotte menn, som kunne vært flotte partnere.. Men jeg klarer ikke å se en fremtid med noen av dem; eller føle noen ytterligere følelser ovenfor dem enn noe «vennskapelig» eller «at jeg bryr meg om dem». Jeg kan gråte, fortelle om kjipe ting i livet til dem og være «kjæresteaktig», men når jeg sitter alene og forsøker å finne ut av følelsene mine ovenfor dem, så står det stort sett stille. Det kan jo selvfølgelig være at jeg ikke har funnet «riktig mann», men tror det handler om at jeg ubevisst forsøker å holde en mur oppe, for å skåne meg selv. Jeg går til psykolog og tar opp diverse utfordringer i livet der, men det hadde vært flott med litt flere råd og historier fra andre som også har vært følelsesmessig utilgjengelige. Setter pris på alle innspill Anonymkode: 1eb84...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå