AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Jeg har spist opp min mann sitt påskeegg. Vi er på fjellet og det er langt til butikken. Klarte ikke å holde meg…. Nå må jeg ha en god grunn til dette. Gode råd mottas med stor takk. Ps: egget fikk han fra jobb med kvalitets godteri. UPS. Anonymkode: 12fe3...e31
visp Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Men er dere ikke der sammen? Har du spist det i smug da? Du får vel uansett ikke samme type i noen butikk i nærheten, så her må du bare krype til korset:)
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 visp skrev (1 minutt siden): Men er dere ikke der sammen? Har du spist det i smug da? Du får vel uansett ikke samme type i noen butikk i nærheten, så her må du bare krype til korset:) Jeg har spist det opp. Han gledet seg til dette påskeegget…. Anonymkode: 12fe3...e31
visp Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har spist det opp. Han gledet seg til dette påskeegget…. Anonymkode: 12fe3...e31 Ja, jeg skjønner dilemmaet:) Du får prøve å nekte for at det er deg (pass på at det ikke er rester i munnvikene når du gjør dette).
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Eneste du kan gjøre er å innrømme det nå, før han oppdager det. Så bør du være ærlig med både deg selv og han om hvorfor du ikke greier å holde deg unna søtsaker, hvorfor du synes det er greit å stjele fra mannen din og hvorfor du ikke respekterer ham eller unner ham glede over gaver han får. (Antar vel egentlig at dette bare er sin spinnoff fra tråden hvor det var en mann som spiste opp konas dyre sjokolader som hun hadde fått til jul...) Anonymkode: 1a622...cf1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 Så lenge det var påskeegget, og ikke innholdet så er det vel ingen fare. Anonymkode: af611...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 Da blir det påskekrim Anonymkode: a39b6...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Skrevet 7. april 2023 Har til gode å spise opp et påskeegg altså. Godt gjort. Anonymkode: 44b52...ae3 1
MyMichelle Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 Du kan si unnskyld, og at du klarte ikke la være for du er avhengig av godteri. Og at du skal kjøpe kvalitetsgodteri til ham etter påske.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 MyMichelle skrev (Akkurat nå): Du kan si unnskyld, og at du klarte ikke la være for du er avhengig av godteri. Og at du skal kjøpe kvalitetsgodteri til ham etter påske. Jeg er ikke avhengig av godteri til vanlig Anonymkode: 12fe3...e31
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #11 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Eneste du kan gjøre er å innrømme det nå, før han oppdager det. Så bør du være ærlig med både deg selv og han om hvorfor du ikke greier å holde deg unna søtsaker, hvorfor du synes det er greit å stjele fra mannen din og hvorfor du ikke respekterer ham eller unner ham glede over gaver han får. (Antar vel egentlig at dette bare er sin spinnoff fra tråden hvor det var en mann som spiste opp konas dyre sjokolader som hun hadde fått til jul...) Anonymkode: 1a622...cf1 Det lå foran meg…. Det er en innbydelse på å smake Anonymkode: 12fe3...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå