AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 På fest . Jeg gjør det. Jeg får dobbelt syn når jeg begynner å nærme meg grensen for hva jeg tåler, men lenge, lenge før jeg blir full. Etter noen glass ender jeg alltid opp med å se dobbelt men hvorfor? Jeg kan ikke kontrollere at jeg ikke ser dobbelt opp. Jeg er ikke så full at jeg har mistet kontroll og kan fortsatt føre en helt normal samtale, men det er så ubehagelig at jeg velger å ikke drikke mer når dobbeltsyn kommer. Noen andre som også ser dobbelt når alkoholen begynner å virke? Anonymkode: 6c063...58b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Jepp, men da er jeg skikkelig full. Anonymkode: 37746...bed 1
Lucky_Jack Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 Spoiler Må ærlig innrømme at jeg alltid pleide å se dobbelt før jeg fikk en operasjon på øynene. Mitt største problem var at når jeg spilte fotball så sparket jeg ofte den ballen som egentlig ikke var der..... Etter operasjonen ser jeg ikke dobbelt noensinne. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 Ja, men når jeg ser dobbelt, så har jeg drukket mye og er VELDIG full. sjelden jeg kommer dit, men det har hendt noen ganger. Må lukke det ene øyet for å se på telefonen osv. Anonymkode: 2b8d4...76a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Har skjedd to ganger i livet og da var jeg så full at jeg måtte krabbe og fortsatt veltet, og slukna fem minutter etterpå. En av grunnene til at jeg sluttet å drikke for sånn vil jeg aldri ha det igjen! Anonymkode: b2374...799
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 Hvor mye har du drukket når du begynner å se dobbelt, da? Anonymkode: cc038...6ed
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor mye har du drukket når du begynner å se dobbelt, da? Anonymkode: cc038...6ed Ikke mer enn rundt tre fire øl. Langt fra full Anonymkode: 6c063...58b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke mer enn rundt tre fire øl. Langt fra full Anonymkode: 6c063...58b Da tåler du enkelt og greit ikke alkohol og bør ikke drikke alkohol. Jeg kjenner to som har blitt løsmiddelskadd for mange år siden, ingen av dem tåler alkohol (som jo er et løsemiddel), og den ene begynner å se dobbelt. Men det kan være at du bare ikke tåler det også, er mange som ikke gjør det. Anonymkode: cc038...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da tåler du enkelt og greit ikke alkohol og bør ikke drikke alkohol. Jeg kjenner to som har blitt løsmiddelskadd for mange år siden, ingen av dem tåler alkohol (som jo er et løsemiddel), og den ene begynner å se dobbelt. Men det kan være at du bare ikke tåler det også, er mange som ikke gjør det. Anonymkode: cc038...6ed En ting til - hvis du drikker fire halvlitere med øl, så tilsvarer det fort seks alkoholenheter, som er over grensen for hva som anses for over helseskadelig inntak pr. gang man drikker. Så slik sett kanskje ikke så rart om du får reaksjoner. Anonymkode: cc038...6ed
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #10 Skrevet 9. april 2023 On 4/8/2023 at 12:11 AM, AnonymBruker said: På fest . Jeg gjør det. Jeg får dobbelt syn når jeg begynner å nærme meg grensen for hva jeg tåler, men lenge, lenge før jeg blir full. Etter noen glass ender jeg alltid opp med å se dobbelt men hvorfor? Jeg kan ikke kontrollere at jeg ikke ser dobbelt opp. Jeg er ikke så full at jeg har mistet kontroll og kan fortsatt føre en helt normal samtale, men det er så ubehagelig at jeg velger å ikke drikke mer når dobbeltsyn kommer. Noen andre som også ser dobbelt når alkoholen begynner å virke? Anonymkode: 6c063...58b Nei aldri opplevd det Anonymkode: 8224c...bf1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #11 Skrevet 9. april 2023 Ja, men jeg har skeive hornhinner og bruker sjeldent briller når jeg drikker. Anonymkode: 92867...edb
Topsi Skrevet 9. april 2023 #12 Skrevet 9. april 2023 Nei, aldri skjedd uansett hvor full jeg har vært. Fått blackout da 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #13 Skrevet 9. april 2023 Nei, jeg kan ikke se dobbelt. Anonymkode: 876ec...be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå