AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Lurer på hvordan jeg på en ålreit måte kan gi beskjed til dama mi at hu blir mindre og mindre attraktiv. Ja rett og slett litt frastøtende. Hu spiser mye dritt hele tiden og jeg føler det setter seg der det ikke bør sette seg. Kjolen hun brukte i fjor er virkelig ikke like fin lenger for å si det sånn. Kjenner jeg blir litt uggen når hu prøver seg på noe i senga, men vet ikke hvordan jeg bør si det. Kan liksom ikke sette hu på tvangsdiett heller. Hva kan jeg si til hu for at hu skal skjønne at dette ikke lenger? Tenker med skrekk og gru på hvordan dette kommer til å ende hvis hu fortsetter sånn her. Nå ligger hu faen meg på sofan og trøkker masse potetgull og drit i trynet sitt også, slafser og står i. Æsj Anonymkode: 0b8bc...96b
Gjest Abendstern Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 Pupper er digg. Potetgull =større pupper ❤
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Tror ikke det er mye håp. Du klarer jo ikke å uttrykke deg ålreit her en gang, så ingen poeng for deg å pynte på sannheten. Ordene du velger å bruke her viser hvordan du ser henne... - you are not mr.Niceguy Anonymkode: e8c6f...b70 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 Tror ikke du er så veldig glad i henne akkurat så du kan jo bare gjøre det slutt og finne en annen da, som trener og tar vare på seg selv. Er mange damer som gjør det også. Anonymkode: 6317e...6bd 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 Hvor er admins for å rydde opp i disse trolletrådene? Anonymkode: 33d82...6ba 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor er admins for å rydde opp i disse trolletrådene? Anonymkode: 33d82...6ba Hvorfor er det trolletråd? Hadde kjønnene vært omvent, hadde hyenekoret ropt ut "bytt han ut!", i kor. Anonymkode: 3eb20...4ef 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Lurer på hvordan jeg på en ålreit måte kan gi beskjed til dama mi at hu blir mindre og mindre attraktiv. Ja rett og slett litt frastøtende. Hu spiser mye dritt hele tiden og jeg føler det setter seg der det ikke bør sette seg. Kjolen hun brukte i fjor er virkelig ikke like fin lenger for å si det sånn. Kjenner jeg blir litt uggen når hu prøver seg på noe i senga, men vet ikke hvordan jeg bør si det. Kan liksom ikke sette hu på tvangsdiett heller. Hva kan jeg si til hu for at hu skal skjønne at dette ikke lenger? Tenker med skrekk og gru på hvordan dette kommer til å ende hvis hu fortsetter sånn her. Nå ligger hu faen meg på sofan og trøkker masse potetgull og drit i trynet sitt også, slafser og står i. Æsj Anonymkode: 0b8bc...96b Slå opp med henne og si at hun er tjukk Anonymkode: d671c...416 1
Helene1982 Skrevet 7. april 2023 #11 Skrevet 7. april 2023 Har du vurdert å ikke sovne på r-tasten, eller er du en pirat? 4 1
visp Skrevet 7. april 2023 #12 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slå opp med henne og si at hun er tjukk Anonymkode: d671c...416 Ikke tjukk; han bør heller si enorm. 2 1
Helene1982 Skrevet 7. april 2023 #13 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slå opp med henne og si at hun er tjukk Anonymkode: d671c...416 Si: gå planken 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #14 Skrevet 7. april 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Si: gå planken visp skrev (1 minutt siden): Ikke tjukk; han bør heller si enorm. Leggetid for troll Anonymkode: d671c...416 1
Helene1982 Skrevet 7. april 2023 #15 Skrevet 7. april 2023 Du blir mindre og mindre arrrrrrrrraktiv! er noe folk tåler å høre. Eventuelt kan du få papegøyen til å si det 1
Helene1982 Skrevet 7. april 2023 #16 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Leggetid for troll Anonymkode: d671c...416 Jeg er enig.
NiceOrNothing Skrevet 7. april 2023 #17 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Lurer på hvordan jeg på en ålreit måte kan gi beskjed til dama mi at hu blir mindre og mindre attraktiv. Ja rett og slett litt frastøtende. Hu spiser mye dritt hele tiden og jeg føler det setter seg der det ikke bør sette seg. Kjolen hun brukte i fjor er virkelig ikke like fin lenger for å si det sånn. Kjenner jeg blir litt uggen når hu prøver seg på noe i senga, men vet ikke hvordan jeg bør si det. Kan liksom ikke sette hu på tvangsdiett heller. Hva kan jeg si til hu for at hu skal skjønne at dette ikke lenger? Tenker med skrekk og gru på hvordan dette kommer til å ende hvis hu fortsetter sånn her. Nå ligger hu faen meg på sofan og trøkker masse potetgull og drit i trynet sitt også, slafser og står i. Æsj Anonymkode: 0b8bc...96b Regner med du ser ut som et fruktfat selv?😆 1
Helene1982 Skrevet 7. april 2023 #18 Skrevet 7. april 2023 Sitat Kjolen hun brukte i fjor er virkelig ikke like fin lenger Hva har skjedd med kjolen hun brukte i fjor? Har noen andre brukt den? Hva har skjedd? 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #19 Skrevet 8. april 2023 Helene1982 skrev (10 timer siden): Hva har skjedd med kjolen hun brukte i fjor? Har noen andre brukt den? Hva har skjedd? Den har nok krympet i skapet 😁 Anonymkode: 70972...fd1 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #20 Skrevet 8. april 2023 Si det rett ut! Plutselig har hun blitt for tjukk for å gjøre noe med det. Anonymkode: f1ba3...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå