Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvordan jeg på en ålreit måte kan gi beskjed til dama mi at hu blir mindre og mindre attraktiv. Ja rett og slett litt frastøtende. Hu spiser mye dritt hele tiden og jeg føler det setter seg der det ikke bør sette seg. Kjolen hun brukte i fjor er virkelig ikke like fin lenger for å si det sånn. Kjenner jeg blir litt uggen når hu prøver seg på noe i senga, men vet ikke hvordan jeg bør si det. Kan liksom ikke sette hu på tvangsdiett heller. Hva kan jeg si til hu for at hu skal skjønne at dette ikke lenger? Tenker med skrekk og gru på hvordan dette kommer til å ende hvis hu fortsetter sånn her. Nå ligger hu faen meg på sofan og trøkker masse potetgull og drit i trynet sitt også, slafser og står i. Æsj

Anonymkode: 0b8bc...96b

Videoannonse
Annonse
Gjest Sirisurr
Skrevet

Og du kjeder deg mer og mer i påsken :P 

Skrevet

Lager dere mat like ofte?

• Liker 1
Gjest Abendstern
Skrevet

Pupper er digg. Potetgull =større pupper ❤

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er mye håp. Du klarer jo ikke å uttrykke deg ålreit her en gang, så ingen poeng for deg å pynte på sannheten. Ordene du velger å bruke her viser hvordan du ser henne... - you are not mr.Niceguy

Anonymkode: e8c6f...b70

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du er så veldig glad i henne akkurat :D så du kan jo bare gjøre det slutt og finne en annen da, som trener og tar vare på seg selv. Er mange damer som gjør det også.

Anonymkode: 6317e...6bd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er admins for å rydde opp i disse trolletrådene? 

Anonymkode: 33d82...6ba

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Har du vurdert hjerteformede briller?

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor er admins for å rydde opp i disse trolletrådene? 

Anonymkode: 33d82...6ba

Hvorfor er det trolletråd? Hadde kjønnene vært omvent, hadde hyenekoret ropt ut "bytt han ut!", i kor.

Anonymkode: 3eb20...4ef

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Lurer på hvordan jeg på en ålreit måte kan gi beskjed til dama mi at hu blir mindre og mindre attraktiv. Ja rett og slett litt frastøtende. Hu spiser mye dritt hele tiden og jeg føler det setter seg der det ikke bør sette seg. Kjolen hun brukte i fjor er virkelig ikke like fin lenger for å si det sånn. Kjenner jeg blir litt uggen når hu prøver seg på noe i senga, men vet ikke hvordan jeg bør si det. Kan liksom ikke sette hu på tvangsdiett heller. Hva kan jeg si til hu for at hu skal skjønne at dette ikke lenger? Tenker med skrekk og gru på hvordan dette kommer til å ende hvis hu fortsetter sånn her. Nå ligger hu faen meg på sofan og trøkker masse potetgull og drit i trynet sitt også, slafser og står i. Æsj

Slå opp med henne og si at hun er tjukk 

Anonymkode: d671c...416

• Liker 1
Skrevet

Har du vurdert å ikke sovne på r-tasten, eller er du en pirat?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke tjukk; han bør heller si enorm.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Si: gå planken

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Si: gå planken

visp skrev (1 minutt siden):

Ikke tjukk; han bør heller si enorm.

Leggetid for troll

• Liker 1
Skrevet

Du blir mindre og mindre arrrrrrrrraktiv! er noe folk tåler å høre. Eventuelt kan du få papegøyen til å si det

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Leggetid for troll

Jeg er enig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Regner med du ser ut som et fruktfat selv?😆

• Liker 1
Skrevet
Sitat

Kjolen hun brukte i fjor er virkelig ikke like fin lenger

Hva har skjedd med kjolen hun brukte i fjor? Har noen andre brukt den? Hva har skjedd?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (10 timer siden):

Hva har skjedd med kjolen hun brukte i fjor? Har noen andre brukt den? Hva har skjedd?

Den har nok krympet i skapet 😁

Anonymkode: 70972...fd1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Si det rett ut! Plutselig har hun blitt for tjukk for å gjøre noe med det. 

Anonymkode: f1ba3...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...