Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke unngå å se det da han scrollet litt på messenger. Navnet hennes kom opp, og det lå ikke langt nede heller. Mulig jeg er rar, men skjønner ikke helt hvorfor de melder hverandre. Det er over for mange år siden. Vet at han har henne på snap og, samt Instagram. Misforstå meg ikke, jeg er ikke mistroisk. Jeg er en person som stoler på kjæresten, frem til det motsatte er bevist. 

Jeg har tidligere hatt en kjæreste som har gått bak ryggen min, og var utro. Det fikk jeg vite mange år etter at det var slutt. Så mulig en indre stemme sier at jeg ikke må være naiv 🥴

Jeg kommer neppe til å spørre han om det. Jeg kan sjekke det hvis jeg vil, da jeg har koden til pc'en hans (som alltid er pålogget fb). Så hva er greia med å melde en tidligere date? 🤷‍♀️ Noen her som gjør det? Jeg spør siden jeg selv aldri gjør det, har brutt kontakten med mine tidligere flammer. 

Anonymkode: 9846a...22a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wow, du har bedre viljestyrke enn meg.. hadde konfrontert han og sett igjennom den samtalen sekundet jeg så det

Anonymkode: 11310...700

Skrevet

Mine forhold har stort sett glidd over i vennskap etter bruddet, så vi har kontakt i alle kanaler. Ikke på en flørtende måte naturligvis. Relasjonene har ingen slik karakter.
Dersom din samboer ikke har andre venninner er det kanskje snodig å ha igjen akkurat henne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Wow, du har bedre viljestyrke enn meg.. hadde konfrontert han og sett igjennom den samtalen sekundet jeg så det

Anonymkode: 11310...700

Enig! 

Men det trengs en konfrontasjon. Ikke gå og la det vokse i hodet ditt.

Anonymkode: 55054...307

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo for å flørte og sjekke sjansene sine. Er ikke akuratt for å spørre om oppskriften på thai gryte. 

Anbefaler deg å sjekke pc og mobil hans før du konfronterer han ellers kommer han til å slette bevisene 

Anonymkode: 75bb1...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...