AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Jeg farger brynene mine med refectocil ca hver 5 uke. Gjør som bruksanvisningen sier, ca 2 cm farge og ca 10 dråper. Lar det sitte i omtrent 4 min og får den fargen jeg ønsker. Blir fornøyd med resultatene i etterkant. Det er fint å få litt farge på brynene, meg som egentlig har helt lyse bryn. Det som er problemet er at fargen blir så rar når jeg står under lys. For eksempel under butikklys eller i sollys. Fargen blir litt borte på en måte. Så det jeg lurer på er hva som er grunnen til dette? Har fin lengde på hårene på øyenbrynene så er nok ikke derfor. Hva kan det være? Gjør jeg noe feil ved farging, bør jeg for eksempel gni fargen bedre inn i mellom hårene? På forhånd- takk for tips Anonymkode: 7f9b1...2d5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Det er fordi du står i lyset. Da reflekterer lyset sånn at du ser mer av lyset enn det objektet som lyset lyser på, i dette tilfellet brynene dine. Det skjer fordi bryn er tynne hår og mengden lys er mer enn de tynne hårene så da ser man mer a.v lyset enn brynene. Ikke noe feil du gjør, er helt naturlig etter naturens lover hehe Anonymkode: 5ea0a...b4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå