AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Kanskje dette er litt rart spørsmål. Men er det bare meg som ønsker å endre på mannen min... eller er det normalt? Det irriterer meg at han snakker høyt, hvordan han kler seg. Det er mye positivt også. Men liksom så mye å bli irritert på. Hva irriterer dere over ved deres menn... eller er det bare slik at menn er menn:) Anonymkode: 2c049...180 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Det som irriterer meg mest er måten han snakker til meg og barna våre på. Kommanderende og irettesettende. Anonymkode: 175d0...fa8 3
Andro Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 Nåværende er i grunn ikke så irriterende, selv om han innimellom prøver å være det for å erte meg 😂 Det er så lett gjennomskuelig at det egentlig bare er søtt. Det mest irriterende med menn generelt er at de framstiller seg som en annen enn de er når de er på sjekker'n. Når de tror at snøret er i bånn, og de har tak på deg så viser de sine true colors. Likevel spiller de overraska over å bli tuppa ut, 3
Gjest Sirisurr Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 At han setter tomme kartonger tilbake i kjøleskapet 🤭 Men det er jo noe annet. Personligheten til noen får man ikke endret. Og nei, "menn er menn" bare er jo tull. Kan ikke gjemme dårlige vaner og oppførsel bak det. Men irriterende er alle kjønn da, fra tid til anen
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Det irriterer meg veldig at han alltid må si at jeg er søt 18:00. Anonymkode: 12319...648 1
Rosa Dartle Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 Heldigvis veldig lite! Men at han rydder inn i oppvaskmaskinen så det blir plass til maks ti ting til sammen er litt irriterende 😄 Men hadde sikkert vært mye mer irriterende om han ikke ryddet inn i det hele tatt 1
sproffen Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kanskje dette er litt rart spørsmål. Men er det bare meg som ønsker å endre på mannen min... eller er det normalt? Det irriterer meg at han snakker høyt, hvordan han kler seg. Det er mye positivt også. Men liksom så mye å bli irritert på. Hva irriterer dere over ved deres menn... eller er det bare slik at menn er menn:) Anonymkode: 2c049...180 Menn er menn og kvinner er kvinner. Ikke tro at dere er noe bedre selv 😅 mye vi menn irriterer oss over med dere og 😂
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Skrevet 7. april 2023 sproffen skrev (1 minutt siden): Menn er menn og kvinner er kvinner. Ikke tro at dere er noe bedre selv 😅 mye vi menn irriterer oss over med dere og 😂 Du får lage en egen tråd om det, da. Anonymkode: 7089e...b98 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 1. At han ikke har sans for interiør. Vi pusser opp sammen og styler. Etter noen timer har han rukket å rote til mye. 2. At han kjøper seg klær i farger som bare er helt feil, både i forhold til hva han kler (viktigst) og i forhold til mote/trender. 3. At han setter 99% tom emballasje tilbake i skap/kjøleskap. Bortsett i fra dette, er han perfekt 🥰 Anonymkode: 51e54...20e 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 Irriterer meg at han slarver med rumpetørk etter toalett, kjenner sånn skikkelig eim av avføring av og til, det er ikke hot Anonymkode: e2c7b...301
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #11 Skrevet 7. april 2023 At han bruker laaaang tid når han snakker med folk, det være seg kjente eller ukjente. Skjer ofte når vi står på farten med barna og har litt dårlig tid, og han skal skravle og skravle, og tar ikke små (eller store!) hint. Anonymkode: 67d33...2be 1 2
Mountain Man Skrevet 7. april 2023 #12 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kanskje dette er litt rart spørsmål. Men er det bare meg som ønsker å endre på mannen min... eller er det normalt? Det irriterer meg at han snakker høyt, hvordan han kler seg. Det er mye positivt også. Men liksom så mye å bli irritert på. Hva irriterer dere over ved deres menn... eller er det bare slik at menn er menn:) Anonymkode: 2c049...180 Tusen takk for interessant emne også for meg som er mann og gift! 🙏 Håper flere damer svarer for dette er veldig til hjelp for en(meg) som prøver å være å oppføre seg på en måte som ikke irriterer Kona mi! 🥰
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #13 Skrevet 7. april 2023 Jeg velger å ikke tenke på at han skal være perfekt, for jeg er ikke perfekt jeg heller. Og han har så mange gode sider at det er viktigst Anonymkode: 8a6a1...28a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #14 Skrevet 7. april 2023 Vi bor ikke sammen men er mye sammen og han er mye hos oss. Det irriterer han rister hendene så det skvetter vann på baderomsspeilet etter å vasket hendene. Sitter oppå sofaputene, så de blir flate. Holder rundt gulvlampen som står vsa sofan slik at den blir vinglete, nødt å flytte lampen før han kommer til oss, rydde bort putene, ta fram putene hans, han har faste puter siden han allerede ødelagt noen puter. Alt han tar i blir vinglete. Setter inn igjen tomme melkekartonger i kjøleskapet er også irriterende. Stopper opp og snakker med enhver og vi må vente på han leeeenge. Irriterer når han sier vi MÅ være klar viss klokkeslett og han kommer 1 1/2-2 timer senere. Irriterer når han har en dårlig dag og starter krangel av alt og ingenting , eller når han hele tida sier det er synd på han fordi ingen kommer og vasker og lager mat til han. Anonymkode: c7527...adb
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #15 Skrevet 7. april 2023 Jeg hadde en perfekt mann på alle måter som aldri irriterte meg eller hadde noen negative uvaner, han vasket tøy, lagde mat, var renslig, gjorde mye for å ha godt utseende, var gentleman alltid mot meg og andre, ga penger til tiggere og prompet aldri foran meg. Jeg kunne aldri holdt ut med en samboer som irritererte meg. Det ble slutt fordi han var utro, noe måtte det jo være... Anonymkode: f4dd5...fd9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå