AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Del Skrevet 7. april 2023 Provd aa bruke FLO, men synes den er daarlig paa oppdatere egglosning basert paa testeesultat. Ifolge appen skulle jeg hatt EL igaar, men jeg testet med cb digital og den har vaert negativ i flere dager. Likevel staar predicted day paa samme.. Provd premom men faar ikke til aa logge cb dig der? vi har ikke begynt aa bruke riktig enda, men vil gjerne kartlegge syklus:/ Anonymkode: ae6b1...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 8. april 2023 #2 Del Skrevet 8. april 2023 Spørsmål er først...har du normal syklus? Som de siste 6-12 mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Del Skrevet 8. april 2023 Hvorfor det sporsmaalet forst? har hatt en syklus om ser ut til aa ligge innenfor normalen. Saa pluss minus noen dager. Men vil gjerne legge inn EL (bruker CB digital). Denne syklusen er dog litt spesiell..har ikke fatt smiley enda og er paa dag 19. Har fodt, men det er en stund siden naa. Anonymkode: ae6b1...445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Del Skrevet 8. april 2023 En app kan aldri vite når du har eggløsning, den er ikke synsk. Derfor første spørsmål som @Sofakona stiller her, er om du har regelmessig syklus, er fordi det er kun ved regelmessig syklus man kan «stole» på at appen viser når du har eggløsning. Har man ikke regelmessig syklus kan du få en pekepinn på når du ca har eggløsning, men appen kan aldri vite helt sikkert. Anonymkode: 4f0e5...94e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #5 Del Skrevet 8. april 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: En app kan aldri vite når du har eggløsning, den er ikke synsk. Derfor første spørsmål som @Sofakona stiller her, er om du har regelmessig syklus, er fordi det er kun ved regelmessig syklus man kan «stole» på at appen viser når du har eggløsning. Har man ikke regelmessig syklus kan du få en pekepinn på når du ca har eggløsning, men appen kan aldri vite helt sikkert. Anonymkode: 4f0e5...94e Det kom kanskje ikke godt nok frem..min feil. jeg har testet og lagt inn EL manuelt i flo (basert på cb sine digitale tester). Opplever dog at selvom EL er for eller senere enn det flo mener så flytter ikke den sirkelen seg. Eks) ifolge flo var EL i mars den 13. Har oppdatert med negative tester hver dag, også den 13/14. får positiv test den 15 og legger inn. Sirkelen er fortsatt rundt 13. Anonymkode: ae6b1...445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Del Skrevet 9. april 2023 Under innstillinger kan du legge til alternativ for eggløsningstester. Da kan du legge inn negative resultater og positive resultater som ender med å flytte den sirkelen. Det funket ihvertfall hos meg 😊 Anonymkode: 6ef79...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #7 Del Skrevet 9. april 2023 Anonymkode: 6ef79...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #8 Del Skrevet 9. april 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: Under innstillinger kan du legge til alternativ for eggløsningstester. Da kan du legge inn negative resultater og positive resultater som ender med å flytte den sirkelen. Det funket ihvertfall hos meg 😊 Anonymkode: 6ef79...cf0 Mulig jeg maa slette appen og legg inn på nytt. Er det samme jeg gjør nå. Brute Flo før forrige graviditet og kan bare huske at jeg var veldig fornoyd:) Anonymkode: ae6b1...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #9 Del Skrevet 9. april 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: 6ef79...cf0 Ja, jeg faar til aa legge inn testene. Men den oppdaterer ikke etter testresultat.. Anonymkode: ae6b1...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #10 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Mulig jeg maa slette appen og legg inn på nytt. Er det samme jeg gjør nå. Brute Flo før forrige graviditet og kan bare huske at jeg var veldig fornoyd:) Anonymkode: ae6b1...445 Da ville jeg nok avinstallert den og lagt inn på nytt ja. Bare registrer en bruker først så du får med deg dataen 😊 jeg brukte den også forrige runde med barn nr 1 og veldig fornøyd, så var ingen tvil når vi skulle prøve på nr 2 i sommer. Anonymkode: 6ef79...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå