Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vennene mine som tjener penger og reiser mye har alle funnet seg yngre kjærester. Selv sitter jeg her med en kone jeg møtte for mange år siden, med en a4 jobb jeg ikke kan slutte i siden hun ikke er villig til å flytte til andre byer med lavere priser og jeg føler meg rett og slett gammel og fanget. Er det sånn det skal være? Noen får alt mens andre må ta til takke med situasjonen? Eller skal jeg komme meg ut? Problemet er at jeg elsker kona og savner henne hver gang vi er fra hverandre 

Anonymkode: 6600b...7c9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du vil få bedre liv om du får yngre kone, deres reiser mer, du bytter jobb og flytter o ny by? 

Bare for at alle andre har det slikt? 

Kan dere ikke bare reise og finne på ting da? 

Er du lei jobben din .finn ny i nærheten..eller begynne å pendle. 

Er du fornøyd med livet ditt eller begynner du å sammenligne deg med andre 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ok, du får bytte henne ut med en mann da. Med det kvinneforaktet ditt passer du bedre med en mann 

Anonymkode: 1d06a...608

• Liker 8
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

:svett:

Anonymkode: 46584...c23

• Liker 3
Skrevet

Du har det livet du drømmer om, men har lyst til å lage en sytetråd fordi det er langfredag?

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun fortjener så mye bedre enn deg....

Anonymkode: f7e9e...e1e

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det et problem at du elsker kona? Er ikke det nok til å bli værende hos henne da? Eller er du blitt for hekta på utseende? 

Hvis du tenker du finner ei som er yngre og ser bedre ut, javel, så gjør det da. Men DA nytter det ikke savne ekskona altså.... Bare så du vet det. 

Yngre er da ikke alltid bedre? Mange kvinner på feks 45,ser jo også helt annerledes ut. En kan se ut som 40,en annen som faktisk 45,en tredje kan se ut som nærmere 58 og en fjerde kan se ut som 32. Kommer helt an på hvordan dama tar vare på seg selv... 

Anonymkode: 71ff5...014

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke lav selvtillit av å ha en jevngammel kone. Du får lav selvtillit av å ha gjort det såpass middelmådig at du tjener dårlig, og er misunnelig på de som har anstrengt seg mer med utdanning og karriere. 

Mitt råd til deg er å skjerpe deg. Kraftig. 

Anonymkode: abebe...92b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

av å ha gjort det såpass middelmådig at du tjener dårlig, og er misunnelig på de som har anstrengt seg mer med utdanning og karriere. 

Mitt råd til deg er å skjerpe deg. Kraftig. 

Anonymkode: abebe...92b

Er dette konsensus for norske kvinner å tenke om menn som tjener gjennomsnittlig? 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er viktigst: ung kone eller en kone du elsker? Den unge kona kommer til å bli eldre hun også. Se å få skrudd hodet riktig vei, for både din egen og din kones skyld. 

Anonymkode: 9c76a...ce1

• Liker 2
Skrevet

Sett henne på et isflak:)

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, den e go

Anonymkode: 043cf...e40

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ta kona di, elsker eldre kvinner. Alle mine venner gjør også det. Eldre kvinner er status og yngre er ikke det i vår gjeng. Så send henne hit, så skal hun få det hun fortjener.

Anonymkode: c1e83...953

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerme ha en eldre kone. Elsker de som er elde enn meg 🤩

Anonymkode: 1a395...956

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du bare på utseendet??? Her er verdiene dine helt på jordet. Og det er det som gjør deg ulykkelig! Du er HELDIG som har en kone som du elsker, og hun elsker deg. Det er noen av de største gavene her i livet og det er fantastisk! Du burde øve deg på å vise takknemlighet for det du har i livet. Og å sette pris på det som er viktig her i livet. 

Utsende og alder har ingenting å si. Vi vet jo ikke hva de strever med. 

Anonymkode: 3f8fb...0c5

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vennene mine som tjener penger og reiser mye har alle funnet seg yngre kjærester. Selv sitter jeg her med en kone jeg møtte for mange år siden, med en a4 jobb jeg ikke kan slutte i siden hun ikke er villig til å flytte til andre byer med lavere priser og jeg føler meg rett og slett gammel og fanget. Er det sånn det skal være? Noen får alt mens andre må ta til takke med situasjonen? Eller skal jeg komme meg ut? Problemet er at jeg elsker kona og savner henne hver gang vi er fra hverandre 

Du har en A4-jobb og en kone du elsker og savner hver gang du er fra henne.  Også klager du over at andre "får alt"? Mange vil si at du er den som har alt. 

Anonymkode: 3fbe6...e4a

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fatter ikke hvordan det finnes folk som deg der ute. Hva matet dine foreldrene deg med? 

Du minner meg om en tråd "Hva får deg til å miste troen på menneskeheten" 😆

Hadde en eks som deg  som var aldri fornøyd med noe ting. Hvor hen vi gikk så måtte han påpeke hva han ikke likte eller noe som kunne ha vært bedre. My lord, er så glad at jeg dumpet ham så slipper jeg å være hvor din kone er i dag. 

Endret av Btw
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
isw skrev (51 minutter siden):

Er dette konsensus for norske kvinner å tenke om menn som tjener gjennomsnittlig? 

Nei. Men dette var vel svar til TS som skylder på kona si fordi han ikke har orket/kunnet/villet jobbe for det livet han vil ha

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Olive_North skrev (6 minutter siden):

Nei. Men dette var vel svar til TS som skylder på kona si fordi han ikke har orket/kunnet/villet jobbe for det livet han vil ha

Jeg er enig i at det var mye rart i hovedinnlegget. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...