AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #21 Del Skrevet 10. april 2023 male32 skrev (På 8.4.2023 den 20.00): Hei TS her, var på kino i dag og så filmen. Men følte meg veldig dum som gikk alene på kino. Følte at alle så på meg. Jeg elsket filmen og skulle gjerne sett den flere ganger, men hvorfor må de ha så høy lyd? Klarer det ikke, mye av opplevelsen blir ødelagt. Fikk vondt i hodet, og hadde flere ganger lyst å reise meg å gå, men turde selvfølgelig ikke det. Skulle ønske de kunne skru ned volumet noen hakk. Er faktisk veldig redd for hørselen min. Jeg er veldig lydsensitiv og bruker støykansellerende ørepropper på kino (med aktiv støydemping). Da går det! Hadde lyst å se denne på kino, men den har bare norsk tale her, og det gidder jeg ikke. Anonymkode: ddea9...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #22 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg har sett den tre ganger (2d 3d og 4d), og hver gang hørte jeg barn blant publikum fortelle foreldrene sine at det var den beste filmen de noen gang hadde sett. Denne overskrider en milliard dollarinos på box office lett. Det er OVER for Disney! Nintendo kommer nå til å fortsette med et slags "Nintendo cinematic universe". Alle elsker Nintendo mer enn Disney. En Zelda-film f. eks. vil ta knekken på Disney. Anonymkode: 86a5f...fea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #23 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har sett den tre ganger (2d 3d og 4d), og hver gang hørte jeg barn blant publikum fortelle foreldrene sine at det var den beste filmen de noen gang hadde sett. Denne overskrider en milliard dollarinos på box office lett. Det er OVER for Disney! Nintendo kommer nå til å fortsette med et slags "Nintendo cinematic universe". Alle elsker Nintendo mer enn Disney. En Zelda-film f. eks. vil ta knekken på Disney. Anonymkode: 86a5f...fea Lol nei Anonymkode: 44d78...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #24 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lol nei Anonymkode: 44d78...356 Jo, den bringer lett inn over en milliard. På en uke har den tjent inn $650 millioner, og den har ikke en gang blitt sluppet i Japan og Korea enda. Anonymkode: 86a5f...fea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #25 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, den bringer lett inn over en milliard. På en uke har den tjent inn $650 millioner, og den har ikke en gang blitt sluppet i Japan og Korea enda. Anonymkode: 86a5f...fea Ja men Disney slutter ikke å gjøre det bra for det om. Disney filmer vil alltid gjøre det bra så lenge menneskeheten eksisterer Anonymkode: 44d78...356 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #26 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg synes den var kjempebra 😊 Det er ingen som bryr seg om eller legger merke til om noen går alene på kino. Så bra du så den! Ørepropper anbefales hvis du er litt sensitiv for lyd 😊 Anonymkode: 9abce...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #27 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes den var kjempebra 😊 Det er ingen som bryr seg om eller legger merke til om noen går alene på kino. Så bra du så den! Ørepropper anbefales hvis du er litt sensitiv for lyd 😊 Anonymkode: 9abce...b5e Tror dessverre at folk gjør, blitt sett på selv.. Anonymkode: 44d78...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #28 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg likte den, jeg har spilt alt for mye Super Mario i mitt liv 😄 Og det er første gangen 4-åringen har sittet helt i ro så lenge. Var ikke et kny heller, vanligvis er han lei etter en time. Anonymkode: f59cc...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #29 Del Skrevet 17. april 2023 On 4/15/2023 at 8:49 PM, AnonymBruker said: Jeg har sett den tre ganger (2d 3d og 4d), og hver gang hørte jeg barn blant publikum fortelle foreldrene sine at det var den beste filmen de noen gang hadde sett. Denne overskrider en milliard dollarinos på box office lett. Det er OVER for Disney! Nintendo kommer nå til å fortsette med et slags "Nintendo cinematic universe". Alle elsker Nintendo mer enn Disney. En Zelda-film f. eks. vil ta knekken på Disney. Anonymkode: 86a5f...fea Da er du vel mer Nintendo-entusiast enn de fleste og kanskje farget av det når du kommer til at Nintendo vil overta Disney? En Zelda-film er selvsagt ikke nok til å ta knekken på Disney. Anonymkode: 7882b...013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #30 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Da er du vel mer Nintendo-entusiast enn de fleste og kanskje farget av det når du kommer til at Nintendo vil overta Disney? En Zelda-film er selvsagt ikke nok til å ta knekken på Disney. Anonymkode: 7882b...013 Hva om det motsatte skjer og så dukker Mario og Co opp i Kingdom Hearts 4 😜 Anonymkode: 44d78...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #31 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Da er du vel mer Nintendo-entusiast enn de fleste og kanskje farget av det når du kommer til at Nintendo vil overta Disney? En Zelda-film er selvsagt ikke nok til å ta knekken på Disney. Anonymkode: 7882b...013 Så forklar hvorfor Disney har sendt ut ALLE shillene sine for å shille mot Mariofilmen? Anonymkode: 86a5f...fea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #32 Del Skrevet 17. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så forklar hvorfor Disney har sendt ut ALLE shillene sine for å shille mot Mariofilmen? Anonymkode: 86a5f...fea Hva mener du med dette? Hvem er shillene til Disney? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #33 Del Skrevet 17. april 2023 On 4/8/2023 at 8:00 PM, male32 said: Hei TS her, var på kino i dag og så filmen. Men følte meg veldig dum som gikk alene på kino. Følte at alle så på meg. Jeg elsket filmen og skulle gjerne sett den flere ganger, men hvorfor må de ha så høy lyd? Klarer det ikke, mye av opplevelsen blir ødelagt. Fikk vondt i hodet, og hadde flere ganger lyst å reise meg å gå, men turde selvfølgelig ikke det. Skulle ønske de kunne skru ned volumet noen hakk. Er faktisk veldig redd for hørselen min. Jeg går ikke på kino pga. lydnivået. Investerer heller litt i en god TV og høyttalere hjemme, for en knallgod opplevelse med passe høyt volum. On 4/9/2023 at 12:29 AM, AnonymBruker said: Jeg er ung, men har begynt å gå på seniorkino på dagtid, pga at lyden da er redusert til et behagelig nivå. Men mulig Mario filmen ikke blir å sendes på seniorkino 🤭 Anonymkode: 3ffb6...d1b Ironisk at det er lavere lyd for de som allerede hører dårlig, mens de som har en lang fremtid foran seg må bruke ørepropper eller la hørselen forfalle. Anonymkode: 5c3f9...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #34 Del Skrevet 17. april 2023 On 4/8/2023 at 8:00 PM, male32 said: Hei TS her, var på kino i dag og så filmen. Men følte meg veldig dum som gikk alene på kino. Følte at alle så på meg. Jeg elsket filmen og skulle gjerne sett den flere ganger, men hvorfor må de ha så høy lyd? Klarer det ikke, mye av opplevelsen blir ødelagt. Fikk vondt i hodet, og hadde flere ganger lyst å reise meg å gå, men turde selvfølgelig ikke det. Skulle ønske de kunne skru ned volumet noen hakk. Er faktisk veldig redd for hørselen min. Jeg går ikke på kino pga. lydnivået. Investerer heller litt i en god TV og høyttalere hjemme, for en knallgod opplevelse med passe høyt volum. On 4/9/2023 at 12:29 AM, AnonymBruker said: Jeg er ung, men har begynt å gå på seniorkino på dagtid, pga at lyden da er redusert til et behagelig nivå. Men mulig Mario filmen ikke blir å sendes på seniorkino 🤭 Anonymkode: 3ffb6...d1b Ironisk at det er lavere lyd for de som allerede hører dårlig, mens de som har en lang fremtid foran seg må bruke ørepropper eller la hørselen forfalle. Anonymkode: 5c3f9...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #35 Del Skrevet 17. april 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ironisk at det er lavere lyd for de som allerede hører dårlig, mens de som har en lang fremtid foran seg må bruke ørepropper eller la hørselen forfalle. Anonymkode: 5c3f9...d59 Sant, det er ironisk. Anonymkode: 7882b...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 18. april 2023 #36 Del Skrevet 18. april 2023 Jeg skal se den imorgen, gleder meg jo. Veldig mye nostalgi for meg som er født i 1980. Skal se den med engelsk tale. Synd den har fått så sprikende kritikker, men må se den likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 19. april 2023 #37 Del Skrevet 19. april 2023 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krokanrullene Skrevet 22. april 2023 #38 Del Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (På 15.4.2023 den 20.49): Jeg har sett den tre ganger (2d 3d og 4d), og hver gang hørte jeg barn blant publikum fortelle foreldrene sine at det var den beste filmen de noen gang hadde sett. Denne overskrider en milliard dollarinos på box office lett. Det er OVER for Disney! Nintendo kommer nå til å fortsette med et slags "Nintendo cinematic universe". Alle elsker Nintendo mer enn Disney. En Zelda-film f. eks. vil ta knekken på Disney. Anonymkode: 86a5f...fea Haha. 6-åringen min sier at alle nye filmer hun ser er den beste hun har sett. Disney er det aldri over for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #39 Del Skrevet 23. april 2023 On 4/15/2023 at 8:49 PM, AnonymBruker said: Jeg har sett den tre ganger (2d 3d og 4d), og hver gang hørte jeg barn blant publikum fortelle foreldrene sine at det var den beste filmen de noen gang hadde sett. Denne overskrider en milliard dollarinos på box office lett. Det er OVER for Disney! Nintendo kommer nå til å fortsette med et slags "Nintendo cinematic universe". Alle elsker Nintendo mer enn Disney. En Zelda-film f. eks. vil ta knekken på Disney. Anonymkode: 86a5f...fea Aldri hørt om noen som elsker NIntendo mer enn DIsney. Og jeg kjenner mange Nintendo fans... Anonymkode: c788b...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #40 Del Skrevet 23. april 2023 On 4/22/2023 at 4:18 PM, Krokanrullene said: Haha. 6-åringen min sier at alle nye filmer hun ser er den beste hun har sett. Disney er det aldri over for. 32 minutter siden, AnonymBruker said: Aldri hørt om noen som elsker NIntendo mer enn DIsney. Og jeg kjenner mange Nintendo fans... Anonymkode: c788b...9a3 Enig. Tror nok trådstarter ser verden gjennom Nintendo-briller. Vedkommende skriver jo at han/hun har sett filmen 3 ganger på kino, og det kun litt over en uke etter premieren. Da er man vel mer fan av Nintendo enn snittet. Anonymkode: 7882b...013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå