Gå til innhold

Svigerfamilie med "festlige" påskeklær.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal på fjellet til svigerforeldre i morgen og fikk nå snap av påskeantrekket som venter oss. Festlige gensere, sokker og en kyllinglue. Orker ikke. Ble presset til noe lignende rundt juletider og ble tvunget med på gruppebilde.

Nå vurderer jeg å bli hjemme, for slikt byr meg så mye imot. Holder deres familie på slik, dette kan da vel ikke være vanlig? 😭

Anonymkode: 64c4b...294

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

OK. Ser ikke problemet med at folk har det litt gøy.

Endret av Athena Freyja
  • Liker 29
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjep deg og ikke ta deg selv så selvhøytidelig 

Anonymkode: f7ec1...366

• Liker 28
  • Nyttig 9
Skrevet

Ja, gud forby at noen morer seg. Du virker som en tørrpinn, ts, løs opp litt og se humoren i det, selv om det egentlig ikke passer deg. Du overlever nok!

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel an på hvordan de er ellers, men Alle sliter i påsken. Fjellturer der man lever tett innpå folk som man har vokst opp med, eller andre som man ikke er så mye sammen med ellers i året. Det er slitsomt. Nå er dere invitert, og mye annet er kanskje bra. Jeg hadde gjerne tatt på kyllingkostyme, om jeg kunne fått gått langtur på vidda. Bytter gjerne!

Anonymkode: ab775...289

• Liker 2
Gjest Sirisurr
Skrevet

Prøver vel bare å skape egne tradisjoner? Høres kleint men også gøy ut. Kjør på, det blir sikkert gøy!

Er helt vanlig i jula hos oss, julegenser på alle :fnise: Når jeg ser tilbake på bildene fra i fjor så ler jeg godt av det. Det er oss, liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som gjør sånt her, men jeg hadde likt det 😆🐣

Anonymkode: 84f6c...074

• Liker 3
Skrevet

Er sikkert bare et triks de bruker for å slippe deg denne påsken.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig gøy!  For en koselig måte å feire fellesskapet og familiesamvær på💛 de viser jo virkelig at de inkluderer deg inn i sine festligheter. 

Anonymkode: d18f5...a56

• Liker 11
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Hvorfor byr det deg så imot? Høres gøy ut 🥳

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vi skal på fjellet til svigerforeldre i morgen og fikk nå snap av påskeantrekket som venter oss. Festlige gensere, sokker og en kyllinglue. Orker ikke. Ble presset til noe lignende rundt juletider og ble tvunget med på gruppebilde.

Nå vurderer jeg å bli hjemme, for slikt byr meg så mye imot. Holder deres familie på slik, dette kan da vel ikke være vanlig? 😭

Anonymkode: 64c4b...294

Kjip du er

Anonymkode: 22158...b13

• Liker 1
Skrevet

Om det er bare for å ta et bilde, er det vel ikke veldig mye stress.

Men noe sier meg at det bare er en del av «pakka».

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg jævla godt, sånt er utrolig slitsomt.  Kan ha en viss forståelse for at ungdommer holder på sånn, men godt voksne folk .....  Herregud  🙄

Anonymkode: 72569...6c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud er jo bare for gøy. Ikke ta deg selv så høytidelig.

Anonymkode: 2ea4f...9b7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så gøy!!! Skulle ønske min svigerfamilie var sånn. 

Anonymkode: 36415...834

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er problemet? Så lenge sokkene og genseren er behagelige å ha på så forstår jeg ikke hva som er så kjipt med å ha på et par sokker og en genser en liten stund.

Kyllinglua hadde jeg ikke giddet å brukt lenge, er for varmt innendørs til det.

Anonymkode: 891f6...260

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så moro! Godt det er noen i familien der som gjør litt innsats for å holde stemningen oppe 😃

Anonymkode: 9121d...f32

• Liker 3
Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet

Om du ikke ønsker å ta på slikt så er det bare å si det da, er du voksen så må du jo tørre å si hva du mener. 

AnonymBruker
Skrevet

Artig påfunn 🤭

Anonymkode: 99109...41a

• Liker 1
Skrevet

Mennesker som er så selvhøytidelig og så stive at det virker som at de er født med en pinne bak som ikke har evnen til å kunne, selv ikke blant kjennsfolk og nære til å smile litt, ha det litt gøy, ha glimt i øyet, våge å ha litt selvironi, å bjuda på eller i det minste tilpasse seg situasjoner og mennesker som våger å ha det blir desverre eller egentlig helt naturlig nok sett på som party pooper. Viss du tenker at et bilde og en kylling lue og noen sokker og litt løs og ledig stemning er nok til å ødelegge hele ferien, kansellere planer, bli tidenes drama queen, lage et oppstyr der du forvandles til en 3 åring med trass anfall og kommer med grine emoji så er jo det selvsagt opp til deg, men du kan jo potensielt sett kunne gå glipp av litt gøy stemning viss du selv tillater deg det og senker den selvhøytidelig garden din bittelitt.

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...