AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Skal plante lavendel i store potter, men er usikker på hvilke type jord de skal ha. Om jeg legger lecakuler i bunnen og så kaktusjord, ville det vært bra? Kan busknellik plantes sammen med lavendel? Anonymkode: fa9b4...0ee
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Busknelliken vet jeg ikke noe om, men kaktusjord burde funke til lavendel. Lecakuler gjør nok ingen skade, men ikke bruk dem i stedet for potter med dreneringshull i bunnen. Og om du har dreneringshull (noe du bør) har ikke lecakulene annen funksjon enn å fylle opp i potta så det går mindre jord. Det hender jeg bruker dem til det selv. Anonymkode: a59f2...5fa
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Busknelliken vet jeg ikke noe om, men kaktusjord burde funke til lavendel. Lecakuler gjør nok ingen skade, men ikke bruk dem i stedet for potter med dreneringshull i bunnen. Og om du har dreneringshull (noe du bør) har ikke lecakulene annen funksjon enn å fylle opp i potta så det går mindre jord. Det hender jeg bruker dem til det selv. Anonymkode: a59f2...5fa Takk for råd! Så bra 😊 Ja pottene har hull. Anonymkode: fa9b4...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå